Ja, dat neem ik aan inderdaad. Ze zijn in ieder geval níet hard bezig hun kind voor te lichten en van de straat te houden.quote:
Ik vind dat je dat, als ouder, per kind moet bekijken. Mijn broertje is 10, maar die kan gewoon prima met internet omgaan. Dingen die met seks te maken hebben vindt hij sowieso 'vies', hahaha. Hij bezoekt gewoon sites over Disney en Rollercoaster Tycoon. M.i. ligt de verantwoordelijkheid bij de ouders.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:04 schreef el_hombre het volgende:
Ik denk inderdaad dat internet de voornaamste oorzaak van dit alles is.
Ik vind eigenlijk dat internet pas na een bepaalde leeftijd beschikbaar moet worden gestelds 18 ofzo
Ik denk dat internet hier maar weinig mee te maken heeft, maar de totale omgeving deste meerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:04 schreef el_hombre het volgende:
Ik denk inderdaad dat internet de voornaamste oorzaak van dit alles is.
Ik vind eigenlijk dat internet pas na een bepaalde leeftijd beschikbaar moet worden gestelds 18 ofzo
Heb ik geen medelijden mee. Eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:58 schreef doppelgänger het volgende:
herhaling was net op nederland 3, er werden af en toe wel woorden in de mond gelegd..
jongens: "..dan heb je met zo'n meisje gechat op MSN en afgesproken en dan kom je daar en dan doet ze opeens heel preuts."
interviewer: "Vind je dan eigenlijk dat ze jou belazerd heeft"
jongens: "ja"
interviewer: "Je vindt dan eigenlijk dat ze iets beloofd heeft, maar dat dan niet nakomt"
jongens: "ja, vind ik wel"
(of iets dergelijks)
sterk staaltje journalistiek..not
Understatement.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:33 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje kort door de bocht.
Ja ik wilde net zeggen. Die jongens moeten zich toch nu ook wel realiseren dat je over sex geen afspraken maakt, of je moet natuurlijk naar de hoeren gaan. Maar goed, dat laatste was eigenlijk de les die alle jongens in de reportage moeten en kunnen trekken.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:07 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Heb ik geen medelijden mee. Eigenlijk.
Inderdaad, ook met dat verkrachte meisje.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:58 schreef doppelgänger het volgende:
herhaling was net op nederland 3, er werden af en toe wel woorden in de mond gelegd..
jongens: "..dan heb je met zo'n meisje gechat op MSN en afgesproken en dan kom je daar en dan doet ze opeens heel preuts."
interviewer: "Je vindt dan eigenlijk dat ze iets beloofd heeft, maar dat dan niet nakomt"
(of iets dergelijks)
Nee joh, dat is 'onmin lauw'.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:19 schreef xstatic1975 het volgende:
EEe maan, je moet die banga's delen met je Homie's Yo! Tieft op mongool!!!!!
Dit is echt het niveau op een gemiddelde VMBO school. Tenminste in Amsterdam, andere steden weet ik niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:19 schreef xstatic1975 het volgende:
Heb die docu ook gezien, ik kreeg echt zin om die gasten bij die pooltafel kapot te beuken, wat een kansloze kutfiguren. EEe maan, je moet die banga's delen met je Homie's Yo! Tieft op mongool!!!!!
Als je een stelletje mongooltjes bij elkaar in een ruimte zet beginnen ze meestal ook vrij snel te neukenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:29 schreef MuKe het volgende:
[..]
Dit is echt het niveau op een gemiddelde VMBO school. Tenminste in Amsterdam, andere steden weet ik niet.
Allemaal van dit soort kansloze figuren. Negers, Marokkanen, Turken en vaak ook van die Nederlandse gasten die denken dat ze allochtoon zijn en met een half Marokkaans accent praten... En ja het zijn randdebielen. Maarja wat doe je eraan. Het is het 'VMBO cultuur'.
Wel eens op een schoolfeest van een midelbare school geweest de laatste tijd? Het is nog een wonder dat ze elkaar niet zitten te neuken op het dansvloer. Maarja, wat niet daar op de dansvloer gebeurt, gebeurt wel op de wc's...
het gaat er niet om dat het mongooltjes zijn, tis wat in hun ogen "normaal" is en wat de meisjes denken dat er van ze verwacht wordt..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:41 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Als je een stelletje mongooltjes bij elkaar in een ruimte zet beginnen ze meestal ook vrij snel te neuken
Andries Knevel wijdt zich ook werkelijk aan íéder onderwerp tegenwoordig, hč?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:58 schreef doppelgänger het volgende:
(of iets dergelijks)
http://www.omroep.nl/vara/zembla/quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:54 schreef tonks het volgende:
Linkje iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |