abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 april 2000 @ 20:47:00 #26
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_147797
Persoonlijk ben ik buiten de hierboven al genoemde tekenfilms ook altijd gek geweest op al die animatieseries:

Wie kent ze niet meer Paulus de Boskabouter, De Fabeltjeskrant De Berenboot en natuurlijk...

Bolke, Bolke, Bolke de Beer
Daar is 'ie weer, daar is 'ie weer

We never listen. . .when we are eager to speak. . .
  woensdag 12 april 2000 @ 20:53:00 #27
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_147798
* Sweetheart gelooft dat ze nu echt oud wordt.

* Sweetheart wordt er net op gewezen dat al die door haar genoemde series meer uit de jaren '70 als uit de jaren '80 komen.

We never listen. . .when we are eager to speak. . .
  woensdag 12 april 2000 @ 21:38:00 #28
904 L-X
The Lover X
pi_147799
Ik denk dat the Thundercats en M.A.S.K. nog zeker klassiekers zijn (resp. '85 en '86). Mooie herinneringen daaraan.
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
pi_147800
FF naar boven gehaald omdat dit wel een beetje overeenstemt met die andere topic
"Don't drink water, fish fuck in it"
pi_147801
quote:
op 04-12-2000 om 04:29 PM schreef PhalanX het volgende:
Thunder...thunder...thundercats. HOOOoooooo
kent iemand die nog?
met Lion-O, en wiley-kit (en cat) en Snarf.

Thundercats, met die vreselijk enge slijmerige skeletten-kop!

In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  maandag 17 april 2000 @ 21:27:00 #31
244 Barbarella
Soms hier...
pi_147802
quote:
op 04-12-2000 om 02:31 PM schreef fanmale het volgende:
Jaaaaaah candy candy,
een van de eerste manga's
God wat heb ik zitten janken om dat wijffie.

Eindelijk iemand gevonden die ook naar Candy Candy keek. Ik moest ook huilen toen de prins dood ging.

Verder keek ik naar He-man, Top Cat, Scooby Doo, Flintstones en de Jetsons.

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  maandag 17 april 2000 @ 22:12:00 #32
1358 Xhorder
He's back...
pi_147803
Haha ja.. Thundercats.. Dat vond ik vroeger ook altijd tof.. Volgens mij heb ik dat nog vaak na zitten spelen.. En destijds met vriendjes een TC club gehad ofzo..
MASK was ik altijd alleen in.. omdat iedereen GI-JOE beter vond. Maar goed... Transformers was erg tof destijds. Ik snapte alleen de verhaallijnen nooit.. Aangezien ze opeens in de ruimte zaten en toen weer op de aarde. (snappet nog niet ). Goed dat m'n vader toen vaak naar Amerika ging en exclusieve Transformers meenam voor me die hier niet te krijgen waren..

Er was ook nog een tekenfilm over een cowboy in de toekomst met een robotpaard... (hmm.. klinkt debiel.. maar goed... het bestond) ben alleen de titel kwijt. En ik keek ook altijd naar The Lone Ranger op super channel in het weekend. En ik geloof dat ik ook nog naar de VPRO keek s 'ochtends... Maar ik vond de aktie in tekenfilms veel leuker.. haha

... na vijf jaar
  maandag 17 april 2000 @ 23:06:00 #33
2033 An-ja
Chronisch nat.
pi_147804
WOW!!!!
Heb laatst allemaal kindertekenfilms opgezocht op het internet!
Anja keek:
-troetelbeertjes
-POPPLES!!!
-candy candy
-lady lovely locks
-freggles
-de familie Robinson
-Nathalie
-Vrouwtje theelepel
-Bassie en Adriaan (die zijn nog steeds op tv, toch?)
-De film van ome Wilm (geen tekenfilm, oke)
-De disneyclub
Yes I suck. And swallow.
pi_147805
Jaaaaa Ome willem!

Lusten jullie ook bloemkolen?
Bloemkole met een sausie?
Of lusten jullie POEP?

Neeheeee

Deze vuist op deze vuist
deze vuist op deze vuist

Hej Anja goed zeg! Was Ome willem al helemaal vergeten

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
  maandag 17 april 2000 @ 23:18:00 #35
904 L-X
The Lover X
pi_147806
M.A.S.K. Was echt een van m'n favoriten en btw kwam er helemaal geen skelettenkop voor in Thundercats, je weet wel, cats als in kat/poes ?

Maar goed, jaern 80 tekenfilm zijn echt heel relax, kijk nu ook nog zo vaak als het kan. Zal jeugdsentiment wel zijn...

It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
  maandag 17 april 2000 @ 23:52:00 #36
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_147807
quote:
op 04-17-2000 om 10:12 PM schreef Xhorder het volgende:
Er was ook nog een tekenfilm over een cowboy in de toekomst met een robotpaard... (hmm.. klinkt debiel.. maar goed... het bestond) ben alleen de titel kwijt.

Dat was volgens mij BraveStarr, op super channel bij de fun bus (dacht ik).. Ik keek ook altijd naar Voltron: defenders of the universe, ook retecool, met 5 enorme robotleuwen die samen 1 megarobot vormden.. zucht...

Bij de transformers snapte ik er op een gegeven moment niets meer van, er waren opeens allemaal anderen, maar dat was omdat er ook een film van was die ik niet had gezien.

die jaren 80 tekenfilms waren toch veel beter dan al die zooi van tegenwoordig

dinsdag 18 april 2000 @ 14:08:00 #37
3140 PhalanX
Technarchy
pi_147808
Transformers had je inderdaad een film van maar die is later opgenomen als 3 of 4 afleeringen...

Optimus ging toen dood en toen nam Rodimus zijn "spark" weer over.
Dat was dan erg ver in de toekomst omdat Megatron in Galvatron was veranderd en het hele gebeuren inderdaad ergens anders dan op aarde afspeelde....volgens mij.

Thundercats....ging over een groep mens/kat-achtige die van hun planeet naar de onze kwamen (die noemden ze trouwens 3rd Earth...denk ik) op onze planeet had je dan weer gevaar in de vorm van Mumra! (een oud lijk dat wanneer hij zei "deform this decaying body into the ever living MUMRAAAAAA!!" in een "vitaal vers" nieuw lijk veranderde met een hele hoop nieuwe krachten.

Ik had thuis het "sword of Omen" dat lion-o altijd gebruikte om de anderen te roepen en om ergens anders te kunnen "kijken"

Poppels....heerlijk die "dingen" die in blletjes kunnen veranderen... wie heeft er geen gehad als kind!?

ik heb gewoon een goed geheugen, of ik ben gewoon triest dat ik dit nog allemaal weet...waarschijnlijk beide

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  dinsdag 18 april 2000 @ 14:48:00 #38
2033 An-ja
Chronisch nat.
pi_147809
Poppels....heerlijk die "dingen" die in blletjes kunnen veranderen... wie heeft er geen gehad als kind!?

* An-ja had een oranje.

ik had ook een my little pony knuffel en een troetelbeertje.

Erg leuk allemaal

Yes I suck. And swallow.
  dinsdag 18 april 2000 @ 15:04:00 #39
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_147810
Simpel, He-man
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  dinsdag 18 april 2000 @ 15:28:00 #40
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_147811
vergeten we Seabert niet?!!!

(Sieburt ook al istie klein,
kijk maar eens
hoe slim
een zeehondje kan zijn!)

pi_147812
quote:
op 04-12-2000 om 02:23 PM schreef Priscella het volgende:

Ooh ja die Zweedse serie met die blonde jongentje die altijd iets verkeert doet zijn vader wil hem dan meppen en dan sluit hij zichzelf op in de schuur en gaat dan poppetjes in hout snijden

Haha die was errrug grappig (kweeniemeerhoehetheethoor)

Ja, die was inderdaad heel leuk!
Die serie heet Michiel, maar in het zweeds is het Emil.

Is Scooby Doo eigenlijk al genoemd?
Scooby rules!

pi_147813
Wat valt er eigelijk nog aan het lijstje toe te voegen??? Volgens mij is alles al genoemd.....

Behalve die vliegende dubbeldekker met een professor, kwam op zondag: de tekst van het liedje was boemboem tsjakketsjakke boemboem tsjakketsjakke boemboem tsjakketsjakke boemboemn en dat gaat de hele tijd zo door.
Maar dat was geen tekenfilm, Oja

Toen ik vier was kwam er volgens mij voor Candy Candy (waar ik ook mijn eerste jankbui bij had....dan zag je die grote ogen weer glimmen en dan wist je dat het weer zo laat was.....) en dat was geloof ik ook op woensdag een tekenfilmserie Dr.Snuggels. Hij had twee helpers, een wasbeer en nog iets. "Dr.Snuggels vliegt naar de regenboog.."

En als laatste (volgens mij ook nog niet genoemd... TEDDY RUXPIN. Die teddybeer met een rups, tubby heette die volgens mij... en een professor gimic. Dan had die twee tegenstanders Tweek en eeh...Leroy of zo.

En voor de rest zijn het allemaal dezelfde tekenfilms waar we na gekeken hebben.
We zijn volgens mij allemaal voor de televisie groot geworden, best wel erg.

--------------------------
Volgens mij was mijn TV ook altijd mijn beste vriend. Hij stond op mijn slaapkamer en we waren bijna altijd bij elkaar....**zucht** Die goede oude tijd.....

pi_147814
.

[Dit bericht is gewijzigd door Re-man (not a borg) (Datum 18 April 2000).]

dinsdag 18 april 2000 @ 22:52:00 #44
2915 Fiep
bikkel b.d.
pi_147815
quote:
op 04-18-2000 om 05:52 PM schreef Re-man (not a borg) het volgende:
Wat valt er eigelijk nog aan het lijstje toe te voegen??? Volgens mij is alles al genoemd.....

Ik mis nog een sci-fi tekenfilm over een jongen (Jason) die samen met één of ander ruimtevolk op zoek was naar zijn vader. Tijdens de zoektocht deden ze allerlei planeten aan, wat meestal resulteerde in flinke veldslagen... De tekenfilm werd uitgezonden op Sky Channel en de jongen (Jason, dus) had vreemd haar; bruin met grijze strepen aan de zijkant.
Maarrrr hoe heette die serie nu ook weer??

"Het is wel leuk hoor, al die avonturen, maar je krijgt er zo'n stijve nek van."
  dinsdag 18 april 2000 @ 23:33:00 #45
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_147816
Nog wat zeer interessante achtergrond-info:
He-man was ook gebaseerd op Conan the Barbarian (de film met arnold schwarzenegger), he-man lijkt ook nogal op arnie in de film. Er ging echter iets mis (film geflopt, bezorgde ouders, of zoiets, ik weet het niet precies) en toen werd alles omgegooid naar het briljante nieuwe concept HE-MAN.
  Redactie Frontpage woensdag 19 april 2000 @ 00:38:00 #46
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_147817
Geen tekenfil, wel leuk: De mus met de lange poten...

En alle Donald Ducktekenfilmpjes bij dit is Disney!

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 19 april 2000 @ 01:14:00 #47
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_147818
quote:
op 04-18-2000 om 10:52 PM schreef Fiep het volgende:
Ik mis nog een sci-fi tekenfilm over een jongen (Jason) die samen met één of ander ruimtevolk op zoek was naar zijn vader. Tijdens de zoektocht deden ze allerlei planeten aan, wat meestal resulteerde in flinke veldslagen... De tekenfilm werd uitgezonden op Sky Channel en de jongen (Jason, dus) had vreemd haar; bruin met grijze strepen aan de zijkant.
Maarrrr hoe heette die serie nu ook weer??

De serie heette Jayce and the wheeled warriors en hij moest telkens vechten tegen een plantachtig ras wat gemaakt was door zijn eigen vader. Hij is op zoek naar zijn vader en hoopt via de leider van het plantenras zijn vader te vinden.

Ik heb deze serie ook veel op Sky gezien en was inderdaad een van mijn favoriete series...

I'm getting too old for this....
  woensdag 19 april 2000 @ 10:17:00 #48
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_147819
Wheel Warriors was ook een poos op Foxkids te zien. Dat bracht best wel nostalgische herinneringen op, want ik ken dat ook van vroeger

Transformers was ook altijd tof. Ik vond de tweede serie zelfs mooier, nadat Optimus Prime was overleden en er een nieuwe leider was. Er waren ook van die transformers met hoofden die ook robots konden worden. Dat was echt tof. jammer dat ze dat niet meer laten zien.

Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  woensdag 19 april 2000 @ 13:36:00 #49
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_147820
quote:
op 04-17-2000 om 09:04 PM schreef MuadDib het volgende:
Thundercats, met die vreselijk enge slijmerige skeletten-kop!

Ik denk dat je Skellator uit He-Man bedoelt

We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 19 april 2000 @ 16:52:00 #50
331 Merel
Be here now.
pi_147821
quote:
op 04-11-2000 om 09:14 PM schreef Cairon het volgende:

Ulyses 31
the mysterious cities of gold?

Dit is echt één groot feest van herkenning

Ulysses 31 was echt super, jammer dat dat er niet meer is. Bijna lle mythologische kennis die ik toen had was daarop gebaseerd

En Cities of gold heb ik ook van begin tot eind gevolgd..

En al het andere wat hier genoemd wordt ook!!

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')