Ik gebruik echter geen smileys.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja..je begint over TTT's en de Fok! Bijbel, dus opzich heb ik wel een vermoeden.
Ik verwar jou altijd met Manneke_Pils.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:57 schreef Het_Biertje het volgende:
heb em maar ff geforward.
Gelezen enne no worries mate. Niks aan het handje.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:57 schreef Het_Biertje het volgende:
heb em maar ff geforward.
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:00 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik verwar jou altijd met Manneke_Pils.
Echter vergeet ik steeds welke van de twee ik heb gesproken op IRC en welke van de twee écht grappig is.
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:01 schreef Havoc het volgende:
[..]
Gelezen enne no worries mate. Niks aan het handje.
Goeie actie, van Pearle.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:04 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nu weet ik 't weer. Top. Dan is Manneke_Pils de mongool, bedankt voor het herinneren.
Mag er trouwens [SC] in de TT?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:04 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Goeie actie, van Pearle.
je weet toch
Nee, jij bent het ook niet.quote:
Heb jij een zware vorm van autisme, omdat je zo gehecht bent aan dat wat ooit bestaan heeft en behoorde tot het vaste stukje Onzin?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jij bent het ook niet.
Maar iemand anders die van de TTT houdt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heb jij een zware vorm van autisme, omdat je zo gehecht bent aan dat wat ooit bestaan heeft en behoorde tot het vaste stukje Onzin?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Mag ik misschien gewoon ouderwets kloon radenLaat mij toch
Daaronder plakt nog altijd: Dirkh, kom nou terug als modquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:27 schreef Anguisy het volgende:
[..]
[afbeelding]Of je de letters TTT onder je cntr-V vandaan kan halen
zulks gespuis hier rond dwaaltquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:00 schreef the_legend_killer het volgende:
En Ruis gooit zijn topics op slot
ik denk er ook nog met weemoed aan terugquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heb jij een zware vorm van autisme, omdat je zo gehecht bent aan dat wat ooit bestaan heeft en behoorde tot het vaste stukje Onzin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |