willie waar blijf je nou ? je zou nog bij mij onder het bureau komenquote:
Heb jij nog een opblaaspop over?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Sarah maken ? moet je gewoon een opblaaspop als basis nemen en die aankleden, hebben we bij mijn tante ook gedaan![]()
Kopen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:24 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
![]()
Ik moet trouwens nog een sarah maken, daar kan ik zo'n bril wel goed bij gebruiken
Doe dat even ja.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Deze keer niet, we blijven je eraan herinneren
Donequote:Op donderdag 12 mei 2005 12:06 schreef PeuRac het volgende:
ijsmeis, email je ff je telefoon nummer, dan mms is je 3 fototjes van die XKR
En ik heb net in de 390pk sterke Range Rover Sport geredende introductie is pas binnenkort, maar wij hebben er al 1
(mag eigenlijk niet mee gereden wordt, we hadden em helemaal in t plastic, groene platen erop
)
Nee die hebben we daarna weer netjes ingepakt en is daarna weer de winkel in gegaanquote:
Was even de weg kwijt maar heb jullie weer gevondenquote:
Zijn niet nieuw, ze staan alleen standaard in het reageer menuquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:26 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Was even de weg kwijt maar heb jullie weer gevonden![]()
![]()
ps hoe komen we aan al die nieuwe icoontjes???
Goed bezig jitzzzzequote:Op donderdag 12 mei 2005 12:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
He, jij daar, met die achterlijke bril!!
Zet even heel snel een andere op
zo duidelijk genoeg?![]()
onder het bureau???? ik geloof dat ik iets misquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
willie waar blijf je nou ? je zou nog bij mij onder het bureau komen![]()
Moet je ff terug gaan lezen , veel plezierquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:27 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
onder het bureau???? ik geloof dat ik iets mis
Nee hoor!quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:27 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
onder het bureau???? ik geloof dat ik iets mis
Je had behoefte aan vrienden?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo?.
Ik heb óók wel meer fok!kers mijn nummer gegeven.
maar ik heb een heleboel nieuwe, nog nooit gezien, kerstman en sinterklaas enzquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:27 schreef Megter het volgende:
[..]
Zijn niet nieuw, ze staan alleen standaard in het reageer menu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |