Dan vraag je er omquote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:43 schreef iamredleader het volgende:
13 jaar getrouwd op vrijdag de 13e? Wahaha!
DAt heb je goed gezienquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:14 schreef Rnej het volgende:
heb me zojuist verslapen .. en goed ook, moest om 9 uur op school zijn en t is nu kwart over 9 en moet nog ontbijten .. (en zit te fokken... k bedoel, een beetje te laat komen is toch zinloos, dus dan maar gelijk goed te laat komen
Tsssquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:33 schreef Billekoek het volgende:
Dat is geen ongeluk maar pech en dat zul je wel verdient hebben
Dus Breuls gaat nu even de interne kabelkrant van Fok! Headquaters fixxenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Tram deed het niet, bij aankomst de enige van de afdeling die er was, 1 ipv 5 dus. Jankende users, (IK HAAT USERS) en een kapotte interne kabelkrant.
Niets bijzonders dus.
waar moet je heen dan??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:39 schreef xippie het volgende:
* xippie heeft zich verslapen.
Dus nu moet ik lopen ipv de bus want die rijd niet meer na 9:00
Ik denk er aan om niet te gaan
Er kan toch van alles mis gaan vandaag, niet dat ik denk dat ik wat fout doe, maar de mensen om mij heen zijn gewoon zenuwachtiger, en maken daarom meer fouten. Dus de kans dat ik daardoor een ongeluk krijg is zeker aanwezeg. Ja ik ga niet weg![]()
Goeie reden om weer terug naar bed te gaan iddquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:39 schreef xippie het volgende:
* xippie heeft zich verslapen.
Dus nu moet ik lopen ipv de bus want die rijd niet meer na 9:00
Ik denk er aan om niet te gaan
Er kan toch van alles mis gaan vandaag, niet dat ik denk dat ik wat fout doe, maar de mensen om mij heen zijn gewoon zenuwachtiger, en maken daarom meer fouten. Dus de kans dat ik daardoor een ongeluk krijg is zeker aanwezeg. Ja ik ga niet weg![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |