klopt, Ik hoef in de kroeg maar met mn vingers te knippen of ze komen als geile sletten aangerend om me af te zuigen op de wcquote:Meisjes van 13 die jongens van 17 pijpen omdat dat van ze verwacht wordt en ze het 'dus maar doen'.
Ja, das altijd lachenquote:en prille verliefdheid van een 13-jarig meisje op één jongen die eindigt in een groepsverkrachting in een kelderbox.
Zo is dat, de hoeren. Doen wat ik wil zullen ze.quote:Diana (16): 'Jongens willen meestal hun zin krijgen, anders verkrachten ze je wel.'
Volgens tvgids.nl niet...quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:12 schreef kikoooooo het volgende:
dat was gister toch?
Het staat al weer vol met overtrokken vooroordelen, dus het beloofd niet veel goeds.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:28 schreef Toad het volgende:
Over het algemeen zendt Zembla goede docu's uit. Dus kijk er eerst naar voordat je met oordelen komt.
Komen ze met 'schokkende' girls gone wild video'squote:Op donderdag 12 mei 2005 20:03 schreef MarkzMan_X het volgende:
Moeten ze wel met bewijsmateriaal van de getuigenisverklaringen komen, als in video-clips, anders is het niet de moeite waard om te kijken natuurlijk.
Kijk, en hier op vakantie in Salou doet ze haar bikini-topje af.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:06 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Komen ze met 'schokkende' girls gone wild video's
"Jongen meisjes worden dronken gevoerd en verkracht!!!"
De kanslooste lozer uit die hele tent aan het woord.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:23 schreef Harry_Sack het volgende:
de tering, ik zou nog geen stuiver geven voor die gozer met zijn gouden bek en zijn 'schuren'
www.televisieportal.nlquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:26 schreef Het_Biertje het volgende:
verdomme ik heb geent tv hier. waar is de stream?
O, dat is dus een loverboyquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:26 schreef Aurelium het volgende:
[..]
De kanslooste lozer uit die hele tent aan het woord.
En die rap had ie zomaar klaar...
Opzet...
@homequote:Op donderdag 12 mei 2005 21:26 schreef Aurelium het volgende:
[..]
www.televisieportal.nl
als je casema internet hebt.
*aanpast*quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:28 schreef Aurelium het volgende:
"ben je populairder als je sexy bent op je profiel?"![]()
![]()
Lust je een breezer?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:28 schreef Aurelium het volgende:
"ben je populairder als je sexy bent op je profiel?"![]()
![]()
Figures.quote:Geboortedatum: 1987-07-01
Die jongens van Columbine waren voor de schietpartij ook aan het bowlenquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:18 schreef Aurelium het volgende:
ja hoor.
Vragen over een verkrachtmeisje.
"wat waren jullie toen aan het kijken voor de verkrachting?"
-"ja muziek zenders enzo"
Hup, wordt meteen een verband gelegd tussen die verkrachting en muziekvideo's door de volgende fragmenten.
Daarna een stel kansloze negers die totaal niet representatief zijn.
Rukken op Hyacinth, pervertquote:
Jawel hoor, ze zeggen dat ik geobserbeerd ben door sex en dat ik 'bitches' in de kroeg ga zoeken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:29 schreef Xenomaniac het volgende:
Zeg Aurelium, je snapt niet helemaal het punt dat ze proberen te maken hè?
[..]
Figures.
neuken? moet je me wel eerst pijpen wat dat is normaal.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:33 schreef MissBliss het volgende:
*schakelt in*
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:34 schreef Duiveltja het volgende:
Hebben die gasten wel eens in de spiegel gekeken. Niet raar dat ze dan ineens weigeren
Het zijn wel een stel types bij elkaar he?quote:
Eerst op msn bespreken wat we allemaal gaan doen dan he.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:34 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
neuken? moet je me wel eerst pijpen wat dat is normaal.
Vooral diegene die het had over "onder de dekens kruipen"quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:34 schreef Duiveltja het volgende:
Hebben die gasten wel eens in de spiegel gekeken. Niet raar dat ze dan ineens weigeren
quote:
quote:Geboortedatum: 0000-00-00
owja, wat is je adres? SeXy_WhItE_LAdY@hotmail.com ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Eerst op msn bespreken wat we allemaal gaan doen dan he.
Meki zou zoiets noooooit doen.quote:
Dat moet je instellen, anders kan iedereen je toevoegen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:35 schreef Modus het volgende:
Volgens mij moet je toch echt zelf toestemming geven om iemand op je lijst te zetten.
Guess again.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:36 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
owja, wat is je adres? SeXy_WhItE_LAdY@hotmail.com ?
Ik heb het over de manier van praten, zelfs die flapdrol net in beeld die zogenaamd een kenner was volgens mij.quote:
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:35 schreef Modus het volgende:
Of zou het gewoon zo zijn dat ze heel makkelijk zomaar 'iedereen' die ze op die profielsites tegenkomen, toevoegen?
Val ik dan buiten de doelgroep?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |