1tje is echt niet genoeg hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:33 schreef Megumi het volgende:
Een turkse pizza heb je ook voor zo een bedrag.
kost niets: ga bij familie/vrienden op bezoek rond etenstijd (Heee Wouter!quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:28 schreef LostFormat het volgende:
En daarnaast kan ik ook al niet koken. Dus ik zoek simpele, goedkope gerechten.
M'n budget laat nu maaltijden toe van rond de 2 a 3 euro. Valt daar nog van te eten?
Geroosterd brood met uitsmijter op basis van eieren, ham, kaas, uien, knoflook is idd ook niets mis mee.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:59 schreef Mini_rulez het volgende:
Bij de Appie hebben ze al ovenpizza's voor 2 euro ofzo. Voor de groente een potje boontjes, die hoef je alleen maar op te warmen. Verder kun je altijd gaan voor een uitsmijter, met brood en eieren van Euroshopper is dat ook best te doen...
precies, overigens heb ik laatst mijn verjaardagfeestje voor een man of 30 gegeven en ik was voor al mijn verse dingen excl. vlees 46 euro kwijt, daarvan was dus al 26 euro aan champagne...alemaal bij de aldi.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geroosterd brood met uitsmijter op basis van eieren, ham, kaas, uien, knoflook is idd ook niets mis mee.
Ik weet niet of je het persé over mij had, maar de Cathelaanse worstjes die ik bedoel kun je dus alleen bij de AH kopen, dus vandaar.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:48 schreef honesty het volgende:
ik stoor me aan de mensen die AH roepen met deze budgetactie, maar mijn tips zijn;
Gebakken aardappeltjes 1,50?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:58 schreef Innocence het volgende:
Ik eet elke dag rond de 2a3 euro.
Maar dan koop ik wel voor meerdere dagen tegelijk.
Voor een dag wordt het wat lastiger maar misschien:
Gebakken aardappeltjes (1,50), komkommer kopen (50 ct), stukje vlees dat maar tot vandaag goed is( +/- 1,-)
Ja, je hebt dan bijvoorbeeld zo'n duo pak van Celavita.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:11 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ja, je hebt dan bijvoorbeeld zo'n duo pak van Celavita.
Daar kan je dan twee keer van bakken.
Als je erbij vermeld dat dat een goedkope manier van eten is, dan is het ontopic.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:15 schreef Oversight het volgende:
[..]
we eten patat bij Oma vanaaf !!!
bel me ff ?
En zoutloze friet, waar WEL zout op zatquote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:30 schreef Oversight het volgende:
favoriete dichtstbijzijnde junkfood-dealer bellen.
ik heb net een bicmac zonder kaas bij jullie gehaald.
er zat tóch kaas op !
sorry meneer, u kunt gratiseen nieuwe komen halen !
![]()
Maar het is toch veel goedkoper om zelf aardappelen te schillen en te koken?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:11 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ja, je hebt dan bijvoorbeeld zo'n duo pak van Celavita.
Daar kan je dan twee keer van bakken.
Dat is toch niet genoeg als avondmaaltijdquote:
Wat je alleen bij de Super de Boer kunt krijgen of waar deed je ook alweer je schapjes?quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:23 schreef Neva het volgende:
e heb van die kant en klare pasta kost je 1.55 een pakkie en hoef alleen maar water bijpiece of cake
je heb ze zowel bij super d eboer als de edahquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:02 schreef JMT het volgende:
[..]
Wat je alleen bij de Super de Boer kunt krijgen of waar deed je ook alweer je schapjes?
Of welk merk ist dan?![]()
![]()
frituurpan aanschaffen daarentegen is wel wat duurderquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:48 schreef Slappe_hap het volgende:
van 2 a 3 euro koop je 2 pakken kroketten, in de frituur fleppen en je bent klaar![]()
Tegenwoordig kunnen die dingen ook al in de magnetronquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:50 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
frituurpan aanschaffen daarentegen is wel wat duurder
Maar dan heb je ook wat, zoiets heet een investeringquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:50 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
frituurpan aanschaffen daarentegen is wel wat duurder
Ik heb ze al thuis liggen, fijne texas big americansquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:52 schreef Christine het volgende:
Bij de c1000 haal je nu twee American Pizza's voor 1,90
1 kilo patat van de Euroshopper: E0,50quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:48 schreef Slappe_hap het volgende:
van 2 a 3 euro koop je 2 pakken kroketten, in de frituur fleppen en je bent klaar![]()
2 persoonsverpakkingen zie ik als 1 persoonsverpakkingenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:02 schreef du_ke het volgende:
Ja het gebrek aan 1 persoonsverpakkingen is idd vervelend.
Maar ach ik ben nog niet falliet dus dan maakt het ook niet zo gek veel uit, leve de appie.
We geven tips, wil niet zeggen dat we dat zelf doenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:43 schreef Little_Meanie het volgende:
wat zijn jullie allemaal kansloze knakkers, eten voor 3 EUR, elke dag?
Ik geef echt niet veel meer uit aan mijn dagelijkse avondmaaltijd nee. Als je een beetje grootverbruik verpakkingen haalt kun je vrij goedkoop eten hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:43 schreef Little_Meanie het volgende:
Vertel dat tegen de IB-groep...quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:43 schreef Little_Meanie het volgende:
Heb het vooral met vlees. Heb eigenlijk nooit zin in 2 lappen of een dikke voorraad gehaktquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:42 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
2 persoonsverpakkingen zie ik als 1 persoonsverpakkingen
Ik heb zelf honderd van die diepvrieszakjes gehaald, die kosten geen zak en verdeel de kiloverpakking gehakt dan over 5 of 6 zakjes bijvoorbeeld, voor elke keer een redelijk portie.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb het vooral met vlees. Heb eigenlijk nooit zin in 2 lappen of een dikke voorraad gehakt. Dus ik eet vrij vaak vegetarisch de laatste tijd
.
Geen diepvriesquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:11 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ik heb zelf honderd van die diepvrieszakjes gehaald, die kosten geen zak en verdeel de kiloverpakking gehakt dan over 5 of 6 zakjes bijvoorbeeld, voor elke keer een redelijk portie.
Geen vlees..![]()
![]()
Ik heb met je te doen. Een diepvries is té handig. Pizza enzo, frituurspul.quote:
Het kan makkelijk hoor. Aardappels, vlees en groenten haal je makkelijk voor 3e per dag. Verder is het ook maar iets van 2e per maaltijd wanneer je pasta maakt of gaat wokken, aangezien je er twee of drie keer van kan eten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:43 schreef Little_Meanie het volgende:
Erg relaxed ja. Hamburgers, kip, gehakt, allemaal goed in te vriezen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:11 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ik heb zelf honderd van die diepvrieszakjes gehaald, die kosten geen zak en verdeel de kiloverpakking gehakt dan over 5 of 6 zakjes bijvoorbeeld, voor elke keer een redelijk portie.
Geen vlees..![]()
![]()
Nu dus.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het kan makkelijk hoor. Aardappels, vlees en groenten haal je makkelijk voor 3e per dag. Verder is het ook maar iets van 2e per maaltijd wanneer je pasta maakt of gaat wokken, aangezien je er twee of drie keer van kan eten.
En de echt goedkope maaltijden die eet je de paar dagen voor de stufi
Heb je geen vriezer?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:23 schreef -Xerxes- het volgende:
Als ik dat soms bekijk dan gok ik dat ik minstens voor 5 a 010 euro per week kan wegflikkeren, omdat je het allemaal maar hooguit 3 dagen kan bewaren en zoals gezegd ik geen zin heb om in 3 dagen tijd 2x hetzelfde te eten
Tuurlijk wel, maar dat tel ik niet bij dat geld.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:25 schreef Little_Meanie het volgende:
eten jullie 's middags niet dan? iedereen is bezig over avondmaal
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:34 schreef -erwin- het volgende:
AH heeft broccoli in de aanbieding voor 50 cent per halve kg.
Dit topic gaat over avondeten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:25 schreef Little_Meanie het volgende:
eten jullie 's middags niet dan? iedereen is bezig over avondmaal
Vroor je de groenten dan in?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:03 schreef anneja het volgende:
tering wat eten jullie veel uit blik zeg
toen ik nog weinig geld had ging ik eind van de middag naar de markt, genoeg groente voor de hele week voor weinig. Dan nog wat goedkope zetmeelprodukten, tomatenpuree, boter/bloem/melk voor sausjes en wat kruiden enzo. En veel invriezen, maarja, da's lastig zonder vriezer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |