Dat had ik nou ook, zit je daar met zo'n loeiend ding in een hokje weten-zij-veel-wat te doenquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:09 schreef lily het volgende:
Het ding maakt hartstikke veel lawaai zodat klanten en collegae kunnen meegenieten door de deur heen en dat vind ik niet prettig. Ik ben maar weer aan het handkolven geslagen.
komt vanzef allemaalquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:47 schreef renzell het volgende:
Poeh, als ik al die kolfverhalen zo lees, dan is het toch wel erg weinig wat ik eruit krijg....![]()
Ik wilde inderdaad weten of het normaal is dat een baby ZELF niet meer wil drinken met 8 weken. Niet dat zij gestopt is natuurlijk... (dat is toch geen vraag?)quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Of het normaal is dat zij stopt of dat het normaal is dat de baby niet meer wil?
Ik ben op bed gaan liggen en heb ze bijna constant aan de borst gehad.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:08 schreef poemojn het volgende:
Hoe vaak heb je het geprobeerd, snakelady? Elke 2 uur is nl echt niet vreemd bij regeldagen. Als je wel bv wilt blijven geven kun je natuurlijk ook een vrijwilliger van VBN of LLL bellen, telnr's staan wel bij het bv-forum.
Dat ben ik al 2 dagen aan het proberen maar er blijft niks uitkomen, ja een paar druppeltjes maat that's it.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:19 schreef Martineke het volgende:
ik deed als ik dacht dat het minder was elke 1.5 uur kolven en dat dan ook weer aan Maxim geven als hij honger had.
misschien een tip kweet t niet
Hij maakt een piepend geluid, maar dan ook de hele tijd als ik de handel bewoog. M'n man zat toen aan de telefoon en de persoon aan de andere kant vroeg wat er aan de hand was, met dat piepende geluid...quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:34 schreef Icaä het volgende:
Mijn Aventkolf piept wel eens, maar voor de rest is-ie muisstil...
Wat voor geluid maakt jouw Aventkolf dan?
Grote kans dat Demi dan 'afgeleerd' heeft om aan de borst te drinken, dan zal ze moeten blijven kolven en voeden met het flesje. Dat lijkt me ook niet de bedoeling...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:17 schreef Martineke het volgende:
anders een lactatiekundige bellen en Demi ondertussen flesvoeding geven en jijzelf blijven proberen te kolven, misschien een idee?? dan is Demi verzadigd ondertussen en kun jij dmv hulp proberen je productie te verhogen, en als die op peil is kun je Demi weer voeden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |