quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:47 schreef Reya het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/118971
Zie punt vijf
Ook dat dus.. Ik liet me ook gewoon te lang bezighouden.. :[quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het kan op zich ook iets vriendelijker dan dat. "U mag uw steentje houden en ik loop nu gewoon door. Prettige dag verder!"
Had toen dus al 5 tepakken.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, was het er zo eentje. Die had van mij dus noppes gekregen.
Onbewust weten ze hun slachtoffers wel goed uit te kiezen meestal. Je houding, het feit dat je oogcontact maakt of juist niet etc.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:52 schreef Alicey het volgende:
Zouden die lui soms ruiken dat er bij mij een grote kans is ofzo?
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:47 schreef Reya het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/118971
Zie punt vijf
Crewforum, schaapje.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:55 schreef het_fokschaap het volgende:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
willen jullie dergelijke linkjes voortaan van een waarschuwing vergezellen ?quote:
Voor klachten moet je bij Reya zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:04 schreef het_fokschaap het volgende:
willen jullie dergelijke linkjes voortaan van een waarschuwing vergezellen ?
scheelt mij weer een RSI klik![]()
Hmm.. Misschien is dat het probleem, ik maak met bijna iedereen die ik tegenkom, al dan niet bewust, oogcontact..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Onbewust weten ze hun slachtoffers wel goed uit te kiezen meestal. Je houding, het feit dat je oogcontact maakt of juist niet etc.
Je moet je mede-crew steunen!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Voor klachten moet je bij Reya zijn.
Oh, pardon:quote:
Klinkt mooi, maar niet logisch.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, pardon:
"Ik sta volledig achter het besluit van Reya om zonder enige waarschuwing vooraf een voor niet-crewleden ontoegankelijke link in deze LFC te plaatsen. Eventuele gevolgen zijn dan ook voor mijn rekening."
Da's dan jammer.quote:
Je gebruikt dan de gevleugelde uitdrukking 'Dat nemen we mee naar achteren'. Waarna je achter de schermen ruzie gaat maken als een paartje dat heimelijk gaat vrijen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, pardon:
"Ik sta volledig achter het besluit van Reya om zonder enige waarschuwing vooraf een voor niet-crewleden ontoegankelijke link in deze LFC te plaatsen. Eventuele gevolgen zijn dan ook voor mijn rekening."
Vergeef je me?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:19 schreef miss_sly het volgende:
crew moet je maar achter de schermen blijven hoor
Een beetje linkjes gaan posten die maar voor sommigen leesbaar zijn![]()
Ga je mee naar achter dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:21 schreef Reya het volgende:
Je gebruikt dan de gevleugelde uitdrukking 'Dat nemen we mee naar achteren'. Waarna je achter de schermen ruzie gaat maken als een paartje dat heimelijk gaat vrijen.
Ik ga daar eens even over nadenkenquote:
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's dan jammer.Ik ga nu even een logische spinazietaart met tomaat, geitenkaas en oesterzwammen bakken.
Ik vind dat naar achteren nemen inderdaad erg dubieus klinken.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Je gebruikt dan de gevleugelde uitdrukking 'Dat nemen we mee naar achteren'. Waarna je achter de schermen ruzie gaat maken als een paartje dat heimelijk gaat vrijen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het naar achteren gaan niet, maar wat we daar doen wel.Ons geheimpje.
Meestal smaakt het lekkerder na lang wachten.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik moet hem nog bakken. Duurt nog zeker anderhalf uur.
Als ik eenmaal in Leeuwarden ben, heb je'm vast al op.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zooo, quiche staat in de oven. En nu maar afwachten. Is er nog iemand die honger heeft, dan issie van harte uitgenodigd om mee te komen eten.
Inderdaad. Ik rammel!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:25 schreef Alicey het volgende:
Meestal smaakt het lekkerder na lang wachten.
Dat waag ik te betwijfelen. Ik eet gewoonlijk zeker drie dagen van zo'n ding.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:25 schreef Alicey het volgende:
Als ik eenmaal in Leeuwarden ben, heb je'm vast al op.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:05 schreef Reya het volgende:
In de DPS staat ergens in het linkerframe 'wijzig eigen entry'. Daar kun je al je personalia kwijt
Dan zal dat wel meevallen ja.. Aan de andere kant is Leeuwarden sowieso ver weg.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen. Ik eet gewoonlijk zeker drie dagen van zo'n ding.
Ik had al gegeten hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eet smakelijk, Alicey!
Ah, op die manier.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:22 schreef Alicey het volgende:
Ik had al gegeten hoor.
Ik bedoelde meer dat ik wat activiteit buiten ging ondernemen om het te verbranden.
Jij hebt hier het privilege dat je alles kan en mag zeggen zonder je te hoeven verantwoorden.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:55 schreef het_fokschaap het volgende:
het lijkt hier wel een crew-only forum....heb ik toch als niet crew een beetje het idee dat ik privileges heb !
met de kans op een banquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jij hebt hier het privilege dat je alles kan en mag zeggen zonder je te hoeven verantwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |