Waarom?quote:
ja ff zonder gekheid.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:01 schreef Sjoe538 het volgende:
De eenvoud van schoonheid was een goed opgezet topic heur
Tevens de laatste keer dat ik m'n best een keer ga doen om een leuk topic op te zettenquote:Bier!![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 19:16 schreef Het_Biertje het volgende:
Het was tenminste meer dan de usual 2 woorden;
2 woorden???quote:Bier!
inhoudelijk antwoord?quote:Op zondag 15 mei 2005 19:22 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ok je wilt geen inhoudelijk antwoord geven. prima.
ja, maar loze slowchat niet.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:20 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik dacht dat naamtopics altijd mochten in ONZ? daar was het toch voor. Drijf toch niet altijd zo door zeg.
Verklaar het woord 'loos' eens willem Ruis.quote:
bekijk het je bagger idioot!quote:Op zondag 15 mei 2005 22:36 schreef Conflict het volgende:
bekijk het met je waarschuwingen, flapdrol!
ik keek in dat topic, zag een dialoog tussen TimmyASD (?) en nog iemand staan, totaal offtopic, dus die reacties verwijder ik, plaats een melding dat dat niet gewenst is.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verklaar het woord 'loos' eens willem Ruis.
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:40 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik keek in dat topic, zag een dialoog tussen TimmyASD (?) en nog iemand staan, totaal offtopic, dus die reacties verwijder ik, plaats een melding dat dat niet gewenst is.
vervolgens staan er 5 minuten later alleen maar beledigingen mijn kant op, tja, dan kan je vergeten hè, dan gaat je topic + eventuele vervolgen dicht.
Awww.... was dat de reden? Arme Ruis.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:40 schreef Ruis het volgende:
vervolgens staan er 5 minuten later alleen maar beledigingen mijn kant op, tja, dan kan je vergeten hè, dan gaat je topic + eventuele vervolgen dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |