Ook al heb je hem op het ideale punt zitten qua toeren bij weg rijden, dan moet ie het vermogen wel kwijt kunnen. Dus mss moet je er duurdere bandjes opzetten. Traction control bij het wegrijden kost trouwens ook vermogen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:07 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Hoe rijden jullie eigenlijk weg naar het start schot. Want bij dit spel hebben ze ook de werking van de koppeling er bij gedaan. Ik kan nu het snelst op trekken door de trigger gewoon helemaal in te knijpen, en dan zit ie wat tegen de toerenbegrenzer aan te bonken, maar zo hoort het nietIn het echt moet je het gas zo houden dat je net boven de powerband zit (dus waar de motor het meeste kracht heeft), en als ik dat probeer dan trekt ie lang zo snel niet op, terwijl dat wel zo hoort.
hele slechte kwaliteit, maar 2 kleuren plaatjesquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:53 schreef taart het volgende:
paar van mijn bakken:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hele slechte kwaliteit, I know
Welke dan, die oerlelijke Focus?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:53 schreef Enemy het volgende:
Neee! start ik Forza op, kom ik in het profiel gedeelte, laat ik mn controller vallen. Ik probeer hem op te pakken, druk ik een knoppencombinatie in--> weg profiel. Kan ik weer opnieuw beginnen
Zat op 5.3 % dus het valt nog mee, maar ik had wel al een paar mooie auto's...
He die Focus was supermooi man. En dat geluid wat eruit kwamquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Welke dan, die oerlelijke Focus?
Zat overigens wel een leuk geluidje in
dan heb je zeker nog nooit via live gespeeldquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:19 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik ben nu forza aan het doen over xbconnect, helemaal voor nop en supergaaf!!![]()
Met al die figuurtjes. Heb nu geprobeerd 't KNVB logo na te maken (vraag me niet waarom, maar ik vond m'n oranje/rood/wit/blauwe auto wat saaiquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoe maak ik van die skins?
Ik kan alleen die standaard skins kiezen. Hoe kan ik zelf zoiets als die Fok skin maken?.
Zal het eens proberen, maar zo hoort het niet in het echtquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:08 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ook al heb je hem op het ideale punt zitten qua toeren bij weg rijden, dan moet ie het vermogen wel kwijt kunnen. Dus mss moet je er duurdere bandjes opzetten. Traction control bij het wegrijden kost trouwens ook vermogen.
Ik zelf heb bij hoogvermogende wagens de volgende tactiek. Ik druk het gas in zodat ie net 1000 toeren boven stationair draait, bij groen volgas tot in de begrenzer, ff loslaten en dan gas er weer op. Zo rij ik tot nu toe het snelste weg eigenlijk.
Zonder TC met een high power auto ongeveer 1000 onder de begrenzer, hem daar dan rustig in houden tot ik hem zonder dat hij al te veel terugvalt in de revs over kan schakelen naar z'n twee.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:08 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ook al heb je hem op het ideale punt zitten qua toeren bij weg rijden, dan moet ie het vermogen wel kwijt kunnen. Dus mss moet je er duurdere bandjes opzetten. Traction control bij het wegrijden kost trouwens ook vermogen.
Ik zelf heb bij hoogvermogende wagens de volgende tactiek. Ik druk het gas in zodat ie net 1000 toeren boven stationair draait, bij groen volgas tot in de begrenzer, ff loslaten en dan gas er weer op. Zo rij ik tot nu toe het snelste weg eigenlijk.
Die ga ik ook zo maken. Ik heb al wel een mooie Batman- en Vitesse auto. Hoe staat het met jouw Ajax auto?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:29 schreef twi het volgende:
[..]
Met al die figuurtjes. Heb nu geprobeerd 't KNVB logo na te maken (vraag me niet waarom, maar ik vond m'n oranje/rood/wit/blauwe auto wat saai), maar die ziet er nou niet echt fraai uit
Ben bang dat ik dan weer gezeik krijg over 't oude logoquote:Op zondag 15 mei 2005 09:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Die ga ik ook zo maken. Ik heb al wel een mooie Batman- en Vitesse auto. Hoe staat het met jouw Ajax auto?![]()
[/quote]Gewoon eengradient ontzettend uitrekken over de auto heen, op alle kanten. Makkelijker dan je denkt. Geloof dat die op de eerste pagina van standaard decals linksonderin staat.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:31 schreef Brasco125 het volgende:
[afbeelding]
Hoe krijg je dat kleur verloop wat je aan de achterkant van je RX-7 hebt?
De online career is heel anders dan de single player, het zijn gewoon losse races met credits, dus je kan gewoon meedoen hoor.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:49 schreef DinoPK het volgende:
Hmm geen credits voor de online mode is wel erg jammer. Aangezien vrijwel niemand hier de endurances al heeft vrijgespeeld is een online career niet echt interessant voor mij op dit moment denk ik (indien ik verder kan). Of als ik overnieuw moet beginnen, dan zit ik weer in de eerste races en dan kan je weer niet spelen met je friends die al een stuk verder zijn. Jammer.
Het uiteindelijke doel is natuurlijk wel om alle auto's te bezitten, liefst met upgrades. Dat is nu in principe niet echt mogelijk binnen een normale termijn.
Godver dat moet ook nogquote:Op zondag 15 mei 2005 15:58 schreef DinoPK het volgende:
Nee je moet elke race 1x winnen om die auto te krijgen, klein foutje/bugje. Gewoon je drivatar de races in het championship laten doen die je zelf al gehaald hebt, en dan de races die je niet gewonnen hebt zelf ff rijden.
Dan ben je al best ver trouwens?
Ga je die Stingray winnen ?quote:Op zondag 15 mei 2005 16:21 schreef Heintje het volgende:
Het vreemde isdat ik bij de Class D championship wel de auto kreeg door eerste te worden overal, ik heb daar nog niet alle races gewonnen.
Maar met mijn huidige auto kan ik NOOIT de race op die oval winnen. Die stingray is zoveel sneller weg dat ik geen eens een kans heb om hem van de weg te beuken. Betere auto's kopen gaat ookniet want die zijn allemaal nog gelocked.
Waar game je dan voorquote:Op zondag 15 mei 2005 17:39 schreef Heintje het volgende:
Zelf racen is nou niet echt een optie voor mij.
Ik kan het geluid hier bijna niet aanzetten waardoor ik niet goed kan horen wanneer ik moet schakellen. (automagisch schakelen is ook maar saai. ) en de TV hier is net iets te donker om het goed te kunnen zien. En naast een beetje internetten heb ik hier niks te doen.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waar game je dan voor![]()
Om maar zo snel mogelijk iets af te raffelen, liefst niet eens zelf racend
Wat een respect voor het bouwenquote:Op zondag 15 mei 2005 18:38 schreef twi het volgende:
Een paar uur ploeteren:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja hebt me effen wat tijd gekost.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:12 schreef DinoPK het volgende:
@gijsje,
Had jij ook zo'n ontzettende problemen met die corvette races of vloog je er zo doorheen? Dat championship heeft mij echt bijna een controller gekost, uiteindelijk heb ik alleen voor dat gedoe de difficulty maar eens omlaag gegooid.
Over een uurtje of 6 ben ik eindelijk eens thuis, en dan maar hopen dat forza in de bus ligt te wachten. Vanavond eindelijk eens fanatiek beginnen te gamen, kan niet meer wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. had ontdekt.![]()
Zit nu op 38%quote:Op zondag 15 mei 2005 16:42 schreef DinoPK het volgende:
Arcade zie ik het niet eigenlijk helemaal niet van in. De races zijn strontsimpel, en de auto's die je wint kun je idd niet gebruiken in je career mode.
Basterd: het spel begint pas echt op 20% en dan wordt het pas retemoeilijk.
Zijn de mensen boven de 20% eigenlijk al overgestapt qua difficulty settings? (abs en difficulty normal worden dan best wel een must).
Een rugnummer.quote:
Begin van het spel zeker, wacht maar tot je bij de 20% zit.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:07 schreef peristilius het volgende:
Geweldig spel.
Alleen erger ik me soms kapot aan de tegenstanders, ze hoeven maar een klein zetje te geven en je vliegt al van de baan (en dit doen ze helaas best vaak). En zitten de tegenstanders eigenlijk altijd in dezelfde klasse, want soms is een race met een S auto veel makkelijker dan met een A.
Nummer 14 gaat erop komenquote:
Ik zuig in auto's met RWDquote:Op zondag 15 mei 2005 20:43 schreef pkwarts het volgende:
Het is duidelijk: een corvette is om in te cruisen, niet te racen
Nee ?quote:Op zondag 15 mei 2005 20:15 schreef Chocobo het volgende:
Meer mensen problemen om een replay van iemand anders te downen of de car setup ? Krijg errors
Ah ok dan ligt het aan mijquote:Op maandag 16 mei 2005 09:21 schreef DinoPK het volgende:
Ik heb er geen probleem mee gehad Choco, gisteren een stuk of 5 setups geprobeerd te downloaden en dat ging perfect eigenlijk. Aangezien ik het spel pas sinds gisteravond heb, heb ik nog niet gekeken naar het downloaden van de replays.
Ik heb het ook, maar ik heb alleen nog maar geproberd om uit detop +1000 te downloaden. Misschien lukt het (net als bij PGR2) wel als je de een replay uit de top 10 probeert. Zal ik zo ook ff doen.quote:Op maandag 16 mei 2005 09:25 schreef Chocobo het volgende:
Ah ok dan ligt het aan mijNou werkt downloaden weer niet
Ik wilde jou setup downen en racen en je reply bekijken omdat je zo hard gingquote:Op maandag 16 mei 2005 10:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb inderdaad de eerste plaats bekeken ergens.. jij?
Je reply ookquote:Op maandag 16 mei 2005 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wilde jou setup downen en racen en je reply bekijken omdat je zo hard ging![]()
Klopt,... top 10 doet het idd.... ik zuig dusquote:Op maandag 16 mei 2005 09:51 schreef DutchBastard_ het volgende:
[..]
Ik heb het ook, maar ik heb alleen nog maar geproberd om uit detop +1000 te downloaden. Misschien lukt het (net als bij PGR2) wel als je de een replay uit de top 10 probeert. Zal ik zo ook ff doen.
Jat dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 16 mei 2005 10:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klopt,... top 10 doet het idd.... ik zuig dus![]()
Dacht dat je alle replays wel kon downen
Die Corvette en All American races bedoel je?quote:Op maandag 16 mei 2005 18:51 schreef DinoPK het volgende:
de laatste 2 championships van amateur zijn echt niet makkelijk hoor, zelfs een redelijke drivatar komt daar nog niet zo 1 2 3 doorheen (aangezien ik er zelf echt geen geduld meer voor heb, probeert dat kreng nu de race te winnen met weinig succes).
heb het vanmiddag met de Audi RS6 gedaan, waren zeker niet de makkelijkste races nee.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:55 schreef peristilius het volgende:
Ik had moeite met de heavyweight in de amateur league, ik reed met een ferrari 612, wat een kutauto.
Dit belooft niet veel goeds voor de corvette races.
Ben nu level 25.
quote:Op maandag 16 mei 2005 12:56 schreef gieling het volgende:
Kan je eigenlijk met meerdere personen online via splitscreen? (dus net als PGR2)
Dat lijkt me ook nogal logisch, voor acceleratie kijkt Forza naar het koppel (druk maar eens op Y), maar dat zegt niets. De Mitsubishi Evo 6 heeft 4wd, en heeft dus veel meer tractie dan de achterwiel aangedreven Enzo, gewicht weet ik niet, maar dat speelt ook een enorme rol, my guess is dat de Evo dus ook lichter is.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:00 schreef Rev- het volgende:
Missen jullie trouwens niet de lambo's enorm?
En weet iemand hoe je kunt zien voordat je een auto koopt of je er ook custom bumpers enzo kan opzetten?
Verder is met een compleet ofgevoerde Ferrari F40 zonder TC echt niet te rijden. Als je hem al goed op de baan houd is na 5/6 ronden je motor gewoon vrot
En ook scheitirritand je niet niet ten alle tijden een auto kan kiezen
Het is ook handig je auto te testen op de test drag strip, want acc 10 is niet bij elke auto gelijk, De Mitsunishi Mine's CP9A Lancer EVO Vi is daar absoluut de snelste, de enigste die in de buurt komt is een volledig opgefokte Enzo(als de strip langer zou zijn zou de enzo wel winnen). De Mine's EVO trekt alle andere auto's met ACC 10 er gewoon dik uit.
Volgens mij deed ie die met de Mustang.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:55 schreef peristilius het volgende:
Ik had moeite met de heavyweight in de amateur league, ik reed met een ferrari 612, wat een kutauto.
Dit belooft niet veel goeds voor de corvette races.
Ben nu level 25.
Goed bezigquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:53 schreef taart het volgende:
paar van mijn bakken:
[[url=http://img214.echo.cx/img214/4161/afbeelding0031um.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img214.echo.cx/img214/1096/afbeelding0077be.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img214.echo.cx/img214/6517/afbeelding0111rl.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img214.echo.cx/img214/527/afbeelding0140hz.th.jpg]afbeelding][/URL]
hele slechte kwaliteit, I know
met verkleinde vierkanten en cirkels, gelukkig is politie niet het moeilijkste woordquote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:27 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Hoe heb je bij die Lancia de letters van het woord "POLITIE" gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |