Oh, dan kan het wel ja.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn moeder is in het gelukkig bezit van een zonnebank.![]()
Heb ze niet echt goed bekeken eik, dus ik kan er weinig zinnigs over zeggen. Ik dacht altijd dat de mijne wat te dikkig waren voor korte rokjes, maar vandaag zagen ze er in de spiegel eigenlijk best lekker uit!quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:00 schreef Alicey het volgende:
Mjah, ik heb zelf benen die ook bruin niet echt bijzonder mooi te noemen zijn.
Ja, voor treffende metaforen moet je bij gelovigen zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:01 schreef Doffy het volgende:
De kansloze topics zijn weer niet van de lucht![]()
Mjah ik weet niet precies hoe ik het moet omschrijven.. Iets te stevig misschien. Ik ben niet snel te vermoeien als ik loop of fiets.. Dat is helaas te zien.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb ze niet echt goed bekeken eik, dus ik kan er weinig zinnigs over zeggen. Ik dacht altijd dat de mijne wat te dikkig waren voor korte rokjes, maar vandaag zagen ze er in de spiegel eigenlijk best lekker uit!![]()
Nou, gespierde benen kunnen anders heel sexy zijn toch!quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:04 schreef Alicey het volgende:
Mjah ik weet niet precies hoe ik het moet omschrijven.. Iets te stevig misschien. Ik ben niet snel te vermoeien als ik loop of fiets.. Dat is helaas te zien.
Nee, ik maak er doorgaans deel van uit. Maar het lijkt er op dat de platen voor de koppen groter, dikker en harder wordenquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:05 schreef Alicey het volgende:
Veel evolutie-achtige topics inderdaad vandaag, je bent niet de eerste die dat opmerkt..
Ik vind ze zelf in ieder geval niet mooi.. Maar misschien eens uitzoeken of dat persoonlijke smaak is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, gespierde benen kunnen anders heel sexy zijn toch!
Tijd voor flame warriors.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:07 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee, ik maak er doorgaans deel van uit. Maar het lijkt er op dat de platen voor de koppen groter, dikker en harder wordenEr wordt niet eens meer een poging gedaan om te discussieren, posts worden gewoon helemaal genegeerd.
Hoe? Wat? Waar?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:07 schreef Alicey het volgende:
Bensel, eindelijk eens een paar mooie bondage-foto's, waarin niet een arrogante of poserende blik is waar te nemen!
Tot nog toe niet. Maar als er vieze boekjes beschikbaar komen, ben ik uiteraard de eerste om me erop in te schrijven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |