Grr.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:55 schreef livEliveD het volgende:
Hooooooooooooooooooooooooooooooi,
Ik zit dit weekend in Friesland bij een fokster en zondag bij Nikky
Heb er veel zin in (alhoewel Friesland zelf me gestolen kan worden)

quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:55 schreef livEliveD het volgende:
(alhoewel Friesland zelf me gestolen kan worden)

Die platteland Sahara? Sorry ik heb meer affiniteit met hoge gebouwen en lekkere druktequote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:57 schreef Maethor het volgende:
Grr.Neem eens de moeite door de provincie te rijden, en kom dan eens terug.

Een bepaald persoon is daar gaan wonen dus ik offer me op om in het verdorven land een bezoek te gaan brengen aan deze vrouw, <insert scheld opmerkingquote:

Mooi inderdaad.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:53 schreef Bensel het volgende:
Hier in oude pekela staat een heel erg mooie RK kerk
[afbeelding]

quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:07 schreef livEliveD het volgende:
Een bepaald persoon is daar gaan wonen dus ik offer me op om in het verdorven land een bezoek te gaan brengen aan deze vrouw, <insert scheld opmerking>

quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Die platteland Sahara? Sorry ik heb meer affiniteit met hoge gebouwen en lekkere drukte

Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vandaag is een historische dag! Ik heb mijn eerste review geschreven!Maandag komt 'ie online. Dus, fans, nog twee nachtjes slapen.
Ja... het is aan de andere kant ook wel weer mooi. Het zou ook niet best zijn als horden Hollanders de rust komen verstoren.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Laat ze maar lullen Maethor.Wij weten wel beter...

Ik ben heel benieuwdquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vandaag is een historische dag! Ik heb mijn eerste review geschreven!Maandag komt 'ie online. Dus, fans, nog twee nachtjes slapen.

Is het niet gewoon zo dat jullie zelf niet beter weten? Door daar geboren en getogen te zijn heb je van nature de gedachte dat het een mooie provincie is maar das meer door gebrek aan vergelijkingsmateriaal. Dit beeld wil je, als mens heel begrijpelijk, vasthouden maar langzaam groeit toch het besef naar wat je al die jaren hebt moeten missen. Waarom heb je anders immers een vriend in het echte Nederland?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Zoek je ruzie ofzo?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:18 schreef livEliveD het volgende:
Is het niet gewoon zo dat jullie zelf niet beter weten? Door daar geboren en getogen te zijn heb je van nature de gedachte dat het een mooie provincie is maar das meer door gebrek aan vergelijkingsmateriaal. Dit beeld wil je, als mens heel begrijpelijk, vasthouden maar langzaam groeit toch het besef naar wat je al die jaren hebt moeten missen. Waarom heb je anders immers een vriend in het echte Nederland?

Met jou? Ik zou niet durven anders krijg ik straks een ontvangstcomité op me dak.quote:
Terug naar de natuur? Terug naar hoe de mens leefde een paar 100 jaar terug? Terug naar een pre-ontwikkelde fase?quote:Rotterdam is leuk en aardig, maar er langer verblijven dan een paar weekjes zou voor mij een straf zijn. Rust, ruimte, de geur van gras en bomen...

Mja, ik vind het eigenlijk ook wel mooi waar mn ouders wonen. Niet dat ik daar later ga wonen ofzo, maar er komen nog wel es mensen uit de Randstad hierheen, en gaan dan ook niet meer weg. Leuk tochquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]

Ja, en dan gaan we gooien met koeienvlaaien!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:23 schreef livEliveD het volgende:
Met jou? Ik zou niet durven anders krijg ik straks een ontvangstcomité op me dak.
Alsof we hier achter het krantenpapier geplakt zitten!quote:Terug naar de natuur? Terug naar hoe de mens leefde een paar 100 jaar terug? Terug naar een pre-ontwikkelde fase?![]()
![]()

Wat dat betreft zit ik hier prachtig. Precies aan de rand van de stad, uitzicht op het platteland, maar zó met de fiets in de binnenstad.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:30 schreef Haushofer het volgende:
Mja, ik vind het eigenlijk ook wel mooi waar mn ouders wonen. Niet dat ik daar later ga wonen ofzo, maar er komen nog wel es mensen uit de Randstad hierheen, en gaan dan ook niet meer weg. Leuk tochHet is heerlijk rustig daar. Alleen moet je voor als je naar de stad gaat een kwartier in de auto, maar daar lig ik zelf niet zo wakker van, eigenlijk.

Mijn ouders wonen zelfs aan het rand van het dorpquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat dat betreft zit ik hier prachtig. Precies aan de rand van de stad, uitzicht op het platteland, maar zó met de fiets in de binnenstad.

Ik woon aan het begin van Camminghaburen, met uitzicht op de Bonkefeart en de Bullepolder.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:46 schreef Haushofer het volgende:
Mijn ouders wonen zelfs aan het rand van het dorpMet de fiets naar de binnenstad heb ik ook 3 jaar gedaan, maar dat was dagelijks 45 kilometer. Da's dan weer minder.
Aan welke kant van de stad woon je dan?

Have fun!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:55 schreef livEliveD het volgende:
Hooooooooooooooooooooooooooooooi,
Ik zit dit weekend in Friesland bij een fokster en zondag bij Nikky
Heb er veel zin in (alhoewel Friesland zelf me gestolen kan worden)
Wordt wel weinig fokken dit weekeind

Nu maak je me alweer nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Daar gaan weer 2 dagen van mijn leven.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb hem al gelezen
En elke dag dat je hem niet gelezen hebt is een dag niet geleefd

Het is al geregeld!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:44 schreef Alicey het volgende:
Ik ben er net weer Lupa, mail het me maar het documentje.

quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:54 schreef Reya het volgende:
Ik heb hem al gelezen
En elke dag dat je hem niet gelezen hebt is een dag niet geleefd

Je hebt hem nog geld gegeven ook? Doosje van me.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:46 schreef Alicey het volgende:
etc., etc.. En hij heeft nog aan me verdiend ook nota bene.
Misschien toch maar een assertiviteitstraining.

quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:46 schreef Alicey het volgende:
etc., etc.. En hij heeft nog aan me verdiend ook nota bene.
Misschien toch maar een assertiviteitstraining.

Ook in je fotoboekquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het tweede deel van mijn reisverslag staat online: Met de auto naar Polen
Foto's komen later.

Hij begon foto's van zijn familie te laten zien en drukte een steentje in mijn handen dat geluk zou brengen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt hem nog geld gegeven ook? Doosje van me.

Ik gebruik trouwens PDF995 er voor. Het laat dacht ik standaard reclame zien, maar voor iets van 10 of 20 dollar heb je een versie zonder rommel er in. Ik vind het zelf de moeite waard.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is al geregeld!Toch bedankt.

En daar trap jij in.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:24 schreef Alicey het volgende:
Hij begon foto's van zijn familie te laten zien en drukte een steentje in mijn handen dat geluk zou brengen.

quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het tweede deel van mijn reisverslag staat online: Met de auto naar Polen
Foto's komen later.

Hm, dat kan ook nog. Maar je had ook kunnen zeggen: "Ik hoef dat rotsteentje niet, steek het maar lekker waar de zon niet schijnt!"quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:28 schreef Alicey het volgende:
Ik trapte er niet in, maar ik vond het lullig om niets te geven daarna.

Juist, en daar ben ik dus niet assertief genoeg voor.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm, dat kan ook nog. Maar je had ook kunnen zeggen: "Ik hoef dat rotsteentje niet, steek het maar lekker waar de zon niet schijnt!"

Op zich kon ik het wel missen, het is 5 euro.. Die gek zat nog te lullen met "See for yourself, some people give 10, some 20, some 50"quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar ach, het is ook eigenlijk wel lief dat je die man iets gegeven hebt. Ik hoop dat je het kon missen. Mijn zusje doneert zich af en toe arm omdat ze niet tegen zielige verhalen kan.

Het kan op zich ook iets vriendelijker dan dat. "U mag uw steentje houden en ik loop nu gewoon door. Prettige dag verder!"quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:44 schreef Alicey het volgende:
Juist, en daar ben ik dus niet assertief genoeg voor.

Oh, was het er zo eentje. Die had van mij dus noppes gekregen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:45 schreef Alicey het volgende:
Op zich kon ik het wel missen, het is 5 euro.. Die gek zat nog te lullen met "See for yourself, some people give 10, some 20, some 50"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |