Een paar dagen geleden. Garage staat naast de avondwinkel, tegenover the border.quote:
Rijd er ff langs en maak er snel een foto vanquote:Op maandag 9 mei 2005 14:46 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden. Garage staat naast de avondwinkel, tegenover the border.
Lijkt er verdacht veel op. Ook een grijze CRX met een hoop toeters en bellen. Kan toeval zijn.
Heb je nog meer te vertellen? In welke staat? Vertelquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:30 schreef ThaFreak het volgende:
auto is terug gevonden las ik net, dicht bij de grens langs de snelweg......
bougiekabel lag eraf, daarom waarschijnlijk achtergelaten, zag er goed uit en motor liep ook goed....quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:59 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Heb je nog meer te vertellen? In welke staat? Vertel
Damn die gast heeft geluk gehad danquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bougiekabel lag eraf, daarom waarschijnlijk achtergelaten, zag er goed uit en motor liep ook goed....
check StreetlegalKHK voor het hele verhaal
Daar kan ik niet lezen!quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bougiekabel lag eraf, daarom waarschijnlijk achtergelaten, zag er goed uit en motor liep ook goed....
check StreetlegalKHK voor het hele verhaal
aangezien niemand daar dus kan lezen hier een quote van de eigenaar zelf.....quote:jaja iedereen bedankt voor de reactie's !!
ik werd vanmorgen gebeld na een t*ring week te hebben gehad,meneer we hebben u auto terug gevonden hij stond op de parkeerplaats voor de grens bij duitsland op de A7!!
maar meneer we mochten het eigenlijk nog niet vertellen aan u invb met onderzoek,ik weer ja de t*ring maar ik kom hem meteen halen je zoekt het maar uit jullie hebben gewoon marzel dat jullie hem tegen zijn gekomen terwijl ik gvd de hele fucking week alle info en adressen en shit voor jullie moet regelen dikke l*l voor het hele korps daar !!dus ik er heen en ja hoor ik mog hem meeneemen haha !!
het probleem voor hem was dat de bougie kabel er af was gevlogen wat ik al had verwacht ! hij zoeken maar kreeg de motorkap niet alleen open,en hij zocht bij de zekeringen kast nou daar moest ie niet wezen dus kwam hij niet verder meer ahahaha.
de auto mankeerd niks,motor niet niks niet ik heb gewoon geluk gehadvolgende keer ligt er iets leuks op hem te wachten
![]()
Op 3 pitten kom je toch ook wel in Polenquote:het probleem voor hem was dat de bougie kabel er af was gevlogen
quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aangezien niemand daar dus kan lezen hier een quote van de eigenaar zelf.....
niet op reageren, die shit wordt vanzelf verwijderdquote:
uhm..........quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |