Dingen als monetair beleid, handel, mededinging. En iets als de visstand ook naar ik begrepen heb.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat eerste stuk is een open deur, maar over het tweede deel heb ik m'n twijfels. Mag ik aan jou vragen wat er wél Europees geregeld gaat worden
Het is niet waarquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het ook ik als absoluut geen feyenoord fan vind het jammer
Volgens mij gaat het er voornamelijk om dat er beter samengewerkt kan worden in de EU. Het is een soort verdrag. Hoe wij in Nederland de boel regelen heeft daar vrij weinig mee te maken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat eerste stuk is een open deur, maar over het tweede deel heb ik m'n twijfels. Mag ik aan jou vragen wat er wél Europees geregeld gaat worden?
Als bron AT5, dat vind ik nou wel humor!quote:
En dan hoeveel er in trappenquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als bron AT5, dat vind ik nou wel humor!
Wilders zal blij met je zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Had ik ook dat percentage.
Is mij te weinig om volledig in te stemmen met die grondwet, dus zonder verdere aanpassingen stem ik tegen.
34% ok weet ik wat ik moet doenquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:52 schreef golfer het volgende:
Je kunt natuurliojk altijd nog deze test doen om je bij je oordeel te laten helpen:
http://www.referendumwijzer.nl/index.htm
Dat heb ik dus ook.quote:
Omdat Duitsland, Frankrijk en straks wellicht Turkije alles te zeggen hebben (veel inwoners) en wij geen flikker meer. Maar ondertussen blijven we wel de grootste nettobetaler. Dat lijkt me al reden genoeg.quote:
Ok, ik stem tegenquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Omdat Duitsland, Frankrijk en straks wellicht Turkije alles te zeggen hebben (veel inwoners) en wij geen flikker meer. Maar ondertussen blijven we wel de grootste nettobetaler. Dat lijkt me al reden genoeg.
Het staat mij simpelweg niet aan dat 2 a 3 grote landen samen kunnen beslissen wat er in de rest van de EU gebeurt, al helemaal niet met 2e wereld landen als Polen, Turkije en in mindere mate Spanje en Roemenie.quote:
Preciesquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Omdat Duitsland, Frankrijk en straks wellicht Turkije alles te zeggen hebben (veel inwoners) en wij geen flikker meer. Maar ondertussen blijven we wel de grootste nettobetaler. Dat lijkt me al reden genoeg.
Dank allemaal voor jullie reactiesquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn, wat een verschrikkelijk nieuws Bloem, zoiets komt kei-hard aan. Sterkte!
Wel, ik wil het VETO-recht behouden. Of in ieder geval een ander systeem van zetelverdeling. Nederland meer macht.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:17 schreef Suijk het volgende:
Nouja, dat heeft dus maar weinig met de grondwet zelf te maken hoor.
Het gaat niet alleen om de verdeelsleutel met inwoners, er is ook een verdeelsleutel op aantal lidstaten. Er moeten minstens 15 landen het eens zijn met een beslissing, dat gaat die drie landen dus nooit lukken. En daarnaast hebben ze dus nog steeds niks te zeggen over bijv het drugsbeleid in NL.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik?quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wel, ik wil het VETO-recht behouden. Of in ieder geval een ander systeem van zetelverdeling. Nederland meer macht.
Ik ben ook niet tegen samenwerking, wel tegen het feit dat andere landen ons asielbeleid kunnen bepalen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik?
Besef je eigenlijk wel hoe klein en nietig Nederland eigenlijk is en dat we zonder samenwerking zelf een tweede wereld land worden?
Ik zal het nog een keer doorlezen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:20 schreef Noca het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de verdeelsleutel met inwoners, er is ook een verdeelsleutel op aantal lidstaten. Er moeten minstens 15 landen het eens zijn met een beslissing, dat gaat die drie landen dus nooit lukken. En daarnaast hebben ze dus nog steeds niks te zeggen over bijv het drugsbeleid in NL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |