Jammer. Volgend jaar beter.....quote:Op maandag 23 mei 2005 12:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verloren. 6-3, 6-1.
En hopelijk dan zonder kwali's.quote:
De ketting had ze vandaag ook aanquote:
Omdat ze 16 is en alleen maar beter word en die andere al in de 40 warenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Waarom is iedereen zo ontzettend aan het meeleven nu terwijl we in de tijden van Boogert en Oremans (die zeker als dubbel best goed waren en als single ook (nog) flink wat hoger stonden) totaal geen interesse toonden.
Wie zegt dat daar geen interesse voor was. En of ik meegeleefd heb op de OS in 2000quote:Op maandag 23 mei 2005 12:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Waarom is iedereen zo ontzettend aan het meeleven nu terwijl we in de tijden van Boogert en Oremans (die zeker als dubbel best goed waren en als single ook (nog) flink wat hoger stonden) totaal geen interesse toonden.
toen zat ik niet op fokquote:Op maandag 23 mei 2005 12:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:34 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Omdat ze 16 is en alleen maar beter word en die andere al in de 40 waren
Tijden veranderen.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..].
Dan nog is het overdreven veel aandacht voor een eersterondepartij. Zelfs onze good ol' brenda kreeg niet zo veel aandacht, en dat moet Krajicekje nog maar zien te bereiken.
Tijden veranderen, er zitten nu meer mensen op internetquote:Op maandag 23 mei 2005 12:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dan nog is het overdreven veel aandacht voor een eersterondepartij. Zelfs onze good ol' brenda kreeg niet zo veel aandacht, en dat moet Krajicekje nog maar zien te bereiken.
Heb je de vorige pagina niet doorgelezen of niet naar de wedstrijd Krajicek - Hantuchova gekeken?quote:
Ahja, ok.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een jonge Hantuchova?
Volgens mij is die foto gisteren nog gemaakt door een Franse fan tijdens een training. Ik heb hem namelijk van de French Daniela Hantuchova Forums afgehaald.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een jonge Hantuchova?
inderdaadquote:Op maandag 23 mei 2005 14:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Respect voor Sela. Hoe hij zo volhardend is in de rally's met Roger Federer.
Niet alle banen zijn met live-camera-verbindingquote:
eeeeeeeeey, waarom doen verkerk en schalken nie mee ?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:17 schreef Plato1980 het volgende:
Sowieso een treurig jaar zo zonder Verkerk en Schalken. Van Sluiter en Wessels moegen we geen wonderen verwachten op gravel.
dachten ze van justine en kim ookquote:Op maandag 23 mei 2005 14:31 schreef Plato1980 het volgende:
Ik begin langzamerhand het gevoel te krijgen dat het voor zowel Verkerk als Schlaklen een aflopende zaak begint te worden. ik hoop dat ik het mis heb, maar ik zie het somber in.
Die zijn zo'n 7 tot 8 jaar jonger en hebben veel en veel meer veerkracht.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dachten ze van justine en kim ook
maar wees maar zeker dat ze er dit jaar weer zullen staan![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |