Dat lijkt mij niet echt lekker gamen. Met een helm op gamen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:18 schreef washandje het volgende:
[..]
Virtual reality maar dat duurt nog wel even
Overgevoelig? 't Is alleen typisch. Persoon A zegt exact hetzelfde als persoon B en je lacht A uit waar je elke letter van B gelooft. Wat is daar overgevoelig aan?quote:
De grootste vooruitgang zal ook wel zijn dat er veel meer dingen tegelijkertijd op het scherm kunnen zijn. Grafisch is de huidige Xbox ook nog ruim voldoende, dus zoveel ruimte voor verbetering zal er niet zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:43 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het toch eigenlijk merkwaardig dat ik niet echt iets van 'wow' had toen ik de graphics zag.
Mooi plaatje, maar ik wacht liever op wat meer ingame screenshotsquote:
Ik ben benieuwd of je achteraf nog zegt dat het vet was :pquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:02 schreef spenky het volgende:
nog 29minuten@ MTV
XBOX 360 word vet ga cker eff kijken
Die screens zien er ook goed uit!
Je hebt de games nog geeneens gespeeld en weet nu al dat ze matig zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:12 schreef devv05 het volgende:
Ik vind de filmpjes en screens die ik tot nu toe gezien heb allemaal niet bepaald indrukwekkend, dat tovert een beetje pc er ook wel uit en bovendien zijn het allemaal matige games. Ben benieuwd of ik na half 8 meer onder de indruk ben. Tot nu toe ben ik in iedergeval meer benieuwd naar de PS3 met GT5 en GTA4
Maar misschien stel ik mijn mening na vanavond wel bij.
Viel idd erg tegen, maar het is ook puur om de echte echte mainstreamgamer ervan op de hoogte te brengen dat er een nieuwe xbox aan gaat komenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:19 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je achteraf nog zegt dat het vet was :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |