die is superleukquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:57 schreef Martineke het volgende:
[[url=http://img17.echo.cx/img17/476/maximcoolegast7zs.jpg]afbeelding][/URL]
lekker zwemmen, iedereen moest lachen naar mij en om mij, ik zou niet weten waarom
een beetje wel (meer dan op mij in ieder geval), maar nog meer op zijn vader, opa Piet. (wel grappig want Piet lijkt juist weer meer op mijn moeder, de oma waar Anna naar genoemd is).quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:29 schreef lily het volgende:
(lijkt Anna op Ghaven, bix?)
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:39 schreef danosa het volgende:
het is maar goed dat die er niet waren toen Jadey nog zo klein was
D'r is maar 1 ajaxied hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:21 schreef Loena-tik- het volgende:
[afbeelding]
Djen nou weet ik het zeker meid, als je die Ajaxieden bij jou thuis zat bent kom je maar bij mij hoor
Zo`n stoer wijf kan ik wel gebruiken hier tussen de mannen hier!!!
![]()
Het eerste wat ik riep was: Ik heb mijn meissie weer terug!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:48 schreef daniman het volgende:
Om eerlijk te zijn was mijn eerste reactie bij de voetbalfoto's van Anitra: "Wie is dat jongetje?"![]()
Moest zo vreselijk lachen om deze opmerking, mijn moeder heeft een stuk of 6 van die bandjes gekocht voor Zoë en ik vindt het zo vreselijkquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:18 schreef Luchtbel het volgende:
Hehe Ladybos ik zie Meneerbos er wel voor aan om zo'n haarband bij Myrthe om te doen
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:55 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Moest zo vreselijk lachen om deze opmerking, mijn moeder heeft een stuk of 6 van die bandjes gekocht voor Zoë en ik vindt het zo vreselijkZe heeft ze dus nog nooit omgehad dus Guido geef maar een gil stuur ik er wel 1 op
Jaquote:Op zondag 15 mei 2005 01:25 schreef Smirre het volgende:
Oh, jullie of eigenlijk Joliebrengen me op een idee: speldjes en clipjes. Geweldig. Vooral Ladybos, dat je ze al in huis hebt.
En Anitra, aan Djen zijn die dingen niet besteed zo te zien. Idd een stoer wijffie, mèt kuif. Scoorde ze?
Of heeft hij zijn vinger tussen dat gevaarlijk ogende stukje scharnierspeelgoed gekregen? Newbe op gebied van kinderspeelgoed...er gaat een weeeereld voor me openquote:Op zondag 15 mei 2005 08:56 schreef m@x het volgende:
Geef me nou een soepstengel, mama
![]()
[afbeelding]
quote:Kai .... en was de soepstengel lekker ?
Was het maar waar.........quote:En die kerstslab staat best leuk ikdacht dat je de slabbers al ingepakt had
quote:Of heeft hij zijn vinger tussen dat gevaarlijk ogende stukje scharnierspeelgoed gekregen?
quote:Op zondag 15 mei 2005 11:12 schreef m@x het volgende:Nee dat is echt de "ik-zie-de-soepstengels-maar-ik-heb-er-niet-binnen-1-seconde-eentje-in-mijn-handen-gekregen-dus-dan-ga-ik-drammen-blik"
quote:
Ha ha grappig, ja ik huis nog wel eens op ebay, ik kan je alleen niet zo voor me halen hoor.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:11 schreef danosa het volgende:
Ik ken jouw van ebay
Wij hebben dezelfde smaak en onze dochters wellicht bijna dezelfde maat
Dat teiltje
Mooie foto's van Isa op het strand
En wat is Demi nog ieniemienie![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 00:07 schreef Luchtbel het volgende:
EN Jadeygroot en stoer! Hier doe ik het voor hoor
Oke okequote:Op maandag 16 mei 2005 00:24 schreef danosa het volgende:
[..]je krijgt zelfs nog meer in je mailbox haha
Je zal ze krijgen ook die tummie foto's
Dank je wel.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:02 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
![]()
Snakelady, wat heb je een prachtig dochtertje!![]()
En wat een jonge opa en oma zo te zien. Leuk!
Isa, ook met je oogjes dicht ben je een schatje hoor
ik ookquote:Op maandag 16 mei 2005 22:45 schreef daniman het volgende:
Nou Jessie ik zat al te denken aan een minimeet van de Jessies en Babyfeets
Die tweede en derde foto vind ik erg leuk Jessie
ik kon het spoor volgen inderdaadquote:Op maandag 16 mei 2005 21:30 schreef jessie het volgende:
Luca met maar 1 schoen
Ziet er gezellig uit lady-wrb!!!!
't Is een heus jurkje en een heus broekje!quote:Op maandag 16 mei 2005 12:33 schreef danosa het volgende:
Dat bloemetjedesign is leuk zeg Sugar. Is het nou een pyama (of huispak)of echte kleding?
ik vind het erg leuk staan
Githa, je hebt een waarschuwing bij je foto. Je mag de foto tegenwoordig niet meer uploaden met [img=500], je moet hem echt verkleinen en daarna pas uploaden. In digital staat hoe je dit moet doen.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:23 schreef bixister het volgende:
nou vooruit omdat 't een nieuw topic isook alweer wat foto's van Anna & Piet:
Anna pakt nu echt heel gericht dingen vast:
en ze houdt me altijd goed in de gaten:
[afbeelding]
lekker buiten zitten. maar waarom moet ik dat vervelende hoedje op?
[afbeelding]
en dat geschommel hoeft van mij niet zo hoor!
[afbeelding]
lekker in de tuin dreutelen met wat water, emmers en schepjes vindt Piet op dit moment het leukste wat er is.
[afbeelding]
*proest*quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:24 schreef melonovy het volgende:
Chiara doet aan reiki...
en aan mond op mond beademing:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:56 schreef Luchtbel het volgende:
Toch echt wel heel mooi, twee kinderen zo
quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:40 schreef Githa het volgende:
en Noah * zucht*jij bent stiekem toch wel favoriet hoor
![]()
Noah is na badje juist niet zo lief, dan moet ie altijd huilenquote:Jordy na het badje ...dan zijn ze ook op het liefstalleen verrekt hij het nog steeds om te lachen als die camera in de buurt is
![]()
Dat soort fratsen haalt Justin dus de hele tijd uit... Overal langslopen ed.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:03 schreef dutchie het volgende:
Omdat mijn verhalen over Léon al zo 'groot' klinken, hier eentje ter illustratie.
[afbeelding]
ik vind het zo sneu voor hem. Is hij zo knap (dat hij alleen staat) wil hij gaan lopen, valt hij.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:20 schreef dutchie het volgende:
Als hij moe is dan hoor je om de haverklap 'tok' op die houten vloer van ons.
En dan misschien een paar meetings organiseren om te kijken of ze elkaar "uberhaupt wel aardig vindenquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:00 schreef Githa het volgende:
Nee, nog niet Suzanna....eerst weten wat hun geaardheid is![]()
![]()
Jah lief he, van boven komen ze ook al zo langzamerhand... (Ook wel een beetje evil...quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:19 schreef Githa het volgende:Tex.... ja precies ....
Justinkind ! ...ik schrik me dood van zo'n smoeltje maar ik kan zo wel goed die beginnende tanden zien
![]()
Hé ik heb wel iets meer haar (en trouwens ook niet blond zoals mijn zoon) en meer tanden in mijn mond hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:42 schreef bixister het volgende:
léon, wow!(en handig dat ik nu ook weet hoe dutchie eruit ziet.
![]()
)
wat had ik dat bericht graag eerder gelezen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:59 schreef moussy het volgende:
Nou als je er achter komt dat bolletje-eindeloos smelt in je handen, is het net bodylotion
Ik zal het nooit meer zeggenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:11 schreef lily het volgende:
Wie had het nu laatst over David's heldere blik![]()
[afbeelding]
maar ik kan ook nog wel lief lachen hoor...
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ze net in zitten wil ze er wel eens aan gaan frutten maar meestal als ik zeg "staartjes laten zitten hoor!" blijft ze er daarna gewoon vanaf. Als ze naar bed gaat zeg ik dan dat de staartjes uit mogen en dan heeft ze ze ook binnen 4 seconden helemaal los!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:04 schreef melonovy het volgende:
Mooie foto's van Elize hoor, lekker in het zonnetje!
Jordy, wat wordt je groot man! Echt goed
En Julius, lekker koppie hoor, heerlijk die uitstraling van hem!
En Suus, mooie meid met die vrolijke staartjes! Wil ze die wel inhouden? Chiara heeft ze er binnen mum van tijd weer uit hoor ...
Suus kan er voornamelijk erg goed mee onderuit gaanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:19 schreef moussy het volgende:
Suus, met zo'n kar kan je goed over duimpjes rijden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |