klinkt als een aangename afwisseling van het zitten in college banken !quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:59 schreef Maethor het volgende:
Vandaag met mijn Algemeen Vormend Vak 'Middeleeuwse Kerkbouw in Groningen" op excursie geweest door de provincie. Heb de kerken van Krewerd, Leermens, Loppersum, Zeerijp en Westeremden bezichtigd. Daarnaast lekker uitwaaien op die terpen, en genieten van het (platte) landschap.
Is het ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
klinkt als een aangename afwisseling van het zitten in college banken !
Ik was in sommige dorpjes ook nog nooit geweest.quote:Ook leuk dat je de plaatsnamen even post, ik had nog nooit van die plaatsjes gehoord
Zie het Meet-topic.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:35 schreef Alicey het volgende:
Maethor, weet jij al of je naar de meet komt?
Juist.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:38 schreef Alicey het volgende:
Oh je had al geantwoord Maethor, vergeet de vraag in de LFC maar.
waarom "website" ? (met quotes dus)quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:34 schreef Alicey het volgende:
Was ik weer. Nu weer met een server met werkende hard disks. Binnenkort dus misschien een "website" die iig geen fouten meer geeft.
Omdat ik nog niet echt een idee heb om er een echte website van te maken. Een placeholder die geen foutmeldingen geeft zal dus eerder aan de orde zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
waarom "website" ? (met quotes dus)
mja, al staat er alleen "Alicey" dan nog is het een website. Misschien had je kunnen schrijven "informatieve" websitequote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet echt een idee heb om er een echte website van te maken. Een placeholder die geen foutmeldingen geeft zal dus eerder aan de orde zijn.
Ook weer waar.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, al staat er alleen "Alicey" dan nog is het een website. Misschien had je kunnen schrijven "informatieve" website
Ja, maar ook een beetje cru. Niet iets wat ik op een zerk zou laten beitelen als ik nog emotioneel was van iemands overlijden.quote:
een protestantse kerk !quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:57 schreef Maethor het volgende:
Impressie:
[afbeelding]
Dit is het interieur van de kerk van Loppersum.
Jazekers.quote:
Ook van je honden?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:35 schreef miss_sly het volgende:
Gaat vast wel lukken
En als er nou een leuke foto tussen zit waar ik ook op sta, komt die wel in het fotoboek
* Lupa dol is op kitschquote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:26 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind protestante kerken juist wel mooi, juist door hun eenvoud. Al dat goud en die beelden en toestanden in een katholieke kerk vind ik nogal kitscherig
Hond, ik heb er (nog) maar 1quote:
Ik nietquote:
Bij mij is het: hoe meer tierelantijnen en bombastisch gebeuren, hoe beter.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:16 schreef miss_sly het volgende:
Ik niet
Ik hou meer van strak en eenvoudig, zo ook de inrichting en mijn kleding. Wel vind ik felle kleurtjes dan weer leuk, als accent, zo ook inrichting en kleding
Ieder zijn dingquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bij mij is het: hoe meer tierelantijnen en bombastisch gebeuren, hoe beter.Fluweel, goud, edelstenen, bling-bling...
![]()
Zoiets vermoedde ik al.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hond, ik heb er (nog) maar 1
Die kan ik sowieso wel al neerzetten, daar heb ik al meer foto's van dan van mezelf
Bij kleding houd ik juist wel van minder eenvoudige kleding. Dat het merendeel mij niet staat is dan weer een ander verhaal.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik niet
Ik hou meer van strak en eenvoudig, zo ook de inrichting en mijn kleding. Wel vind ik felle kleurtjes dan weer leuk, als accent, zo ook inrichting en kleding
Dus jij gaat naar Pharos-reizen "Ik ben 4 jaar!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In de banner van Pharos-reizen staat: "Gratis all-inlcusive voor kinderen".
Mjah, maar was op zich voorspelbaar op basis van de TS... Ik vond trouwens het deel over de hersens hel interessant, denk je dat je zelf een leuke OP kunt fabriceren op basis daarvan?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:34 schreef Doffy het volgende:
Wat jammer dat het 'dromen'-topic weer zo is geeindigd
Prima ideequote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:50 schreef Doffy het volgende:
Ik zat eraan te denken om mijn posts daar om te bouwen tot een wiki-artikeltje...
Ik doelde op de taalfout.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:00 schreef Alicey het volgende:
Dus jij gaat naar Pharos-reizen "Ik ben 4 jaar!"
"Maar mevrouw, u klinkt veel ouder"
"Ja, dat klopt!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |