Hoe smaakte je croisantjes ?quote:
Hiero bakkie groentesoepquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En dat was de pauze weer....![]()
Broodje kroket was wel lekker![]()
Nog maar 5 uur!
O, de avatar van Dannyquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die zou ook kunnen.
Nee, bedoel die smiley die een vinger voor z'n voorhoofd houdt en daarmee omhoog wijst
heerlijk met ham, en kaas / roomboterquote:
Ja, natuurlijk gaan mensen dan raar kijkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Hiero bakkie groentesoepen eigengemaakte boterhammen. Het levert overigens wel rare blikken op als je bij gebrek aan boterhamzakjes je eten meeneemt in een (ongebruikte, ja) pedaalemmerzak
Als ik boterhammen ergens mee naar toe neem zijn het teveel om ze in boterhamzakjes te doenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Hiero bakkie groentesoepen eigengemaakte boterhammen. Het levert overigens wel rare blikken op als je bij gebrek aan boterhamzakjes je eten meeneemt in een (ongebruikte, ja) pedaalemmerzak
nee, kutsoep zou ik ook niet willenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
hier allemaal wazige kutsoepen vandaag in de kantine.![]()
da moe ik nie
dat is te gezondquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
hier allemaal wazige kutsoepen vandaag in de kantine.![]()
da moe ik nie
ooh megter weer he, ach ik geef hem zondag wel billenkoekquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Korte samenvattig ?
Ik vroeg waar jij was, megter zei dat jij onder zijn buro zat.....
toen vroeg ik of hij jou door kon sturen naar mij als je daar klaar was....
Dus vandaar![]()
Lijkt veel op vissoepquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nee, kutsoep zou ik ook niet willen![]()
Sure honeyquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:37 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ooh megter weer he, ach ik geef hem zondag wel billenkoek![]()
maar eh ik wil niet veel zeggen, maar wat zou ik bij jullie onder tafel moeten doen als ik (bij mij in de vergadering van 9 tot 12) wel 6 mannen had zitten![]()
Die uitlaten staan mooi zoquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:36 schreef PeuRac het volgende:
Zo, mms'je' met fototjes verstuurd naar ijsmeis, dan kan ik nu gaan eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |