D'r is maar 1 ajaxied hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:21 schreef Loena-tik- het volgende:
[afbeelding]
Djen nou weet ik het zeker meid, als je die Ajaxieden bij jou thuis zat bent kom je maar bij mij hoor
Zo`n stoer wijf kan ik wel gebruiken hier tussen de mannen hier!!!
![]()
Het eerste wat ik riep was: Ik heb mijn meissie weer terug!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:48 schreef daniman het volgende:
Om eerlijk te zijn was mijn eerste reactie bij de voetbalfoto's van Anitra: "Wie is dat jongetje?"![]()
Moest zo vreselijk lachen om deze opmerking, mijn moeder heeft een stuk of 6 van die bandjes gekocht voor Zoë en ik vindt het zo vreselijkquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:18 schreef Luchtbel het volgende:
Hehe Ladybos ik zie Meneerbos er wel voor aan om zo'n haarband bij Myrthe om te doen
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:55 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Moest zo vreselijk lachen om deze opmerking, mijn moeder heeft een stuk of 6 van die bandjes gekocht voor Zoë en ik vindt het zo vreselijkZe heeft ze dus nog nooit omgehad dus Guido geef maar een gil stuur ik er wel 1 op
Jaquote:Op zondag 15 mei 2005 01:25 schreef Smirre het volgende:
Oh, jullie of eigenlijk Joliebrengen me op een idee: speldjes en clipjes. Geweldig. Vooral Ladybos, dat je ze al in huis hebt.
En Anitra, aan Djen zijn die dingen niet besteed zo te zien. Idd een stoer wijffie, mèt kuif. Scoorde ze?
Of heeft hij zijn vinger tussen dat gevaarlijk ogende stukje scharnierspeelgoed gekregen? Newbe op gebied van kinderspeelgoed...er gaat een weeeereld voor me openquote:Op zondag 15 mei 2005 08:56 schreef m@x het volgende:
Geef me nou een soepstengel, mama
![]()
[afbeelding]
quote:Kai .... en was de soepstengel lekker ?
Was het maar waar.........quote:En die kerstslab staat best leuk ikdacht dat je de slabbers al ingepakt had
quote:Of heeft hij zijn vinger tussen dat gevaarlijk ogende stukje scharnierspeelgoed gekregen?
quote:Op zondag 15 mei 2005 11:12 schreef m@x het volgende:Nee dat is echt de "ik-zie-de-soepstengels-maar-ik-heb-er-niet-binnen-1-seconde-eentje-in-mijn-handen-gekregen-dus-dan-ga-ik-drammen-blik"
quote:
Ha ha grappig, ja ik huis nog wel eens op ebay, ik kan je alleen niet zo voor me halen hoor.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:11 schreef danosa het volgende:
Ik ken jouw van ebay
Wij hebben dezelfde smaak en onze dochters wellicht bijna dezelfde maat
Dat teiltje
Mooie foto's van Isa op het strand
En wat is Demi nog ieniemienie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |