mwah neit onaardig, k kan zo 15 dj's opnoemen die k wel graag zou willen zien.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Aha, ik was blij dat ik juist van die dingen af was. Alleen op m'n stage hebben ze een speciaale die is dan wel weer relaxed
Trouwens best een trieste line-up voor Mysteryland... Kan beter heren van ID&T
Ik opzich ook wel hoor, maar had toch wat mensen zoals Promo en een Corsten verwacht, het kan beter. Maar goed ik ga denk zoiezo niet, geen geld meer denk ik danquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:38 schreef rubbereend het volgende:
dank je appelsientje
[..]
mwah neit onaardig, k kan zo 15 dj's opnoemen die k wel graag zou willen zien.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:38 schreef rubbereend het volgende:
dank je appelsientje
[..]
mwah neit onaardig, k kan zo 15 dj's opnoemen die k wel graag zou willen zien.
goede kans dat ferry nu op Sensation staat. Wil van Augustus een feestmaand maken met elk weekend watquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik opzich ook wel hoor, maar had toch wat mensen zoals Promo en een Corsten verwacht, het kan beter. Maar goed ik ga denk zoiezo niet, geen geld meer denk ik dan
Hmmz dat van Ferry kan kloppen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goede kans dat ferry nu op Sensation staat. Wil van Augustus een feestmaand maken met elk weekend wat
Dance Valley - FFWD - Lowlands - Mysteryland
leuk om te zien:quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]graag gedaan
Q-dance is erg lekker....
Dana
The Prophet
Bas & Ram
de rest ken ik niet zo goed
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:45 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik ben eerder begonnen... dus gaan we ook eerder naar huis
Jij zegt wel direct NEE tegen ieder meisje dat je niet kent en dat met je wil neuken?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik ga overigens wel "Nee" stemmen zelf, ik heb geleerd nooit "Ja" op iets te zeggen waar je niks van weet.
Haha neej ik bedoel dat ding is in voor mij nog in zulke onbegrijpelijke taal opgesteld dat ik voor 90% niet het idee zou hebben wat het allemaal inhoudquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij zegt wel direct NEE tegen ieder meisje dat je niet kent en dat met je wil neuken?![]()
quote:
Ik denk ook dat het goed voor je isquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Haha neej ik bedoel dat ding is in voor mij nog in zulke onbegrijpelijke taal opgesteld dat ik voor 90% niet het idee zou hebben wat het allemaal inhoud. En als Balkie al roept "Stem ja, want dat is goed voor je" dan begin ik al te twijfelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |