Het zijn wel een stel types bij elkaar he?quote:
Eerst op msn bespreken wat we allemaal gaan doen dan he.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:34 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
neuken? moet je me wel eerst pijpen wat dat is normaal.
Vooral diegene die het had over "onder de dekens kruipen"quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:34 schreef Duiveltja het volgende:
Hebben die gasten wel eens in de spiegel gekeken. Niet raar dat ze dan ineens weigeren
quote:
quote:Geboortedatum: 0000-00-00
owja, wat is je adres? SeXy_WhItE_LAdY@hotmail.com ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Eerst op msn bespreken wat we allemaal gaan doen dan he.
Meki zou zoiets noooooit doen.quote:
Dat moet je instellen, anders kan iedereen je toevoegen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:35 schreef Modus het volgende:
Volgens mij moet je toch echt zelf toestemming geven om iemand op je lijst te zetten.
Guess again.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:36 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
owja, wat is je adres? SeXy_WhItE_LAdY@hotmail.com ?
Ik heb het over de manier van praten, zelfs die flapdrol net in beeld die zogenaamd een kenner was volgens mij.quote:
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:35 schreef Modus het volgende:
Of zou het gewoon zo zijn dat ze heel makkelijk zomaar 'iedereen' die ze op die profielsites tegenkomen, toevoegen?
Val ik dan buiten de doelgroep?quote:
Maar je piemol in zo'n oerwoud steken heeft wel wat vind ikquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:41 schreef Xenomaniac het volgende:
Turkse meisjes verkrachten lijkt me slecht voor je gezondheid.
(Ik bedoel dan Vaders, broers, neefjes en ooms die achter je aan komen..)
Je probeert ze toch te "flowen".quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:42 schreef Aurelium het volgende:
"ze waren sterk beinvloed door videoclips, msn, muziek, rap"
"zo probeer je wat voor je home-boys te doen"!
Nee zeker, het is algemeen bekend dat dit soort dingen gebeuren. Het is alleen grappig dan Zembla dit nu pas behandeld en de mensen in de reportage zijn gevuld met stereotypes.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:41 schreef HeatWave het volgende:
Tja, dit is voor een beetje fokker/Internetter niets nieuws toch? check die breezersite topics maar eens...
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:42 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ja. ik zie hier dat je geen vmbo doet.![]()
je daalt in m'n achting
Ik had toch al niet zo'n zinquote:internet bierdrinkheld
En ondanks dat geklaag gaan ze dat natuurlijk niet aanpassen, want dan werkt het niet meer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:37 schreef MissBliss het volgende:
Dat moet je instellen, anders kan iedereen je toevoegen.
Waar zijn die ouders?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:44 schreef HeatWave het volgende:
Dit zijn wel erg schrijnende gevallen hoor...
http://portal.omroep.nl/uitzendinggemistquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:43 schreef Scandalous het volgende:
Kut, dit had ik wel helemaal willen zien.
Tja als je maar lang genoeg zoekt vind je de meest kansloze jongeren, en presenteer je die als de Nederlandse jeugd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:47 schreef scanman01 het volgende:
Politie vroeg hoe het heet als je een meisje neukt die zegt dat ze niet wil. De jongen wist wel dat er een woord voor was, maar kon er niet opkomen.
Jongen wilde een meisje niet zoenen, want misschien heeft ze ooit wel iemand gepijpt.
Onvoorstelbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |