Ben ik weerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:42 schreef dolle_hond het volgende:
Shawshenk redemption
The green mile
Childeren of the corn
The Shining
Secret Window
Carrie
Dreamcatcher'
IT
Apt Pupil
christine
fire starter
dead zone
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:34 schreef Undergod het volgende:
2 dobermans, die laten zach braff schrikken
een zooi hamsters en een dooie hamster
Voordat de zon ondergaat wel jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:48 schreef Undergod het volgende:
der zit gewoon kleur in de film?
The Punisher?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:58 schreef dyonvbaal het volgende:
hooguit dan uit daredevill en dan zou dat de hand van bulls eye of hoe heet collin in die film zijn. een andere marvel film kan gewoon niet, met je schaam je !!!
sh*t, nog niet gezien en vergeten dat die ook van Marvel is. Nou schaam ik me dus welquote:
Ok!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
sh*t, nog niet gezien en vergeten dat die ook van Marvel is. Nou schaam ik me dus wel![]()
maar die gast had geen pistool toch? die gooide met paperclips enzo, maar er komt nu iets naar boven met iets in een kroeg waar gedart wordt dat hij iets uit zijn mouw haalt en dan die darterd doodgooit? (weet iemand dat?)quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:58 schreef dyonvbaal het volgende:
hooguit dan uit daredevill en dan zou dat de hand van bulls eye of hoe heet collin in die film zijn. een andere marvel film kan gewoon niet, met je schaam je !!!
Gooit ie niet de hele tijd in de dubbele bull? Hij had volgens mij ook geen gun?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:03 schreef Undergod het volgende:
[..]
maar die gast had geen pistool toch? die gooide met paperclips enzo, maar er komt nu iets naar boven met iets in een kroeg waar gedart wordt dat hij iets uit zijn mouw haalt en dan die darterd doodgooit? (weet iemand dat?)
anyways ontopic weer: puni is een goeie gok vinnik, ik heb nog geen nieuwe gok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |