quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:51 schreef Fugie het volgende:
ja echt super geweldig fantastisch mooi man!
huiliequote:Op donderdag 12 mei 2005 18:39 schreef Youp het volgende:
boe-schrik grappen zijn zoooooooooooooooo 2004
Hoi Jaap, ik ben moequote:
Ga toch studerenquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Mooie Nisbach in dat andere topic
Weekend?Ik moet nog een dag
quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:31 schreef ook_gek het volgende:
zo en ik was weer wakker. Was om half 9 totaal van de kaart gevallen zo moe was ik![]()
Dat werken is best zwaar nog![]()
Hier bestaat 1 muur uit glasquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:07 schreef Youp het volgende:
nog wel...ik zit hier pal achter een ruit waar de zon op staat enzo
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:11 schreef Youp het volgende:
haha hier staan nu al de ramen openmaar ik hoef nog maar een paar weekjes en dan is het vakantie... en meteen na de vakantie 20 weken stage dus tegen de tijd dat ik hier weer kom regent het alweer
En stage?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:14 schreef Youp het volgende:
ik moet euhm... 3 weekjes fulltime werken in de vakantiede rest van de tijd kan ik op mn gat liggen
Ah okayquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:16 schreef Youp het volgende:
ik heb net 10 weken stage achter de rug... en na de zomervakantie weer 20 wekendie 3 weekjes zijn gewoon werken
neuh dusseldorfquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:35 schreef vlad het volgende:
dus ouders met zatte kop van schiphol gepeuterd?![]()
Naar schoolquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:29 schreef Youp het volgende:
en wat moet jij nog allemaal doen na de vakantie?
Veel plezier alvastquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:54 schreef vlad het volgende:
ik = weg![]()
ga lekker varen dit weekend en woensdag voor jaartje naar Canada![]()
jochie tochquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:57 schreef Sjoewe het volgende:
Splintercell : Pandorra Tomorrow
[afbeelding]
dos 1.1quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Vroegah hadden we snelle en stabiele software![]()
goed planquote:
is alweer weg.....dat soort berichten hebben geen lang leven...quote:
grapje zekerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:38 schreef t0n het volgende:
ThaFreak, ik vind dat je harder moet modden.
ikop die gasten die altijd maar 'roestbak' 'sjonnie' 'aso' zeggen.
kon ik dat maar af en toe zelf maarquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:41 schreef t0n het volgende:
ik doel meer op bannen.
Een beetje respect is ok, maar het is hier toch ook geen totalitaire dictatuurquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:41 schreef t0n het volgende:
ik doel meer op bannen.
Vroegah waren er geen drempels, alleen kuiluh !quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Vroegah hadden we snelle en stabiele software![]()
Erm , als in de plaatjes zijn te breed, waardoor de tabel overschreden wordt door het plaatje. Layout verneukt...quote:
1x klikken en ze worden automatisch geresized...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:13 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Erm , als in de plaatjes zijn te breed, waardoor de tabel overschreden wordt door het plaatje. Layout verneukt...![]()
en dan nog is het niet mooi . Mooier als ts effe resized... Maar goed...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
1x klikken en ze worden automatisch geresized...
dat doet TS nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
en dan nog is het niet mooi . Mooier als ts effe resized... Maar goed...
Techno / Electroclashquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:42 schreef Fugie het volgende:
nee wij zijn autogekken, dus hoe hoger de res des te beter!
Goed plan. Lekker pronken met mooie foto'squote:
auto confisquerenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:42 schreef Fugie het volgende:
hoezo wil je naar mama ?
Tjabbo doet ook niksquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:38 schreef t0n het volgende:
ThaFreak, ik vind dat je harder moet modden.
ikop die gasten die altijd maar 'roestbak' 'sjonnie' 'aso' zeggen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tjabbo doet ook niks. Totdat ik er iets over zei.
Toen was het "nu ophouden met de auto afkraken"
En dan gaan ze door. En dat was het..
Maar oké
Nee hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik zie jou ook alleen zaniken bij honda topics btw.
Niet helemaal. Ik had al berichten helemaal verwijderd. Maar ook bij ons schiet er wel eens wat door.quote:
Okéquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ik had al berichten helemaal verwijderd. Maar ook bij ons schiet er wel eens wat door.
Daarnaast hoeft bashen natuurlijk niet, maar sommige mensen mogen best wat eelt op hun ziel gaan kweken van mij.
wanneer ga jij een leven aanschaffen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:11 schreef Fugie het volgende:
ik doe momenteel een poging hoe verlies ik zoveel mogelijk geld met poker in zo min mogelijk tijd
als mijn geld op is, in 2 dagen 35 euro opgemaakt van de 50 dus morge heb ik weer een levenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wanneer ga jij een leven aanschaffen?
sick fuckquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
als mijn geld op is, in 2 dagen 35 euro opgemaakt van de 50 dus morge heb ik weer een leven
wat wat wat!!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:12 schreef hermandeperman het volgende:
hihi, die TF toch...
ben je de lyrics al aan het schrijvenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:28 schreef Sjoewe het volgende:
Als het af is post ik die shit meteen
Het wordt weer huilen geblazen
idd luilakken, als het nou een zeldzame auto is oke.....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat mensen vandaag de dag veel te lui zijn om gewoon ouderwets te ZOEKEN
Veyron topic enzo
Nee man, eerst beats bouwen, tegelijk bezopen worden en twee minuten voor je het opneemt snel een tekst verzinnenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ben je de lyrics al aan het schrijven
Lijkt BAF! welquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:49 schreef hermandeperman het volgende:
wat een drukte weer hiergemiddeld 1 post per uur
ik vroeg je watquote:
Week, dag, maand, uur.. Alles is relatief <bier smiley>quote:
bierquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Week, dag, maand, uur.. Alles is relatief <bier smiley>
zit aan de rode wijnquote:
Hoe, wat, waar, wanneer?quote:
quote:
dat is bijzaakquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:37 schreef PeuRac het volgende:
Morgen mn 16" velgen ophalen![]()
Alleen moet ik dan nog wachten totdat ik geld heb voor banden
Grolschquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
goede rode wijn is best te hachelen, maar het heerlijke Grolschje hier smaakt prima!
ah, de vrijdagavondrel?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:38 schreef Xtreem het volgende:
Herm, laat mij nou ff zieken in dat opel topic!
je had mee kunnen helpen....quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:39 schreef Xtreem het volgende:
Trouwens, Herm, wat doe jij thuis?! Dat is de 2e keer deze maand!?!?
He, besluitvaardigheid is iets wat in het bedrijfsleven zeer gewaardeerd wordt. Goede manier om dat te trainenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Grolsch
Hertog Jan
Palm
Iedere keer weer de keuze als ik hier de koelkast opentrek
Daarom, wordt meestal Hertog of Grolschquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
He, besluitvaardigheid is iets wat in het bedrijfsleven zeer gewaardeerd wordt. Goede manier om dat te trainen
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]scherm te vroeg weg geklikt ofzo, want die post staat er niet
Je krijgt ook commissie e.d. neem ik aan?
* Xtreem mompelt iets over bachelor sciptie over presatiebeloningquote:
Kennis bij de kwik-shit, eens kijken of hij banden in mijn (onmogelijk moeilijke) maat heeft, zal wel niet, 205/45-16 is echt een maat welke bijna niet gebruik wordtquote:
je ondertitel parasiet is beterquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Xtreem mompelt iets over bachelor sciptie over presatiebeloning
die 16 doet het hem hequote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kennis bij de kwik-shit, eens kijken of hij banden in mijn (onmogelijk moeilijke) maat heeft, zal wel niet, 205/45-16 is echt een maat welke bijna niet gebruik wordt
* PeuRac mompelt terug over doorsturen enzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Xtreem mompelt iets over bachelor sciptie over presatiebeloning
Ja, en als je gaat kijken dan kost een set banden van Pirelli, Michelin of Goodyear gewoon 1100 euroquote:
blijft belachelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, en als je gaat kijken dan kost een set banden van Pirelli, Michelin of Goodyear gewoon 1100 euroVoor mij wordt dan dan iets van 550 euro, maar dan nog
![]()
Tering, dat zijn dure banden gekquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:49 schreef hermandeperman het volgende:
of nog beter, die onder de Range Rover van mijn ex-vriendin d'r pa
geen idee, Hij had hele platte onder z'n 17 inch liggen, maar die heeft hij na 2 maanden eronder vandaan laten halen en erquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering, dat zijn dure banden gekniet normaal
![]()
Wat voor n banden heeft je pa dan?
Leuk van dat geldquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
geen idee, Hij had hele platte onder z'n 17 inch liggen, maar die heeft hij na 2 maanden eronder vandaan laten halen en er15
inch onder laten leggen omdat hij hem niet lekker vond rijden
wat een dwaas eh
was idd een leuk geintje jaquote:
Jawel, hij heeft wel luchtvering, maar hij zegt dat deze aanvoelt als een tupperware-bak, en nog wat meer dingen die hem storen. Hij keek al uit naar de RR sportquote:M'n pa heeft ook 16", ook 205 maar dan 55 hoog en dat past niet onder een 155 helaas![]()
Er spijt ervan hebben dat je je Range Rover inruilt op een Disco 3dan heeft hij zeker geen luchtvering genomen, anders rijdt die Disco echt veel beter hoor
![]()
Volgende week is de introductie, ik had wel een uitnodiging voor em kunnen regelen bij ons. Dat ding rijdt goed gekquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
was idd een leuk geintje ja
[..]
Jawel, hij heeft wel luchtvering, maar hij zegt dat deze aanvoelt als een tupperware-bak, en nog wat meer dingen die hem storen. Hij keek al uit naar de RR sport
uitnodiging is niet nodigquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgende week is de introductie, ik had wel een uitnodiging voor em kunnen regelen bij ons. Dat ding rijdt goed gekniet normaal
(we hebben er stieukum in gereden, totaal in plastic verpakt
)
Waarom wil je dan ook zulke dure banden? Falken niet goed genoeg voor je?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, en als je gaat kijken dan kost een set banden van Pirelli, Michelin of Goodyear gewoon 1100 euroVoor mij wordt dan dan iets van 550 euro, maar dan nog
![]()
mensen met fatsoenlijk verstand zoeken gewoon een dealer in de buurt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:13 schreef PeuRac het volgende:
ik heb in de 390pk versie gereden uiteraard![]()
Je wilt niet weten gek waar onze klanten vandaan komen, we hebben ze vanuit Groningen t/m Zeeland, Frankrijk, Duitsland, België, Engeland en zelfs 1 klant welke helemaal uit Italië komt
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
mensen met fatsoenlijk verstand zoeken gewoon een dealer in de buurt.
Is de dealer in Nieuwegein trouwens ook niet Importeur?
Ik ben extreem veeleisendquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom wil je dan ook zulke dure banden? Falken niet goed genoeg voor je?
*heeft er nu hele vage onder liggen, weet momenteel 't merk niet*
Dat moet ik eigenlijk ook doen.. UItlijnen en Balanceren, nog veel te doen dit weekend..
- mistlampen
- spoiler
- UIltijnen en Balanceren
- evt strutbar..
Importeur van LR in Beesdquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Importeur zit in Beesd en verkoopt alleen maar aan dealers en de eigen leasemaatschappij, verder niet.
Mensen die veel eisend zijn kiezen een goede dealer, wij staan (met de Jaguar) al jaren op nummer 1 in NL en krijg regelmatig auto's van andere dealers met problemen waar zij niet meer uit komen.
hallo gekke meneerquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:27 schreef Tjabbo het volgende:
Hey mensen.
ik ga slapen
doen mensen
Morgen open uitlaatsysteem op de supra bouwen. 280-300pk here we come
*oordopjes opzoekt*quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hallo gekke meneer
En je gaat hem toch niet TE veel herrie laten maken he?![]()
LaRa, Jaguar, Volvo en Aston Martin heeft 1 importeurquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Importeur van LR in BeesdNet als die van Volvo dus
Hallo ventjequote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hallo gekke meneer
En je gaat hem toch niet TE veel herrie laten maken he?![]()
Thanx.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*oordopjes opzoekt*
have fun Tjab!
Morgen zelf ook lekker knutselen dus..
had ik kunnen wetenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LaRa, Jaguar, Volvo en Aston Martin heeft 1 importeurhet is ook 1 en hetzelfde, namelijk Ford PAG (Premium Automotive Group)
De ervaring leert dat de silencer er maar weinig in zal zittenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hallo ventje
Er zit een silencer bij de uitlaat geleverd. Maar niet alleen de demper wordt vervangen, maar alles vanaf de turbo tot en met de dempert.
Hij gaat niet te veel herrie maken denk ik, omdat een turbo een enorme goede demper is.
Maar ik moet denk ik niet 's avonds laat thuiskomen want dan worden de buren boos
[..]
Thanx.![]()
om 10:00h in Baarn zijn.![]()
nu echt maar slapen dan.
Jij ook fun met hobbyboppen.
Slaap kopquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
had ik kunnen weten
Mijn pa heeft zijn huidige auto daar voor het eerst bekeken, had hem besteld van't plaatje
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je ondertitel parasiet is beter
weet je ook eens hoe het voeltquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Mên, ik ben deze week echt begonnen met studerenik verrek van de stress/druk/ tijdgebrek
Als ik jou daar een plezier mee doe, wil ik 'm best doorsturen zodra ik 'm af hebquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac mompelt terug over doorsturen enzo
Nah, net vrij lang met moedersch zitten discussierenquote:
Ga bellen, balbelsletquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
weet je ook eens hoe het voelt
over de zin van het leven?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nah, net vrij lang met moedersch zitten discussieren
klotegevoel hequote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ga bellen, balbelslet
[sub] ik heb dat gevoel al een paar keer eerder gehad[/suib]
Nee. Daarover verschillen we nogal van mening.quote:
dat kan idd nog wel eens botsen ja danquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee. Daarover verschillen we nogal van mening.hint: ik ben JOVD. Zij is Christelijk.
Over de rol van de overheid in de zorg
Jaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
klotegevoel he
over 3 weken is mijn project af (tenminste, dat zou moeten)
daarna lekker rustig wat tentamentjes maken en dan vakantie![]()
We hebben het er gewoon niet meer overquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat kan idd nog wel eens botsen ja dan![]()
onmogelijk, Herr Wilders. en: Graagquote:en overheid in de zorg
als het ambtenarenapparaat nu eens gehalveerd wordt en alle subsidies afgeschaft worden
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja
Weg sociaal leven
Over 1,5 week 2 tentemens.
Week daarna voorlopige versie scriptie
week daarna 2 super zware tentamens
3 weken daarna definitieve versie scriptie
-3 weken vakantie-
herkansing.
week daarna 2 herkansingen.
plus wat ik voor de vekantie verneuk
absoluut onmogelijk idd! En het mooie aan Wilders is dat hij OVERAL tegenaanschopt en alles klote vindt, maar NERGENS een oplossing voor heeftquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
We hebben het er gewoon niet meer over
[..]
onmogelijk, Herr Wilders. en: Graag
Het gevoel wendt vanzelfquote:
zie link in m'n sigquote:mijn broertje komt trouwens naar Tilburg als hij zijn jaar niet haalt nu![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
absoluut onmogelijk idd! En het mooie aan Wilders is dat hij OVERAL tegenaanschopt en alles klote vindt, maar NERGENS een oplossing voor heeft
ensubsidies
Ik twijfel nog.... Maar ik denk voor.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:34 schreef hermandeperman het volgende:
ga je btw voor of tegen de EU-grondwet stemmen?
wendt?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het gevoel wendt vanzelfMaar dat ken jij ook....
[..]
zie link in m'n sig
wat gaat -ie doen dan?
ik ben te duurquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
JOVD Delft en rijnmond zoeken nog leden![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wendt?
maar dat gevoel ken ik idd ja
en hij gaat daar ook bedrijfskunde doen dacht ik, maar "heng me der niet oan up"
quote:
Tja, ik moet me er nog maar eens even flink in verdiepen denk ik. Maar ik denk nu dat ik tegen ga stemmen. Die voor-argumenten vind ik allemaal zo slap, alsof mij het wat boeit dat een Duitse autodief in Frankrijk kan worden opgepaktquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik twijfel nog.... Maar ik denk voor.
Er zijn vrij sterke argumenten voor & tegen.
De argumenten voor zijn overwegend gebaseerd op efficiency van de EU en democratisering.
De tegenargumenten zijn vooral gebaseerd op emotie ('we verliezen veto/ macht/inspraak' & angst voor Turkije).
Ik geef de voorkeur aan rationele argumenten boven emotionele....
Je bent een jaar te laatquote:
International Business net zoals hij nu doet dusquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Bedrijfskunde doen we niet aan....Bedrijfseconomie, International Business, Business Studies & organisatiewetenschappen komen in de buurt
Er zijn nog meer argumentenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tja, ik moet me er nog maar eens even flink in verdiepen denk ik. Maar ik denk nu dat ik tegen ga stemmen. Die voor-argumenten vind ik allemaal zo slap, alsof mij het wat boeit dat een Duitse autodief in Frankrijk kan worden opgepakt
minder zuipen, dit is zo'n werk voor mij om die link te ontcijferenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
[url=http://lemetropolitain.nl/ro_topic.php?topic_id=181&pg=1&vw=1]Er zijn nog meer argumenten[/sub]
Ah. okay.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
International Business net zoals hij nu doet dus
Kut zeg, we hebben een Ferrari topic...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
leest dan niemand tegenwoordig meer een topic door
Jawel,maar als Tifosi zijnde komt er een bepaalde trots bovendrijven wanneer ik de naam Ferrari zie of hoor.......quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
leest dan niemand tegenwoordig meer een topic door
Als je daar zo leert spreken, laat dan maar zittenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ah. okay.
kutstudie.
Business Studies is veeeeuuullll beterdur
Er zit nogal wat verschil tussen de afdeling tilburgHart van Brabant en Leiden of Delftquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
oftewel, jij zou aardig met mij kunnen opschieten
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Kut zeg, we hebben een Ferrari topic...was me nog niet opgevallen
bekhouwequote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
minder zuipen, dit is zo'n werk voor mij om die link te ontcijferen
heb je het hele topic doorgelezenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:44 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Jawel,maar als Tifosi zijnde komt er een bepaalde trots bovendrijven wanneer ik de naam Ferrari zie of hoor.......![]()
Gotta love it................![]()
vandaar ook dAlftquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Er zit nogal wat verschil tussen de afdeling tilburgHart van Brabant en Leiden of Delft
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je daar zo leert spreken, laat dan maar zitten![]()
Maar idd, het lijkt allemaal op elkaar, en dus allemaal kutstudies
Dat zeg ik... Je past er perfect tussenquote:
Mijn broertje heeft binnenkort een tentamen Psychologiequote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
IB is bedrijfseconomie
BS is bedrijfswetenschappen.
Verschil?
Wij krijgen ook wat sociale en juridische meuk... meer strategisch, minder 'hard' economisch
pot, ketel enzoquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat zeg ik... Je past er perfect tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |