Klopt! Aan de andere kant is het niet zo erg dat je voorbanden wat minder snel slijten en wat harder zijn. Ik ga naar de pits als m'n achterwielen oranje beginnen te worden, dat m'n voorbanden dan nog wat groenig zijn maakt mij niet uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:18 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Bij achterwiel aangedreven auto's is het raadzaam om de voorbanden altijd één stap zachtere banden te geven. (Bijvoorbeeld achter Hard Race Tires en voor Medium Race Tires). Bij achterwiel aangedreven auto's slijten de achterbanden altijd sneller als de voorbanden.
Nou... ik moet zeggen dat ik bij GT3 toen ik nog met de controller speelde een gruwelijke hekel had aan endurance events!quote:Trouwens, respect dat je het geduld kunt opbrengen om die races op A-Spec uit te rijden
Nou ja, het is natuurlijk ook een stukje ego! IK wil die events rondgespeeld hebben... en niet dat één of andere AI-slaaf het voor me doet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:19 schreef Xtr3mE het volgende:
alsof die 1 a-spec punt boeit die je meestal krijgt(a-spec punten boeien zowiezo niet, je hebt er niks aan) Of is het een secret dat je die in GT5 kan inporteren en extra dingen krijgt ?
Als je pauzeert wel, maar als je b-spec laat rijden (ookal is het maar voor 1 rondje), krijg je niks meer!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:20 schreef Dacide het volgende:
Maar als je dus gedeeltelijk B-spec rijdt of de game pauzeert, krijg je dus GEEN aspec punten?
Verschrikkelijk zelfs. Ik heb de GTWC wel gewonnen, maar 2 van de races heb ik op b-spec gedaan (Hong Kong en El Capitan) en een stuk of drie heb ik maar helemaal overgeslagen!quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:18 schreef Deviant1nl het volgende:
Zow, weer een endurance erop zitten. Zit op34.1% en nog geen b-spec gebruikt
Laatste races in prof. events zijn trouwens wel erg moeilijk. Met toyota minolta houdt ik ze bij de eerste banen wel bij, maar daarna word het moeilijk
Ik denk het wel, theoretisch gezien dan:quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:00 schreef Dacide het volgende:
Is er geen enkele manier om die f1 cup te winnen als je geen F1 auto hebt?
(ik zit ook bji die race nu)
Moet nog een stuk of 5 Special license race halen. Ook nog bijna alle hard rally's.
Ik heb de F1 Cup afgerond en beetje mixed feelings over. Sommige races zijn erg leuk omdat de tegenstand toch best stevig is, dus je rijd in die gevallen niet 1,5 uur in je eentje je rondjes uit. Komt hier en daar ook wat tactiek bij kijken om te winnen. Sommige races zijn oervervelend imho:quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:41 schreef Xtr3mE het volgende:
Zo, moet nu alleen nog de F1 cup doen en dan heb ik alles races gewonnen in de extreme hall, maar eerlijk gezegd heb ik daar niet echt zin in (15 races die ca. 1,5 uur duurt per race)
voor de mensen die ze al gereden hebben of er mee bezig zijn:
Is het moeilijk / makkelijk? saai / leuk ?
Hmm, soort wisseltoernooi, ook nog een optie.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:34 schreef Dacide het volgende:
Ik zie het toernooi ook meer als een endurance Toernooitje. Maargoed, wij spelen het spel bijna altijd met zijn 2en of 3en. Dus rondjes rijden --> Pitstop --> coureur wissel.
Goed te doen meestal.
Met welke auto heb je gereden? (de F1?)
Als je het spel 100% uitgespeeld hebt geloof ik..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:38 schreef Dacide het volgende:
dus je hebt die nurgburgring 24 h gereden. of krijg ik hem ook ergens anders?
kopen????
Da's een erg fijn karretje inderdaad! Ik heb er vele events mee gewonnen. Er zitten sowieso een hoop leuke 350Z's in het spel. Zo is er ook een gele "Option Z" die je ergens kunt winnen (weet niet meer waar), maar die rijdt dan weer een stuk minder.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:03 schreef Slotter het volgende:
Ik heb zelf de Nissan 350Z Concept LM Race Car '02 gebruikt, die je wint bij de eerste Japanese Championship. Vind dat tot nog toe nog een van de prettigste auto's om mee te rijden en hij is ook een stuk sneller dan de rest.
Inderdaad... niet te besturen dat ding.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:38 schreef Xtr3mE het volgende:
Die option Z is echt brak vind ik, rond de 800 pk en dan nog zo k*t rijden
Die Option Z heb ik een keer in gereden en meteen verkocht toen ik geld nodig had voor een Zonda (ook een heerlijke auto trouwens). Zo lekker als die LM-versie rijd, zo bout rijd die getunde bak.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Da's een erg fijn karretje inderdaad! Ik heb er vele events mee gewonnen. Er zitten sowieso een hoop leuke 350Z's in het spel. Zo is er ook een gele "Option Z" die je ergens kunt winnen (weet niet meer waar), maar die rijdt dan weer een stuk minder.
Oh, vaag...........Nog niet geprobeerd, wil geld sparen voor de 4 LM auto's rond dag 680 of zoiets. Nu kan ik ze geloof ik al wel aanschaffen zonder problemen, maar toch.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:13 schreef Dacide het volgende:
De BMW M3 GTR is mijns inzien absoluut een van de allerlekkerste toppers van het hele spel.
Gooi GEEN rolkooi in dat beestje. Daar rijdt hij niet beter door.
Volgens mij heeft grade 4 als iets rond de 700pk, voor zo'n auto wel voldoende.quote:T zou helemaal mooi zijn als hij motorisch meer te tunen was. (dus meer dan 800 pk ofzo)
Skylines zijn idd ook fantastische auto's, of zoals Topgear het eens uitdrukte: "a Playstation with an exhaust" (hoe toepasselijk....)quote:Maargoed, de Falken Skyline, BMW M3 GTR blijven idd toppie
Oefenen, veel oefenen. De klasse C auto's rijden veel anders als de andere auto's en hier moet je veel aan wennen. Denk ook goed na over de bandenkeuze bij de klasse C races. Met een verkeurde keuze kun je een race verpesten.quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:39 schreef Slotter het volgende:
Iemand MET een DFP trouwens tips voor rijden met Group C-auto's (de LM-race bakken als de Toyota Minolta, Bentley etc)? Heb nogal wat problemen met rijden van die wagens sinds ik ben overgestapt op de DFP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |