mwah... ik heb totaal geen conditie en het boeit me niet echtquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nou, voor mijn figuur hoef ik het ook niet te doen... maar 't is wel lekker voor je algehele conditie he...
TWee in mijn rechteroor en eentje in mijn linkeroorquote:
goh..quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
TWee in mijn rechteroor en eentje in mijn linkeroor![]()
ik twee links en een rechtsquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
TWee in mijn rechteroor en eentje in mijn linkeroor![]()
O ja?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:37 schreef creno het volgende:
[..]
ik twee links en een rechts
en een tepelpiercing zoals jullie gezien hebben
Waarom zou je ook, als je tevreden met je lijf bent?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:37 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ik heb al vier jaar niet meer op de weegschaal gestaan![]()
Piercings door tepels kan nog NET. Pasgeleden zag ik bij een jongen een piercing door z'n eikel. Ik moest bijna overgeven Ieeeewquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:37 schreef creno het volgende:
[..]
ik twee links en een rechts
en een tepelpiercing zoals jullie gezien hebben
moet je nagaan dat je die in je mond hebtquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:39 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Piercings door tepels kan nog NET. Pasgeleden zag ik bij een jongen een piercing door z'n eikel. Ik moest bijna overgeven Ieeeew
In het echt?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:39 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Piercings door tepels kan nog NET. Pasgeleden zag ik bij een jongen een piercing door z'n eikel. Ik moest bijna overgeven Ieeeew
Lulligquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:39 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ik kende het liedje verder niet meerquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:34 schreef LuQas het volgende:
[..]
* zingt *
Er is een Barbapapa, Barbamama, Barbabenno, Barbabella,
Barbabientje, Barbaborre, Barbabob, Barbabee, Barbalala!
nee hoor !quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:50 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het wel wat hebben... ben ik de enige?
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:50 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het wel wat hebben... ben ik de enige?
Over het algemeen vind ik een piercing boven in het oor wel cute bij sommige jongens... maar ja, zo cliché hequote:Op donderdag 12 mei 2005 21:50 schreef LuQas het volgende:
Ik vind het wel mooi als (mooie) jongens een tepelpiercing hebben. Zeker als het mooie jongensachtige jongens zijn met lang haar en rode blosjes op hun wangen en ondeugende blik in ogen enzo.
Maar ja, die bestaan niet
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:50 schreef LuQas het volgende:
Ik vind het wel mooi als (mooie) jongens een tepelpiercing hebben. Zeker als het mooie jongensachtige jongens zijn met lang haar en rode blosjes op hun wangen en ondeugende blik in ogen enzo.
Maar ja, die bestaan niet
Oe Oe Oe Oe Oequote:Op donderdag 12 mei 2005 21:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar dan met piercing?
ook die heb ik!!!!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:51 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik een piercing boven in het oor wel cute bij sommige jongens... maar ja, zo cliché he
Wanneer gingen we nou trouwen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:55 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ook die heb ik!!!!!kijk maar op bodymx.nl en dan bij piercings en dan conch!!!! mijn oor hahaha!!
Hij is inmiddels 44, wil jij dat nog wel dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:54 schreef LuQas het volgende:
[..]
Oe Oe Oe Oe Oe
Ik ga echt blozen van zulke jongens![]()
Dankjewel, zou ie met me willen trouwen denk je?
Zoek ik hem helemaals speciaal voor je op omdat je van van hem was, ben je hem vergeten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:55 schreef LuQas het volgende:
Oe Oe oe volgens mij is dat die leuke leuke leuke jongen uit the Blue Lagoon bedenk ik ineens!
Ben m'n agenda kwijtquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:57 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dat weet je al lieve schat!!!nu al weer vergeten?
![]()
Zo'n broek wil ik!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar dan met piercing?
Vraag het hem, jij bent nu dichter in de buurt dan ik.quote:
Ik werd er vooral erg warm van toen ik hem als 14-jarige voor het eerst zag.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De Blue Lagoon was trouwens wel een dramafilm met de nadruk op drama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |