Precies!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:41 schreef CybPraetorian het volgende:
MR = Mid Rear
porsche Boxster, nu snap ik het
Ik momenteel op 66%quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:02 schreef P-Style het volgende:
Ik zit nu op de 57% ofzo... Dus ik vermaak me voorlopig nog wel met GT4!(GT3 heeft me ook 3 jaar beziggehouden)
en hoeveel races moet je daarvoor gedaan hebben en qua tijd?quote:
Oeh, dat weet ik niet precies. En qua tijd maakt niet uit, je moet gewoon winnenquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:30 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
en hoeveel races moet je daarvoor gedaan hebben en qua tijd?
Klopt, als de sloffen op zijn, of je drukt rondjequote:Op woensdag 15 juni 2005 13:19 schreef Viper112 het volgende:
En oh ja weet iemand waar je de Suzuki Escudo Pikes Peak wint ??
En ik hoef geen antwoord op mijn eerste vraag hoe jue de coureur laat pitten want dat doet hij uit zichzelf .
De makkelijkste manier om off road en sneeuw rallies te halen is niet de netste, maar werkt welquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:22 schreef Viper112 het volgende:
Heeft iemand een idee hoe je de een na laatste van special conditions haalt ??
Welke 24 uur endurance ? nüburgring of le mans ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:38 schreef Viper112 het volgende:
yo dudes
ik heb 4.500.000 en ik wil het investeren welke auto moet ik nemen ??
ik wil 24h races gaan doen en de laatste van prof maar daar zijn alleen maar van die SUPER AUTO's en ik kan ze niet verslaan met m'n jaguar xj220 LM race car en m'n Escudo dirt trial car
PLZ antwoord snel (ik heb het nodig)![]()
Alvast bedank Viper112
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:02 schreef CybPraetorian het volgende:
66% is 660 races/overwinningen.?
Heb zelf vandaag de 24h op de Nurnburgring gewonnen met de Nissan R92CP die je wint bij de Fuji 1000km endurance. Tot nu toe de snelste auto die ik heb. Had in totaal bijna 30 ronden voorsprong, dus was een makkie. Toch is 24 uur lang als je dat zelf rijdquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:38 schreef Viper112 het volgende:
yo dudes
ik heb 4.500.000 en ik wil het investeren welke auto moet ik nemen ??
ik wil 24h races gaan doen en de laatste van prof maar daar zijn alleen maar van die SUPER AUTO's en ik kan ze niet verslaan met m'n jaguar xj220 LM race car en m'n Escudo dirt trial car
PLZ antwoord snel (ik heb het nodig)![]()
Alvast bedank Viper112
Ja makkie hé? vindt je het gek als je tegen halve gare touring cars rijd met je bijna 1000 pk Nissanquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:01 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Heb zelf vandaag de 24h op de Nurnburgring gewonnen met de Nissan R92CP die je wint bij de Fuji 1000km endurance. Tot nu toe de snelste auto die ik heb. Had in totaal bijna 30 ronden voorsprong, dus was een makkie. Toch is 24 uur lang als je dat zelf rijd![]()
Bij kortere endurances en andere lange races vind ik het wel spannend om met een underpowered auto proberen te winnen, maar 24 uur is voor mij toch te lang om het risico te lopen om net niet te winnenquote:Op donderdag 16 juni 2005 01:22 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Ja makkie hé? vindt je het gek als je tegen halve gare touring cars rijd met je bijna 1000 pk Nissan]
De Sauber C9 krijg je niet bij die racequote:Op donderdag 16 juni 2005 09:55 schreef Viper112 het volgende:
Yo Yngwie
![]()
Mijn aap is nu grand valley aant doen , ik wil de sauber mercedes
en met de sauber ga ik 24h nurnburgring doen (en daarna kan ik altijd nog de andere 24h's doen .........
en oh ja Yngwie welke auto heb je gebruikt met fuji ?![]()
Weet ik niet 100% zeker meer. Dat was OF de Mercedes CLK-GTR Race Car (die win je in de European Hall met de German touring car championship) OF de Jaguar XJR-9 Race Car (krijg je bij 50% voltooid)quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:55 schreef Viper112 het volgende:
en oh ja Yngwie welke auto heb je gebruikt met fuji ?![]()
Hoeveel PK heeft de auto die je bij nurnburgring wint ???quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:01 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Heb zelf vandaag de 24h op de Nurnburgring gewonnen met de Nissan R92CP die je wint bij de Fuji 1000km endurance. Tot nu toe de snelste auto die ik heb. Had in totaal bijna 30 ronden voorsprong, dus was een makkie. Toch is 24 uur lang als je dat zelf rijd![]()
Da's de Polyphony Formula GT '04 (soort van F1 auto) met zo'n 980PK of zo, die niet verder te tunen is. Qua topsnelheid absoluut niet de beste, maar trekt snel op met z'n 7 versnellingen en een strakke wegligging.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:32 schreef Viper112 het volgende:
[..]
Hoeveel PK heeft de auto die je bij nurnburgring wint ???![]()
Bij de 24hr op de ring, win je een Formula Gran Turismo, soort F1 wagen van 600kg (?) en ergens rond de 900pk. Ding heb je nodig om in de extreme (?) events de Formula Gran Turismo tour te rijden. Tenminste, je kunt wel met een andere auto meedoen, maar je word volledig zoek gereden door de rest van het veld. 't Is niet echt een event wat in een GT-reeks hoort vind ik, maar het zijn wel gave races (15st van 1,5 tot 2 uur).quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:32 schreef Viper112 het volgende:
[..]
Hoeveel PK heeft de auto die je bij nurnburgring wint ???![]()
En toch is het een aap!quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:00 schreef Xtr3mE het volgende:
Wat is er nou leuk om aap e.d. te roepen tegen B-spec? Anders rij je lekker zelf..
Ik vind het verdomd handig bij die klote lange endurance races waar geen fuck te beleven is.
Zie het maar als een klein broertje die steeds zit te zeiken om de controller die ook wat ronden wil. Nou laat hem maar endurance rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |