Laten we hopen van niet...quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:14 schreef MadGuy het volgende:
Is het nu zo dat we de komende twee weken ook weer HAH op zaterdag hebben?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:14 schreef MadGuy het volgende:
Is het nu zo dat we de komende twee weken ook weer HAH op zaterdag hebben?
Jup, toch wel. Zaterdag 14 & 21 mei is er HAHquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet...
Anders is 't geen wonder dat ze zijn overgestapt op spaarpunten... Het kost ze geen drol, zo...
Ik ben bang dat je zaterdag pas laat klaar bent: het is een reminder voor de EU-grondwet, dus overheid...quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:24 schreef MadGuy het volgende:
Wat voor HAH overigens? Overheid? Zeg me alstjeblieft geen overheid? Dan ben ik HEEL LANG bezig in mijn wijken namelijk...
100 punten komt ongeveer overeen met ¤1,-quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:56 schreef Carport het volgende:
Jup, toch wel. Zaterdag 14 & 21 mei is er HAHDe reden van de invoering van het puntensysteem weten we dus ook...
Klopt, kon zn 8rnaam ff zo snel niet bedenkenquote:vanderleiden ofzo toch, en ik bezorg in zo'n pauperwijk daar wonen geen celebs.
Ja, ze hebben dat puntensysteem prima optijd ingevoerd. Ik denk dat we de komende tijd wel vaker 'toevallig' hah op zaterdag kunnen gaan verwachten. Ik voel me verdomme gewoon folderbezorgerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:49 schreef OMG het volgende:
Ik heb nu al helemaal geen zin meer in de komende 2 weken met HAH op zaterdag.
Mooi. In mijn wijk zitten een hoop mensen met eigen bedrijven en er zitten een paar adressen die dus gewoon 2 of 3 Makro's krijgen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:44 schreef JDude het volgende:
Morgen geen Makro, dat scheelt alweer.
Zeker in mijn wijk, volgens mij heeft iedereen daar wel een smoes om bij de KvK ingeschreven te staan
ah... dan is het tofquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:37 schreef TheSorrow het volgende:
Heb het net gevraagd, wij krijgen gewoon een uur extra voor het HAH, + de pluspunten dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |