abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27197620
Wat gaat er bij jullie veel belasting af zeg, zoveel gaat er echt niet af bij mij. Wel balen, maar je kan het toch wel weer terugvragen?

Vandaag was het ook weer een leuk dagje: auto's ophalen bij garage, telefoonboeken lopen, grote wijk bestellen, telefoonboeken lopen, haalrit, buslichting. Pfft, ben intussen wel gaar van die auto's. Maar gelukkig had ik een leuke collega mee

Morgen zal het ook wel wat drukker dan normaal worden. Ws hebben we wel Makro (vorige week niet nl.), of andere leuke maandelijkse tijdschriften. Ben benieuwd!
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vandaag kreeg ik trouwens te horen dat onze TC weer terug wil naar het systeem van "vaste tijden" voor het wegbrengen van een wijk, ipv gewoon je tijd opschrijven... Daar is het laatste woord nog niet over gesproken vermoed ik.

Ik wil gewoon de uren krijgen die ik gewerkt heb, das toch niet zo vreemd?
Betalen per uur vind ik ook beter, aangezien je de ene keer langer bezig bent dan een andere keer. Kan door de drukte komen, maar ook door andere dingen (lekke band bijvoorbeeld).
Het probleem bij ons was alleen dat mensen wel erg lange pauzes namen en alles heel rustig aan deden. Tjah, dan komt er natuurlijk een moment dat er teveel uren uitbetaald moeten worden. Inmiddels zijn er weer goede afspraken gemaakt en houd iedereen zich daar aan.
Zo hoort het ook
  vrijdag 20 mei 2005 @ 20:52:21 #152
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27197684
Wat voor HAH is er morgen dan? Wij hadden vandaag HAH van 'Watergangen', ook van de gemeente en voor elk huis dus. Ik hoopte eigenlijk dat dat de HAH was waarvan werd gezegd dat die zaterdag zou komen...

Troeta, heb je niks gezeg dan dat andere collega's hadden gezegd dat ze er altijd veel labnger over doen?
Die wijk die gisteren over gebleven is, hebben ze vanochtend met z'n tweeën nog bezorgd, voordat de normale diensten begonnen... Zij liever dan ik
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_27197763
Er is weer HAH over de EU-grondwet. Heb het net zien liggen en het heeft ongeveer het zelfde formaat als de vorige boekjes, maar het is nu een gevouwen blaadje (althans, dat is wat ik er snel van zag). Het is dus wel iets anders dan vorige keren.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 21:19:48 #154
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27198660
Dat was de vorige keer toch ook? Zo'n gevouwen blaadje?
pi_27198899
Echt waardeloos als je dan bedenkt dat je dan 3 keer praktisch hetzelfde HAH hebt lopen bezorgen.
Wat bij ons thuis toch meteen verscheurt wordt en in de prullenbak verdwijnt.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_27198925
Tsja, dus dit is het TPG-medewerkers-topic dan. Ik doe heel leuk en interessant werk: nl. pakketten sorteren bij de TPG-Pakketservice , lekker vroeg beginnen. (5:30)
  vrijdag 20 mei 2005 @ 21:33:26 #157
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_27199071
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 20:50 schreef Carport het volgende:

Betalen per uur vind ik ook beter, aangezien je de ene keer langer bezig bent dan een andere keer. Kan door de drukte komen, maar ook door andere dingen (lekke band bijvoorbeeld).
Het probleem bij ons was alleen dat mensen wel erg lange pauzes namen en alles heel rustig aan deden. Tjah, dan komt er natuurlijk een moment dat er teveel uren uitbetaald moeten worden. Inmiddels zijn er weer goede afspraken gemaakt en houd iedereen zich daar aan.
Zo hoort het ook
Tja, bij ons zie ik het wel gebeuren dat mensen hier en daar een minuutje of 10 smokkelen, vind ik ook niet echt netjes. Maar om dan maar te zeggen dat we gewoon terug gaan naar de vaste tijden ... Als er mensen zijn die er structureel de kantjes vanaf lopen moet je die persoonlijk aanpakken, niet zomaar terug naar het oude systee. Bovendien zie ik het goed gebeuren dat die vaste tijden alleen gehanteerd worden als je erover heen gaat.

Vandaag had ik 2 wijken en alles bij elkaar liep denk ik 3 kwartier onder de richttijd. Ik zie het nog niet gebeuren dat ik die 3 kwartier ook daadwerkelijk krijg... Volgens mij mag het ook gewoon niet. Ik meen er laatst in een of ander post blaadje iets over gelezen te hebben.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_27199542
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 21:19 schreef MadGuy het volgende:
Dat was de vorige keer toch ook? Zo'n gevouwen blaadje?
Toen was het echt een boekje, dat is het nu niet zo.
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tja, bij ons zie ik het wel gebeuren dat mensen hier en daar een minuutje of 10 smokkelen, vind ik ook niet echt netjes. Maar om dan maar te zeggen dat we gewoon terug gaan naar de vaste tijden ... Als er mensen zijn die er structureel de kantjes vanaf lopen moet je die persoonlijk aanpakken, niet zomaar terug naar het oude systee. Bovendien zie ik het goed gebeuren dat die vaste tijden alleen gehanteerd worden als je erover heen gaat.

Vandaag had ik 2 wijken en alles bij elkaar liep denk ik 3 kwartier onder de richttijd. Ik zie het nog niet gebeuren dat ik die 3 kwartier ook daadwerkelijk krijg... Volgens mij mag het ook gewoon niet. Ik meen er laatst in een of ander post blaadje iets over gelezen te hebben.
10 minuutjes snoepen is weliswaar niet netjes, maargoed een keer geen pauze houden en je hebt de 10 minuten weer terug. Ik neem aan dat dat niet zo'n groot probleem is. Het ging er bij ons alleen wel erg grof aan toe: tijden van soms een half uur langer. "Het wordt immers toch betaald." Dat daar iets aan gedaan is vind ik ook helemaal niet verkeerd. In zekere zin benadeel je de mensen die altijd wel netjes hun eindtijden opschreven.
Inmiddels wordt er bij ons ook niet streng meer gekeken op de tijden, maar soms wordt er wel wat over de langere tijd gezegd.

Bij ons zijn de tijden op zich wel goed, een enkele wijk uitgezonderd, en is het allemaal best te halen, als je doorloopt. Er zijn genoeg mensen die niet binnen de tijd lopen. "De tijden zijn een gemiddelde, dusja je kan er over heen komen." is een vaak gehoorde zin bij ons als je er over begint.

[ Bericht 73% gewijzigd door Carport op 20-05-2005 21:58:41 ]
  vrijdag 20 mei 2005 @ 21:58:07 #159
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_27199762
crap, nasst de HAH (100%) morgen ook nog die smerige dikke ANWB boeken, succes!
gelukkig heb ik maar één kleine wijk
pi_27199798
Heeft alleen jouw vestiging die boeken of iedereen?
  FOK!fotograaf vrijdag 20 mei 2005 @ 22:07:01 #161
73911 ultra_ivo
pi_27200076
Eh, ANWB wordt normaliter niet op zaterdag bezorgd.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 22:12:35 #162
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_27200264
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 21:50 schreef Carport het volgende:

[..]

[..]

10 minuutjes snoepen is weliswaar niet netjes, maargoed een keer geen pauze houden en je hebt de 10 minuten weer terug. Ik neem aan dat dat niet zo'n groot probleem is. Het ging er bij ons alleen wel erg grof aan toe: tijden van soms een half uur langer. "Het wordt immers toch betaald." Dat daar iets aan gedaan is vind ik ook helemaal niet verkeerd. In zekere zin benadeel je de mensen die altijd wel netjes hun eindtijden opschreven.
Dat het er bij ons grof aan toe gaat wil ik ook niet uitsluiten.
quote:
Bij ons zijn de tijden op zich wel goed, een enkele wijk uitgezonderd, en is het allemaal best te halen, als je doorloopt. Er zijn genoeg mensen die niet binnen de tijd lopen. "De tijden zijn een gemiddelde, dusja je kan er over heen komen." is een vaak gehoorde zin bij ons als je er over begint.
In veel gevallen is het bij ons ook gewoon te halen, maar er staan toch ook wel heel wat wijken krap. Zelf loop ik constant verschillende wijken, ik ken ze wel allemaal redelijk, maar ik merk toch dat als ik eens een paar weken dezelfde wijk loop dat ik dan al snel 5 tot 10 minuten sneller ben aan het eind van die periode dan aan het begin. Vaak net de minuten die je nodig hebt om binnen de tijd te komen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_27200604
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]

In veel gevallen is het bij ons ook gewoon te halen, maar er staan toch ook wel heel wat wijken krap. Zelf loop ik constant verschillende wijken, ik ken ze wel allemaal redelijk, maar ik merk toch dat als ik eens een paar weken dezelfde wijk loop dat ik dan al snel 5 tot 10 minuten sneller ben aan het eind van die periode dan aan het begin. Vaak net de minuten die je nodig hebt om binnen de tijd te komen.
Klopt, zelf heb ik dat ook meegemaakt. Goed voorbeeld voor mij is de zomervakantie: voor een langere periode dezelfde wijken lopen. Op den duur merk je dat het sneller gaat.
Als je veel verschillende wijken loopt, zoals ik doe en waarschijnlijk jij ook, heb je steeds dat je er iets over heen gaat. Niet alleen wij, maar veel anderen hebben dit probleem ook. Misschien kan je dat eens aankaarten bij een vergadering?
Wat trouwens ook wel helpt, is gewoon een briefje met je eindtijden neerleggen, ookal werk je met 'betalen per wijk'. Als blijkt dat je tijden niet veel verschillen, wat ik wel opmaak uit jouw verhaal, zal je teamcoach je die paar minuten wel geven. Hangt natuurlijk wel van de persoon en je relatie met hem of haar af.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 22:25:29 #164
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_27200653
Niks mis mee hoor met een beetje snoepen.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  vrijdag 20 mei 2005 @ 22:27:40 #165
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_27200720
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:42 schreef OMG het volgende:
Juli of zo? In ieder geval niet in de eerste 6 maanden van het jaar.
Juni meende ik, was vorig jaar nog een dikke 86 euro..
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  vrijdag 20 mei 2005 @ 22:30:50 #166
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27200812
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 21:50 schreef Carport het volgende:

[..]

[/b]
Weird. Wij hadden vorige week al een blaadje wat je uit moest vouwen...
pi_27201111
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 22:30 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Weird. Wij hadden vorige week al een blaadje wat je uit moest vouwen...
Volgens mij hadden we vorige week ook gewoon een uitvouw foldertje. Ik kan me in ieder geval geen nietjes herinneren. Bij de eerste keer wel, die waren ook een stuk dikker.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_27201963
Jullie hebben inderdaad gelijk. De vorige keer was het ook een uitvouwposter
Het blaadje van morgen is in ieder geval wel anders Hebben jullie nog een verrassing voor morgen, dan zie je pas het t eruit ziet
pi_27208358
Nou, ik kan niet wachten om dat HAH te mogen bezorgen .
pi_27208362
Alweer iets voor de grondwet?

Ik kreeg vorige week al opmerkingen als "al weeheer?!"...
"Ja, mevrouw... de overheid heeft blijkbaar geld over"
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_27216715
Nou, de post viel hier op zich wel mee, maar dat HAH was weer om te huilen.
Ik pakte er de eerste paar rondjes bij ieder huis bijna elke keer meer dan één. Gelukkig kwam ik precies uit met die achterlijke rotdingen.
pi_27217839
Wat 'n heerlijk weer, hè?

Da's toch wel een vette meevaller, aangezien ze onwijs kutweer voorspeld hadden... En die HAH.. Ach... viel ook wel mee. liever zulk spul dan gammagidsen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 16:19:51 #173
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_27218208
Qua post was het rustig maar door de HAH was je toch lang bezig. Gelukkig wel fijn weer gehad dat scheelt direct al stukken.
Net efkes anges
pi_27218487
Het was echt druk bij ons. Althans ik was erg laat klaar

15:30 klaar terwijl ik eigenlijk om 13:15 al klaar zou moeten zijn. Nieuwe dienstrooster is echt goed
pi_27218523
Kutonaangekondigde HAH kutTPG
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')