Neuhquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:09 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb die film nog nooit gezien. Heb ik iets gemist in mijn opvoeding nu?
Als je nagaat dat Brooke Shields in de film nog maar 16 was en dat er voor de zwemscene een stand-in gebruikt werd namen ze het allemaal heel erg serieus.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:07 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik werd er vooral erg warm van toen ik hem als 14-jarige voor het eerst zag.
Heb hem laatst weer gezien, om tot de conclusie te komen dat het toch echt wel een enorme kutfilm is, wat plot e.d. betreft. Natuurlijk niet qua cast
Jij hebt vast Salò o le 120 giornate di Sodoma ook nog nooit gezien?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:09 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb die film nog nooit gezien. Heb ik iets gemist in mijn opvoeding nu?
Dát is een vreselijke film!quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij hebt vast Salò o le 120 giornate di Sodoma ook nog nooit gezien?
Die toevallig wel!quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij hebt vast Salò o le 120 giornate di Sodoma ook nog nooit gezien?
Ik heb het met veel moeite voorelkaar gekregen... Maar goed, vond Passion of the Christ ook een aanslag op mijn welzijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb je hem helemaal uitgekeken?
Hey, die heb ik gezienquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:13 schreef LuQas het volgende:
Vanmiddag een 4-cd van onderstaande dame gekocht.
[afbeelding]
*bambi-oogjes procedure doe, maar dan iets stouter*quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:13 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
denk denk![]()
mmm probeer maar wat anders![]()
En natuurlijk Non, Rien De Rien, Non, Je Ne Regrette Rien?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:13 schreef LuQas het volgende:
Vanmiddag een 4-cd van onderstaande dame gekocht.
[afbeelding]
Ik moet in juli een werkweek naar Parijs begeleiden. Dus misschien dat ik mijn leerlingen dan wel even mee neem naar Père La Chaisse.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, die heb ik gezien(nou ja, d'r graf dan)
Aanraderquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:14 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik moet in juli een werkweek naar Parijs begeleiden. Dus misschien dat ik mijn leerlingen dan wel even mee neem naar Père La Chaisse.
Daar liggen toch meer bekende mensen begraven? Ik weet zo uit mijn hoofd even niet wiequote:Op donderdag 12 mei 2005 22:14 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik moet in juli een werkweek naar Parijs begeleiden. Dus misschien dat ik mijn leerlingen dan wel even mee neem naar Père La Chaisse.
Voltaire, Oscar Wilde, Moliere, Jim Morrisonquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:17 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Daar liggen toch meer bekende mensen begraven? Ik weet zo uit mijn hoofd even niet wie
ok *smelt!* maar ga maar eens uitzoeken wanneer we nou gingen trouwen!?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:14 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
*bambi-oogjes procedure doe, maar dan iets stouter*
*uitzoek*quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:19 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ok *smelt!* maar ga maar eens uitzoeken wanneer we nou gingen trouwen!?![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:18 schreef Cybart het volgende:
*opbiecht*
als je die film op het juiste moment op pauze zet kan je de pik van dat ventje zien...
ook dat was een teleurstelling
slap excuus om te verdoezelen dat jullie flink hard gaan neuken....quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:22 schreef Ang3l het volgende:
Pup gaat mee naar bedanders denk ik de hele tijd aan enge monsters
En pup is zóóóóó sterk ............ *kuch proest*
Au revoir!
dan is er no reason to be shamedquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:23 schreef LuQas het volgende:
[..]
![]()
@ Cybart:Daar heb ik me ook al aan bezondigd ja...
tja, als je zelf wat te kort komt he, dan krijg je zoietsquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat een taal CB!
omdat na deel 1 het alleen maar beter kon worden?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waarom hoor ik al de hele dag gezeur rondom het boek Waterlooplein 2?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
tja, als je zelf wat te kort komt he, dan krijg je zoiets
Oh je kent het verhaal niet hoor ik?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
omdat na deel 1 het alleen maar beter kon worden?
Jij mist gewoon de knuffels.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
zelfs dat gaat vervelen...
maar dat kan iedereen in dit topic beamen
2 amtenaren die daadwerkelijk IETS in hun werktijd hebben gedaan...quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh je kent het verhaal niet hoor ik?
2 ambtenaren hebben een boek geschreven met daarin sexuele handelingen die in het stadhuis plaats vinden. en elke ambtenaar van het stadhuis heeft het boek cadeau gehad van de gemeente.
groenlinksquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:30 schreef LuQas het volgende:
AT5 lijkt nergens anders meer over te gaan nee.
Ik schaam me een beetje voor 'mijn' partij Groenlinks, want zei maken er de grootste ophef over geloof ik.
hey daar gaat mijn macho-image...quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij mist gewoon de knuffels.
Zoals als ze gewoonlijk doen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:30 schreef LuQas het volgende:
Ik schaam me een beetje voor 'mijn' partij Groenlinks, want zij maken er de grootste ophef over geloof ik.
edit:voor de spelfout
voor het overige deel van het topic (brabant) dus, mag je uitleggen wat je bedoeldquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:30 schreef LuQas het volgende:
Ik schaam me een beetje voor 'mijn' partij Groenlinks, want zij maken er de grootste ophef over geloof ik.
edit:voor de spelfout
F/M, M/M of F/F?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh je kent het verhaal niet hoor ik?
2 ambtenaren hebben een boek geschreven met daarin sexuele handelingen die in het stadhuis plaats vinden. en elke ambtenaar van het stadhuis heeft het boek cadeau gehad van de gemeente.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
voor het overige deel van het topic (brabant) dus, mag je uitleggen wat je bedoeld
Ik zie ook dat Melanie Griffith nieuwe wethouder van Financien wordt!quote:Seksistisch boek in raad besproken
Woensdagavond vergaderde de raad over 'Waterlooplein 2'. Deze roman werd door de gemeentesecretaris aan de ambtenaren cadeau gedaan en werd geschreven door twee topambtenaren. Het boek speelt zich af op het stadhuis en kwam in opspraak vanwege de seksistische lading.
Maarten van Poelgeest van GroenLinks had schriftelijke vragen over de totstandkoming en inhoud gesteld. Maar ook de andere partijen bekritiseerden het boek en eisten opheldering van Cohen.
Cohen hield voet bij stuk. Hij benadrukte dat de inhoud van het boek fictief is en dat de roman niet exemplarisch is voor de sfeer op het stadhuis.
Mooi copy paste werk van de AT5 site vandaan.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:37 schreef LuQas het volgende:
[..]
[..]
Ik zie ook dat Melanie Griffith nieuwe wethouder van Financien wordt!![]()
Dat vind ik nu een hele goede politica, super!
ja, amsterdamse politiek...quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:37 schreef LuQas het volgende:
[..]
[..]
Ik zie ook dat Melanie Griffith nieuwe wethouder van Financien wordt!![]()
Dat vind ik nu een hele goede politica, super!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |