muismatje is zo lekker zachtquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
Euh optische muis heb je (mits je bureau niet reflecteerd) geen muismat meer nodig
Aha, ik was blij dat ik juist van die dingen af was. Alleen op m'n stage hebben ze een speciaale die is dan wel weer relaxedquote:
Echt niet?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
Euh optische muis heb je (mits je bureau niet reflecteerd) geen muismat meer nodig
Als ik meedoe word mij altijd verweten dat ik niet orgineel benquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:17 schreef Bjoro het volgende:
Waarom doet er niemand mee ?
Het Fok-VBL Dilemma-Topic # 10 Chicago Fire of Sting ?
hee die man gaat op Lowlands komenquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oude foto uit zijn wilde periode, toen ie nog bezig was zijn demonen uit te drijven! Cabin' Feeeeeeeeeeeevvvvvvvvvvvvvvvveeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Deze is al recenter: [afbeelding]
Overigens, op basis van die oude foto waren er behoorlijk wat vrouwen die nu vermoedelijk in de 40 zijn die bij optredens verzuchtten met Cave te willen neuken, Bjoro.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Aha, ik was blij dat ik juist van die dingen af was. Alleen op m'n stage hebben ze een speciaale die is dan wel weer relaxed
Trouwens best een trieste line-up voor Mysteryland... Kan beter heren van ID&T
Zoow dat is niet niksquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:21 schreef superjoden het volgende:
pff zo maar naar huis. hectische toestand hier op de zaak en dan nog na 2 maanden te horen krijgen dat je ex de financiering niet rond kan krijgen. Dat wordt dus een huis verkopen.
Ai, klote SJquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:21 schreef superjoden het volgende:
pff zo maar naar huis. hectische toestand hier op de zaak en dan nog na 2 maanden te horen krijgen dat je ex de financiering niet rond kan krijgen. Dat wordt dus een huis verkopen.
lui lui luiquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]net nu ik een jaar kan, heb je misschien een linkje?
Damm das kutquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:21 schreef superjoden het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:21 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz legt vraag opzij en schuift Bjoro naar zich toe
*slik*quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:21 schreef superjoden het volgende:
Ben je mooi op tijd weg.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:21 schreef superjoden het volgende:
Misschien dat er voor jouw nog wat leuks bij staat, maar ik blijf het fout vinden dat ze wel ruimte voor Urban en net zoals vorig jaar voor zo'n cooldown cafe geval en niet voor Hardcore.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]net nu ik een jaar kan, heb je misschien een linkje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |