abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26953775

Hét klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van TPG Post & TNT.
Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkes van de kantoren en alle andere TPG'ers zijn van harte welkom!

De laatste paar posts van het vorige topic gingen over:
- celebs en bijzondere personen in de wijk
- geheimzinnige pakjes uit Hulst
- werktijden, HAH en spaarpunten

Komende zaterdag (en ook de zaterdag daarna) is er een 100% mailing van de overheid over de EU grondwet. Het weer ziet er goed uit voor komende dagen, gelukkig!

Kee, genoeg, back ontopic!

Het vorige topic:
[Centraal] TPG Medewerkers-topic

[ Bericht 10% gewijzigd door Carport op 12-05-2005 19:40:29 ]
pi_26954427
Kreeg vandaag weer een leuke planning voor volgende week in de maag gesplitst... 3 x vroeg beginnen .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26955267
Is het nu zo dat we de komende twee weken ook weer HAH op zaterdag hebben?
  donderdag 12 mei 2005 @ 20:15:11 #4
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_26955295
ik ben wel blij dat ik als pakket rijder geen last heb van al die mailings en folders enzo.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_26955780
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 20:14 schreef MadGuy het volgende:
Laten we hopen van niet...

Anders is 't geen wonder dat ze zijn overgestapt op spaarpunten... Het kost ze geen drol, zo...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 12 mei 2005 @ 20:32:08 #6
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26955805
Moet er niet een deeltje numemr achter?? Pffrt.. nu al zin in zaterdag... not!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_26956636
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 20:14 schreef MadGuy het volgende:
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 20:31 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Laten we hopen van niet...

Anders is 't geen wonder dat ze zijn overgestapt op spaarpunten... Het kost ze geen drol, zo...
Jup, toch wel. Zaterdag 14 & 21 mei is er HAH De reden van de invoering van het puntensysteem weten we dus ook...
In het vorige topic las ik trouwens dat iemand op een zaterdag 2 HAH had?! Dat mag toch helemaal niet? Ik dacht dat was afgesproken dat 1 stuks HAH al hoge uitzondering was op de zaterdag?
pi_26957435
Wat voor HAH overigens? Overheid? Zeg me alstjeblieft geen overheid? Dan ben ik HEEL LANG bezig in mijn wijken namelijk...
pi_26957740
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 21:24 schreef MadGuy het volgende:
Wat voor HAH overigens? Overheid? Zeg me alstjeblieft geen overheid? Dan ben ik HEEL LANG bezig in mijn wijken namelijk...
Ik ben bang dat je zaterdag pas laat klaar bent: het is een reminder voor de EU-grondwet, dus overheid...
Morgen ga ik het even navragen op kantoor, maar ik weet het bijna wel zeker...
pi_26958146
Damn, dus. Die moet in elke bus en kan ik dus niet even bij de bejaardenhuizen neerplempen...
  donderdag 12 mei 2005 @ 22:05:11 #11
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26958781
Alweer overheid Alleen dit vind ik al een reden om tégen de EU grondwet te stemmen
En ik heb zaterdag 2 wijken, dus dat gaat ook een lange zaterdag voor mij worden

Ik heb vorige zaterdag idd 2 HAH op zaterdag gehad. 1 folder over referemdum over doorvorering van de koopzondag hier in Utrecht (dus voor élke fucking brievenbus ) en een reclame folder over het donorregister, die dus alleen in de brievenbussen zonder stickers hoefden.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_26959797
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 20:56 schreef Carport het volgende:
Jup, toch wel. Zaterdag 14 & 21 mei is er HAH De reden van de invoering van het puntensysteem weten we dus ook...
100 punten komt ongeveer overeen met ¤1,-
dus voor een dag HAH krijg je maarliefst ¤3,50!

een uitbetaald verlofuur levert me ruim 2,5× meer op...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 12 mei 2005 @ 22:51:53 #13
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26960238
Ik kreeg voorheen anders nooit iets extra's hoor, als er hah op zaterdag was Dus hoe weinig je ook aan die punten hebt, ik ga er toch eigenlijk wel op vooruit
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_26960330
als 't goed is, kreeg je een extra verlofuur.
  donderdag 12 mei 2005 @ 23:05:15 #15
47102 Elvi
miemkwien
pi_26960560
Gisteren mn laatste dag als postbezorger!
Toch nog meer dan n jaar volgehouden
  donderdag 12 mei 2005 @ 23:09:12 #16
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26960674
Jaja, zaterdag Eu-folder.

Zou dan mijn laatste dag zijn, ware het niet dat ik een voetbaltoernooi heb en dus vrij heb genomen. Even spullen afgeven en naar het bier, euh voetbal.
A.M.A.B
pi_26968725
Wij krijgen gewoon ook een uur extra voor het HAH
quote:
vanderleiden ofzo toch, en ik bezorg in zo'n pauperwijk daar wonen geen celebs.
Klopt, kon zn 8rnaam ff zo snel niet bedenken Heb hem nog nooit gezien, zal hem waarschijnlijk ook vast niet herkennen
† The 3 Kings †
  FOK!fotograaf vrijdag 13 mei 2005 @ 10:52:13 #18
73911 ultra_ivo
pi_26969290
Dinsdag maar weer opnieuw proberen te werken. Ik hoop dat m'n schouder dan weer ok is. Dan beginnen gelijk ook de nieuwe diensten. Om de andere week vroege dienst (5u30), om de andere zaterdag RV en de zaterdagen dat ik moet werken alleen binnendienst. Prima dienstrooster dus.
pi_26969843
Ik had gister mijn eerste zeikmensen.
In een portiek waar 2 mensen open brievenbussen hebben met doeken erachter getimmerd, blijven de brieven wel eens onder aan dat doekje hangen.
Ik ga echt niet met heel mijn hand in zo'n klein gaatje, dan moeten ze hun brievenbus maar maken.

Maar komt die man naar me toe..die brief stak voor de helft uit de brievenbus, ook bij de buurman.
Ik wou eigenlijk al gaan bellen, maar ik wist dat je in opleiding was, maar volgende keer bel ik!!

gelul dus, ik laat nooit iets eruit steken, dat ie nou niet op de grond terecht komt is hun probleem.

Ik heb trouwens Wim Kok in mijn wijk, maar denk dat het een andere is, haha
pi_26971333
Toch geen Macro morgen, he?
Ik heb nu al helemaal geen zin meer in de komende 2 weken met HAH op zaterdag.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 13 mei 2005 @ 11:53:44 #21
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_26971483
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 11:49 schreef OMG het volgende:

Ik heb nu al helemaal geen zin meer in de komende 2 weken met HAH op zaterdag.
Ja, ze hebben dat puntensysteem prima optijd ingevoerd. Ik denk dat we de komende tijd wel vaker 'toevallig' hah op zaterdag kunnen gaan verwachten. Ik voel me verdomme gewoon folderbezorger
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 13 mei 2005 @ 13:44:09 #22
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_26974726
Morgen geen Makro, dat scheelt alweer.
Zeker in mijn wijk, volgens mij heeft iedereen daar wel een smoes om bij de KvK ingeschreven te staan
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_26976697
Heb het net gevraagd, wij krijgen gewoon een uur extra voor het HAH, + de pluspunten dan
† The 3 Kings †
pi_26976995
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 13:44 schreef JDude het volgende:
Morgen geen Makro, dat scheelt alweer.
Zeker in mijn wijk, volgens mij heeft iedereen daar wel een smoes om bij de KvK ingeschreven te staan
Mooi. In mijn wijk zitten een hoop mensen met eigen bedrijven en er zitten een paar adressen die dus gewoon 2 of 3 Makro's krijgen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_26977252
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 14:37 schreef TheSorrow het volgende:
Heb het net gevraagd, wij krijgen gewoon een uur extra voor het HAH, + de pluspunten dan
ah... dan is het tof
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')