Bij dezequote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:29 schreef Fisher het volgende:
[..]
jah idd
@jizzzze jah oke, maar dat wist ik daarstraks nog niet
ik niet, mn neus zit verstoptquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:29 schreef Oviedeee het volgende:
Ik ruik koffie
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:29 schreef Fisher het volgende:
[..]
jah idd
@jizzzze jah oke, maar dat wist ik daarstraks nog niet
Wat zegt ie?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:30 schreef Megter het volgende:
Voor de mensen die problemen hebben met het wijzigen van de OP:
Klik eerst op preview en daarna op invoeren, dan werkt het wel!
Wat ben jij vroegquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:30 schreef Blinker het volgende:
Nouja ik word zometeen opgehaald door mijn werk ik ga me maar eens klaarmaken. Zie jullie over een uurtje op fok.
tot zo
quote:
idd, jij bent hier zeker sinds gister?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
geslaagd voor... ? autorijbewijs?
jah gisteravond meteen, daarna meteen heel de avond rijdenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
heb je hem ook al op gehaald?
pfffffffffffff slap gelulquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:32 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
door jullie schuld zit ik tegenwoordig ook af te tellen en duren de dagen NOG langer![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:32 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
door jullie schuld zit ik tegenwoordig ook af te tellen en duren de dagen NOG langer![]()
Niemand weerhoudt je wat anders te gaan doen hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:32 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Bek dichtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:34 schreef Houniet het volgende:
laten we elkaar nou niet gaan irriteren.. tis toch al de 13de
rielekst he, autorijden zonder dat er iemand meekijktquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:33 schreef Fisher het volgende:
[..]
jah gisteravond meteen, daarna meteen heel de avond rijden
ik heb nu ook de auto bij
en taart![]()
Dan ga je toch weg? Er is niemand die je verplicht hier te zijn..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:32 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:33 schreef Fisher het volgende:
[..]
jah gisteravond meteen, daarna meteen heel de avond rijden
ik heb nu ook de auto bij
en taart![]()
Rot is even heel snel opquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:34 schreef Houniet het volgende:
laten we elkaar nou niet gaan irriteren.. tis toch al de 13de
oh god, is meneer boos dat al zijn virtuele meiden er vandoor zijnquote:
zekerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
rielekst he, autorijden zonder dat er iemand meekijkt
weg weg wegquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]alleen moet ik zo weg en kan ik dus niet meegenieten
precies,quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
zekeralles lekker zelf beslissen, geen gezeik van je hebt niet gekeken, links, rechts, hier bochtje achterlijk naja achteruit
wil je een banaan in je neus hebbenquote:
Wat voor auto?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
zekeralles lekker zelf beslissen, geen gezeik van je hebt niet gekeken, links, rechts, hier bochtje achterlijk naja achteruit
hè, das jammer.. maar veel plezier op je vrije dagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]alleen moet ik zo weg en kan ik dus niet meegenieten
hehe dat is indd mooi ja... heb em al dik 4 maandenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
nog niks geraakt dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |