Nee, kolderdag feestquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:07 schreef JaWi het volgende:
Is het eindexamenfeest VoreG?
Je lijkt op Inge de Bruijn!quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:06 schreef tong80 het volgende:
De zomer staat weer voor de deur. Wat vinden jullie van m'n nieuwe badpak ?
[afbeelding]
Ja dat hadden wij toen ookquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:11 schreef VoreG het volgende:
Kolderdag euh.... Dag waarop vaak al die examenstunts enz. komen laatste lesdag.
vind hem redelijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:06 schreef tong80 het volgende:
De zomer staat weer voor de deur. Wat vinden jullie van m'n nieuwe badpak ?
[afbeelding]
MUZ user-reviewsquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:19 schreef pfaf het volgende:
MUZ user-reviews Hoewel ik ze niet op commando blijf leveren methodmich.
Dat is makkelijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Goed gedaan pfaf, rondje op jouw kosten!
Proost iedereen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
MUZ user-reviews
Mijne staat er ook. Goed gedaan pfaf, rondje op jouw kosten!
heeeyyyquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:17 schreef JaWi het volgende:
Morgen is het trouwens 5 jaar geleden dat Enschede ontplofde.
Ik hoop dat ik het allemaal nog volhou, want ik had gister echt veel en veel te veel op, maar we zullen zienquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:19 schreef rubbereend het volgende:volgens mij is iedereen hier lam geweest op zn laatste schooldag...... erg leuk was dat, om 6 uur 's ochtends op de fiets aan de safari
dat maak je later ook niet veel meer mee.
Ja, maar jij komt ook uit de provinciequote:Op donderdag 12 mei 2005 19:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij ons heette het LSD, dat werd dan ook veelvuldig geslikt
Deze smileyquote:
Nee, SCH welquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Hebben Bluezz en JM al verteld of ze ooit met Nick Cave hebben willen neuken eigenlijk?
Nee hij heb 'm volgende week pas..quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:21 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt ook uit de provincie.
Hebbie die dvd trouwens al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |