abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27324639
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 23:18 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Bij achterwiel aangedreven auto's is het raadzaam om de voorbanden altijd één stap zachtere banden te geven. (Bijvoorbeeld achter Hard Race Tires en voor Medium Race Tires). Bij achterwiel aangedreven auto's slijten de achterbanden altijd sneller als de voorbanden.
Klopt! Aan de andere kant is het niet zo erg dat je voorbanden wat minder snel slijten en wat harder zijn. Ik ga naar de pits als m'n achterwielen oranje beginnen te worden, dat m'n voorbanden dan nog wat groenig zijn maakt mij niet uit.
quote:
Trouwens, respect dat je het geduld kunt opbrengen om die races op A-Spec uit te rijden
Nou... ik moet zeggen dat ik bij GT3 toen ik nog met de controller speelde een gruwelijke hekel had aan endurance events! Tè saai! Maar met de DFP ben je tenminste nog een beetje actief bezig! Dat maakt het in ieder geval al stukken leuker!
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 23:19 schreef Xtr3mE het volgende:
alsof die 1 a-spec punt boeit die je meestal krijgt (a-spec punten boeien zowiezo niet, je hebt er niks aan) Of is het een secret dat je die in GT5 kan inporteren en extra dingen krijgt ?
Nou ja, het is natuurlijk ook een stukje ego! IK wil die events rondgespeeld hebben... en niet dat één of andere AI-slaaf het voor me doet.

Maar opzich hadden ze bij Polyphony die a-spec punten inderdaad best wat nuttiger mogen maken. Dat je om de zoveel punten een exclusieve auto wint, die je nièt kunt kopen bijvoorbeeld.
pi_27324679
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 23:20 schreef Dacide het volgende:
Maar als je dus gedeeltelijk B-spec rijdt of de game pauzeert, krijg je dus GEEN aspec punten?
Als je pauzeert wel, maar als je b-spec laat rijden (ookal is het maar voor 1 rondje), krijg je niks meer!
  woensdag 25 mei 2005 @ 00:18:20 #103
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_27326185
Zow, weer een endurance erop zitten. Zit op34.1% en nog geen b-spec gebruikt
Laatste races in prof. events zijn trouwens wel erg moeilijk. Met toyota minolta houdt ik ze bij de eerste banen wel bij, maar daarna word het moeilijk
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_27326963
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 00:18 schreef Deviant1nl het volgende:
Zow, weer een endurance erop zitten. Zit op34.1% en nog geen b-spec gebruikt
Laatste races in prof. events zijn trouwens wel erg moeilijk. Met toyota minolta houdt ik ze bij de eerste banen wel bij, maar daarna word het moeilijk
Verschrikkelijk zelfs. Ik heb de GTWC wel gewonnen, maar 2 van de races heb ik op b-spec gedaan (Hong Kong en El Capitan) en een stuk of drie heb ik maar helemaal overgeslagen! Uiteindelijk had ik wel genoeg punten, zodat ik de serie gewonnen had. Ik deed 'm met die Jaguar die je krijgt als je't spel op 50% hebt. Het meest frustrerende vond ik de momenten dat die domme tegenstanders tegen je aanbeukten en je auto compleet stuurloos maakten, waardoor je een te grote achterstand opliep!
  donderdag 26 mei 2005 @ 18:41:52 #105
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_27382555
Zo, moet nu alleen nog de F1 cup doen en dan heb ik alles races gewonnen in de extreme hall, maar eerlijk gezegd heb ik daar niet echt zin in (15 races die ca. 1,5 uur duurt per race)

voor de mensen die ze al gereden hebben of er mee bezig zijn:
Is het moeilijk / makkelijk? saai / leuk ?
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
  donderdag 26 mei 2005 @ 20:00:22 #106
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_27384611
Is er geen enkele manier om die f1 cup te winnen als je geen F1 auto hebt?

(ik zit ook bji die race nu)

Moet nog een stuk of 5 Special license race halen. Ook nog bijna alle hard rally's.
  donderdag 26 mei 2005 @ 20:40:34 #107
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_27385731
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 20:00 schreef Dacide het volgende:
Is er geen enkele manier om die f1 cup te winnen als je geen F1 auto hebt?

(ik zit ook bji die race nu)

Moet nog een stuk of 5 Special license race halen. Ook nog bijna alle hard rally's.
Ik denk het wel, theoretisch gezien dan:
Op de Suzuka rijdt de F1 ongeveer 4 seconden per ronde sneller dan een Le Mans auto (Nissan R92CP in dit geval) en ik heb net de 1e race van de F1 cup gereden en ik reed 1.13.677 als snelste tijd opde Tokyo baan, de anderen reden 1.19.xx als snelste tijd. Dat is dus een verschil van 6 seconden. In principe zou je dus met een Le Mans auto 1.17 of 1.18 rijden en nét wat sneller zijn als je F1 concurrenten
  donderdag 26 mei 2005 @ 21:20:50 #108
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_27387051
hmmm, met de Playstation Pescarola lukt het me niet.

Toch maar de 24h van Nurgburgring rijden dit weekend
pi_27400396
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:41 schreef Xtr3mE het volgende:
Zo, moet nu alleen nog de F1 cup doen en dan heb ik alles races gewonnen in de extreme hall, maar eerlijk gezegd heb ik daar niet echt zin in (15 races die ca. 1,5 uur duurt per race)

voor de mensen die ze al gereden hebben of er mee bezig zijn:
Is het moeilijk / makkelijk? saai / leuk ?
Ik heb de F1 Cup afgerond en beetje mixed feelings over. Sommige races zijn erg leuk omdat de tegenstand toch best stevig is, dus je rijd in die gevallen niet 1,5 uur in je eentje je rondjes uit. Komt hier en daar ook wat tactiek bij kijken om te winnen. Sommige races zijn oervervelend imho:
* Nordschleife - kon niet met een F1 rijden op de Ring, die auto springt dan alle kanten op en ik kon hem niet binnen de curbs houden. Was meer gras aan het maaien terwijl de rest enorm uitliep.
* Oval - saai en te makkelijk
* Suzuka - op zich leuk circuit maar had hier enorm last van 'domme' AI die me continu ramde. Als ik dan na een fikse inhaalrace weer op kop lag, kreeg ik prompt weer zo'n sukkel op thee-visite en lag ik weer naast de baan.
Alles bij elkaar vond ik het wel een leuk championship, wat meer uitdaging dan sommige andere races en de tijdsduur per race vond ik zelf wat realistischer dan 10 min. racen. Afgesloten met 13 goud, 1 brons en 1 keer overgeslagen (Nordschleife).
  vrijdag 27 mei 2005 @ 11:34:08 #110
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_27401728
Ik zie het toernooi ook meer als een endurance Toernooitje. Maargoed, wij spelen het spel bijna altijd met zijn 2en of 3en. Dus rondjes rijden --> Pitstop --> coureur wissel.

Goed te doen meestal.

Met welke auto heb je gereden? (de F1?)
pi_27404698
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 11:34 schreef Dacide het volgende:
Ik zie het toernooi ook meer als een endurance Toernooitje. Maargoed, wij spelen het spel bijna altijd met zijn 2en of 3en. Dus rondjes rijden --> Pitstop --> coureur wissel.

Goed te doen meestal.

Met welke auto heb je gereden? (de F1?)
Hmm, soort wisseltoernooi, ook nog een optie.

Yep, eerst wel een poging gedaan met een opgefokte Toyato Minolta maar dat werd echt veel te moeilijk. Die F1-karretjes zijn veel te licht (600kg) tov een beetje LMS-wagen (850-950kg) en dat hou je op bochtige circuits gewoon niet bij.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 18:38:10 #112
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_27414321
dus je hebt die nurgburgring 24 h gereden. of krijg ik hem ook ergens anders?

kopen????
pi_27415373
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 18:38 schreef Dacide het volgende:
dus je hebt die nurgburgring 24 h gereden. of krijg ik hem ook ergens anders?

kopen????
Als je het spel 100% uitgespeeld hebt geloof ik.. Sorry flauw, volgens mij geen mogelijkheid om hem ergens te kopen.
Maar goed, ik heb idd de 24h gedaan, maar ik heb een uurtje of 3 op A-spec gereden en vervolgens de B-spec het resterende werk laten opknappen, 24u vind ik toch iets te lang om zelf te doen.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 20:10:47 #114
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_27416378
ah ok. Denk dat ik dit weekend de nurgburgring ga rijden.

IEmand leuke suggesties wat auto's betreft?

Ik twijfel tussen de M3 GTR of de Falken Skyline of de Audi ABT TT (dtm). Of iets soortgelijks.

Wil dus een auto die de tegenstanders outpowerd en tevens een heerlijke handling heeft om toch eens lekker te kunnen scheuren.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 00:41:01 #115
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_27423229
Zoals eerder gezegd heb ik de Falken gebruikt en die stuurt heerlijk en bovendien rijdt ie harder dan de rest (of ligt het aan mijn rijkunsten )
pi_27426492
Ik heb zelf de Nissan 350Z Concept LM Race Car '02 gebruikt, die je wint bij de eerste Japanese Championship. Vind dat tot nog toe nog een van de prettigste auto's om mee te rijden en hij is ook een stuk sneller dan de rest.
pi_27468639
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 09:03 schreef Slotter het volgende:
Ik heb zelf de Nissan 350Z Concept LM Race Car '02 gebruikt, die je wint bij de eerste Japanese Championship. Vind dat tot nog toe nog een van de prettigste auto's om mee te rijden en hij is ook een stuk sneller dan de rest.
Da's een erg fijn karretje inderdaad! Ik heb er vele events mee gewonnen. Er zitten sowieso een hoop leuke 350Z's in het spel. Zo is er ook een gele "Option Z" die je ergens kunt winnen (weet niet meer waar), maar die rijdt dan weer een stuk minder.
  zondag 29 mei 2005 @ 23:38:03 #118
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_27468734
Die option Z is echt brak vind ik, rond de 800 pk en dan nog zo k*t rijden
pi_27469047
quote:
Op zondag 29 mei 2005 23:38 schreef Xtr3mE het volgende:
Die option Z is echt brak vind ik, rond de 800 pk en dan nog zo k*t rijden
Inderdaad... niet te besturen dat ding.
pi_27472700
quote:
Op zondag 29 mei 2005 23:34 schreef P-Style het volgende:

[..]

Da's een erg fijn karretje inderdaad! Ik heb er vele events mee gewonnen. Er zitten sowieso een hoop leuke 350Z's in het spel. Zo is er ook een gele "Option Z" die je ergens kunt winnen (weet niet meer waar), maar die rijdt dan weer een stuk minder.
Die Option Z heb ik een keer in gereden en meteen verkocht toen ik geld nodig had voor een Zonda (ook een heerlijke auto trouwens). Zo lekker als die LM-versie rijd, zo bout rijd die getunde bak.
Van het weekend de BMW M3 GTR race-versie gewonnen en naast de 350Z LM is dat geloof ik mijn favoriet aan het worden.
Voor achterwiel aangedreven auto's vind ik ze enorm vergevingsgezind en lekker snel.
  maandag 30 mei 2005 @ 16:13:55 #121
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_27485117
De BMW M3 GTR is mijns inzien absoluut een van de allerlekkerste toppers van het hele spel.
Gooi GEEN rolkooi in dat beestje. Daar rijdt hij niet beter door.

T zou helemaal mooi zijn als hij motorisch meer te tunen was. (dus meer dan 800 pk ofzo)

Maargoed, de Falken Skyline, BMW M3 GTR blijven idd toppie
pi_27487896
quote:
Op maandag 30 mei 2005 16:13 schreef Dacide het volgende:
De BMW M3 GTR is mijns inzien absoluut een van de allerlekkerste toppers van het hele spel.
Gooi GEEN rolkooi in dat beestje. Daar rijdt hij niet beter door.
Oh, vaag...........Nog niet geprobeerd, wil geld sparen voor de 4 LM auto's rond dag 680 of zoiets. Nu kan ik ze geloof ik al wel aanschaffen zonder problemen, maar toch.
quote:
T zou helemaal mooi zijn als hij motorisch meer te tunen was. (dus meer dan 800 pk ofzo)
Volgens mij heeft grade 4 als iets rond de 700pk, voor zo'n auto wel voldoende.
quote:
Maargoed, de Falken Skyline, BMW M3 GTR blijven idd toppie
Skylines zijn idd ook fantastische auto's, of zoals Topgear het eens uitdrukte: "a Playstation with an exhaust" (hoe toepasselijk....)
pi_27533806
Jezus, gisteravond 4u van de Nurnburgring zitten spelen met de Nissan 350Z Concept LM, dacht dat ik na drie uur wel een hele snelle ronde had neergezet met 7:17 en de rest in de 7:20-7:30. Geen zin meer in het laatste uur, dus B-spec malloot ingezet, rijd die eikel zo even 10 sec. van mijn snelste rondetijd af in zijn eerste rondje.........aaargh, daar gaat mijn zelfbeeld.....Misschien nog eens proberen met die driving aids uitgezet....

Iemand MET een DFP trouwens tips voor rijden met Group C-auto's (de LM-race bakken als de Toyota Minolta, Bentley etc)? Heb nogal wat problemen met rijden van die wagens sinds ik ben overgestapt op de DFP.
pi_27533849
Ik zit op 60%
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_27533962
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 08:39 schreef Slotter het volgende:
Iemand MET een DFP trouwens tips voor rijden met Group C-auto's (de LM-race bakken als de Toyota Minolta, Bentley etc)? Heb nogal wat problemen met rijden van die wagens sinds ik ben overgestapt op de DFP.
Oefenen, veel oefenen. De klasse C auto's rijden veel anders als de andere auto's en hier moet je veel aan wennen. Denk ook goed na over de bandenkeuze bij de klasse C races. Met een verkeurde keuze kun je een race verpesten.
War. War never changes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')