quote:
Ik denk ook dat het goed voor je isquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Haha neej ik bedoel dat ding is in voor mij nog in zulke onbegrijpelijke taal opgesteld dat ik voor 90% niet het idee zou hebben wat het allemaal inhoud. En als Balkie al roept "Stem ja, want dat is goed voor je" dan begin ik al te twijfelen
Vast niet.quote:
Ik twijfel nog,quote:
Ik hem meer het idee dat juist de mensen die zich er niet in verdiept hebben en maar klakkeloos achter Wilders en consorten aanlopen 'Nee' stemmen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Vast niet.
Maar gisteren was er een uitslag van een enquete bij 2Vandaag waaruit bleek dat 85% van de mensen die zich goed verdiept hadden in die grondwet tegen zouden stemmen en 60% van de mensen die zich enigszins daarin verdiept hadden ook tegen stemmen gaat.
Verleidelijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heb je je tennistraining al afgezegd? Krijg je morgen een meter bier![]()
Bel nu maarquote:
Zou wel oerdom zijn maar toont het failliet van het referendum wel feilloos aan.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:11 schreef golfer het volgende:
Als ik zo eens ik mijn omgeving en de diverse polls op Internet bekijk zou Nederland wel eens het enige land kunnen worden dat in een referendum NEE gaat zeggen tegen die grondwet.
waarin een klein landje weer groots kan zijn![]()
ik stem neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |