quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:01 schreef Oviedeee het volgende:
OVIDEEE loopt stage bij MAS als manusje van alles.
Hij zorgt voor een fatal errorquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]elke keer als ik jou wil toevoegen aan de OP krijg ik :
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:03 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik zal maar niet te veel gaan roepen.. dalijk word ik er weer uitgegooid![]()
Die heb ik gister al gemaaktquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Laat ik zelf die grap maar maken, voordat we weer een topic vol lullen met slechte bananen-grappen
Dat blijkt. Ben je op je stage ook zo moeilijk? Dat je wordt weggestuurd voor een plintentrap? Of ooievaarskuiten-vet?quote:
das lullig jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ben je op je stage ook zo moeilijk? Dat je wordt weggestuurd voor een plintentrap? Of ooievaarskuiten-vet?
Range Roverquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:06 schreef PeuRac het volgende:
ijsmeis, email je ff je telefoon nummer, dan mms is je 3 fototjes van die XKR
En ik heb net in de 390pk sterke Range Rover Sport geredende introductie is pas binnenkort, maar wij hebben er al 1
(mag eigenlijk niet mee gereden wordt, we hadden em helemaal in t plastic, groene platen erop
)
verkapte manier om aan 'r nummer te komenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:06 schreef PeuRac het volgende:
ijsmeis, email je ff je telefoon nummer, dan mms is je 3 fototjes van die XKR
En ik heb net in de 390pk sterke Range Rover Sport geredende introductie is pas binnenkort, maar wij hebben er al 1
(mag eigenlijk niet mee gereden wordt, we hadden em helemaal in t plastic, groene platen erop
)
Sinds wanneer doorzie jij intentiesquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je vroeg er serieus naar, dat was duidelijk geen grap![]()
Range Rover die rijdt als een sportwagenquote:
valt altijd te proberenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
verkapte manier om aan 'r nummer te komen![]()
quote:
Probeer het eens met mn echte naam... Oviedeeequote:Op donderdag 12 mei 2005 12:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]elke keer als ik jou wil toevoegen aan de OP krijg ik :
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |