Die spelen niet vandaag maar morgen of overmorgen, schema is nog niet bekend.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:56 schreef PyTh het volgende:
Hoe laat spelen Krajicek en Tamaela hun laatste kwalificatie duels?
Voor Krajicek en Tamaela dus?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:02 schreef At_Fundum het volgende:
Overigens zijn er maar een paar interessante qualifier-plekjes om in te stromen in het hoofdschema.
Zware loting: als alles goed gaat in de 3e ronde tegen Gasquet, daarna Gaudio in de kwartfinales en Federer in de halve....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:43 schreef Sheva het volgende:
Als nadal m maar wint, heb 20 euro op m gezet bij mrbookmaker tegen een quote van 4.50
Nee, er zijn meerdere plekken, maar als je direct tegen Kim C mag, dan wordt je daar niet vrolijk van. Er is 1 wedstrijd tussen twee qualifiers, maar het is natuurlijk niet bekend wie die spelenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor Krajicek en Tamaela dus?
Want die moeten tegen elkaar mochten ze allebei winnen toch?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:04 schreef Mark het volgende:
Zware loting: als alles goed gaat in de 3e ronde tegen GasquetWessels
, daarna Gaudio in de kwartfinales en Federer in de halve....
Man, ik ga de eerste dagen. Ik stond te janken van vreugde toen ik zag dat Sjeng tegen een qualifier moet en zich op een winderige achteraf baan mag uitleven (ik heb geen kaarten voor de grote stadions).quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:43 schreef zjroentje het volgende:
Ik hoop niet dat je de tweede week gaat Butra .....
Baan 7 (Krajicek) is leeg, ze kunnen de baan op.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:56 schreef PyTh het volgende:
Hoe laat spelen Krajicek en Tamaela hun laatste kwalificatie duels?
Dat gebeurt hier regelmatig jaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:17 schreef Norrage het volgende:
Gaan we nu die hele wedstrijd per punt beschouwen in dit topic? ^^
Misa begon beroerd met veel fouten en is nu ietwat constanter. Dat zie je dan meteen terug in de scorequote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:27 schreef Mark het volgende:
Mooi, toch 3-2 eens kijken of ze nu door kan drukken. Blijft toch altijd afwachten in het damestennis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |