welke lopende reeksenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik mag en kan alles, maar het is wel zo leuk als ik overleg voordat ik lopende reeksen/meuk sluit he?
Doe ik niet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:58 schreef FlyingFox het volgende:
Praat eens niet zo denigrerend over je eigen subforum!
Hup, slotje erop dan...quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:59 schreef MUUS het volgende:
Doe ik niet.
Alleen over die postopkrikmeuk waar users toch nooit elkaars posts lezen.
En weer een reeks erbij?quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hup, slotje erop dan...
En open dan direct een slowchatreeks in ONZ voor de postopkrikkers en andere slowchathomo's zodat ze niet elk ander ONZ topic verneuken.
Geen dank,. Kusjes Kasta
.
+/- 8 reeksen opgetyft, exact eentje erbij...quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
En weer een reeks erbij?
Bejje gek ofzo!.
Goed idee. Ik stem vóór.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hup, slotje erop dan...
En open dan direct een centrale slowchatreeks in ONZ voor de postopkrikkers en andere slowchathomo's zodat ze niet elk ander ONZ topic verneuken.
Geen dank,. Kusjes Kasta
.
Neh, dat zijn geen reeksen, dat zijn opsomtopics. Enschede, Eindhoven, GPD etc, dát zijn reeksen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
+/- 8 reeksen opgetyft, exact eentje erbij...
En direct is ook het nachtelijke topicverneuken door PS en gevolg opgelost.
Ik kan je nu alvast vertellen dat geen enkele 'kwaliteitsuser' die, in plaats van slechts kuttopics te openen en te slowchatten, daadwerkelijk iets toevoegt aan ONZ , dergelijke opsomtopics kan waarderen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neh, dat zijn geen reeksen, dat zijn opsomtopics. Enschede, Eindhoven, GPD etc, dát zijn reeksen.
Maar zijn die opsomtopics leuk? Users posten er wel in en sommige topics zijn al vervolgdelen. Ik vind het kut en ik heb ook niet het idee dat users elkaar lezen in die topics ofzo.
Alleen is dat mijn mening en ik zit hier niet om mijn mening door te drukken natuurlijk.
Jezus mên, ff geduld kan toch geen kwaad..
Dit ben ik zelf... Post hier foto's van je jeugd.quote:Nee, hier vind ik nou echt geen moer aan.
Maak jezelf eens een keer belachelijk ipv anderen..
Jaja, laat me nou ff denken, mên.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik kan je nu alvast vertellen dat geen enkele 'kwaliteitsuser' die, in plaats van slechts kuttopics te openen en te slowchatten, daadwerkelijk iets toevoegt aan ONZ , dergelijke opsomtopics kan waarderen.
Ja schat, maar kijk de posts boven je. Dat soort 'humor' komt me een beetje de strot uit en de TS zit het zelf ook te verkloten daar.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:14 schreef BrauN het volgende:
MUUS.
[..]
Dit ben ik zelf... Post hier foto's van je jeugd.
Dat ze minder hilarisch zijn boeit me nog niet eens zo, ik had liever gezien dat ze wat minder levend warenquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jaja, laat me nou ff denken, mên.
Hou er rekening mee dat idd niet alle users zo uitermate hilarisch zijn als wij.
Menneke toch, niet zo dramatisch doen meteen.quote:
Tja, als jij het zegt....quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:26 schreef MUUS het volgende:
Menneke toch, niet zo dramatisch doen meteen.
*aan boezem drukt*
Alles komt goed, echt!.
Dat houdt ook Ruis zijn GPD in, mhehehehehehehe....quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:30 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hehe eindelijk van die homo's/grijsjes/eindhovens/gpd/etc af!
Dan moet die als eerste!quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat houdt ook Ruis zijn GPD in, mhehehehehehehe....
quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Of je logt gewoon niet in of je zuipt eens wat minder, tlk.
Gisteren heb ik je al gewaarschuwd en dit is wel erg makkelijk, vind je zelf ook niet?.
Kom op, je bent geen kleuter meer...
Goed idee, kusjes waren niet nodig.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hup, slotje erop dan...
En open dan direct een centrale slowchatreeks in ONZ voor de postopkrikkers en andere slowchathomo's zodat ze niet elk ander ONZ topic verneuken.
Geen dank,. Kusjes Kasta
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |