Heeft meteen een nieuwe bril besteld omdat iedereen hierzo loop te zeiken op zn brilquote:
Vrouwelijk geslacht he, zegt genoeg toch ?quote:
Wat een mietje. Mijn banaan is al sinds ik hier ben onderwerp van gesprek geweest, maar echt niet dat ik m ga veranderenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heeft meteen een nieuwe bril besteld omdat iedereen hierzo loop te zeiken op zn bril![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heeft meteen een nieuwe bril besteld omdat iedereen hierzo loop te zeiken op zn bril![]()
Dat zei je gisteren ook alquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:22 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Niet direct, heb hier geen foto's van mezelf. Vanavond...
dat zei je gister ookquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:22 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Niet direct, heb hier geen foto's van mezelf. Vanavond...
Voor dat model moet hij 20% bijbetalen wil hij die inleverenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:23 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
![]()
k geloof dat ze bij de Pearle een aanbieding hadden, 20% korting bij de inlevering van je oude model
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:23 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
![]()
k geloof dat ze bij de Pearle een aanbieding hadden, 20% korting bij de inlevering van je oude model
Whahahahhaquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:23 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Voor dat model moet hij 20% bijbetalen wil hij die inleveren![]()
Zo weinig nog?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Voor dat model moet hij 20% bijbetalen wil hij die inleveren![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:24 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
![]()
Ik moet trouwens nog een sarah maken, daar kan ik zo'n bril wel goed bij gebruiken
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:24 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
![]()
Ik moet trouwens nog een sarah maken, daar kan ik zo'n bril wel goed bij gebruiken
Sarah maken ? moet je gewoon een opblaaspop als basis nemen en die aankleden, hebben we bij mijn tante ook gedaanquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:24 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |