abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 juni 2005 @ 20:56:11 #251
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_27842792
schimmenrijk is meer een administratief iets en om jouw weer up to speed te krijgen van alle mogelijkheden die er zijn, de paar regels en alles. een formaliteit meer. om te zorgen dat je alles weer herinnert. je zielen geheugen wordt in princiepe weer erg actief. je moest es weten hoe hierarchisch en bureacratisch het daar an toe kan gaan zeg. gelukkig gaat de tijd daar anders te werk anders zou het een eeuwigheid duren hehe

demonish en celestijns is geen menselijke creatie. Goed en kwaad wel. er is niks behalve wat jezelf bent en toestaat. volg je eigen ingeving. er is niets slechts in volgen van je instint, zelfs al is dat instinct het vermoorden van anderen. dat is gewoon je natuur en de rol die je vervult. anderen balanceren dat weer door een persoonlijkheid te hebben dat ze elkaar helpen. maar helaas probeerd de mens god te spelen en een gecontroleerde maatschappij neer te zetten met definities waarnaar je moet leven. alles wat hun slecht achtten moet gestopt worden, zoals milue rampen bijvoorbeeld die toe genomen zijn. simpel weg om de overtollige zielen weer trug te halen omzo de balans op deze planeet te waarborgen en de zielen weer te kunnen plaatsen waar ze wel nodig zijn om daar weer de balans intact te houden.

een ziel is een ziel. een ziel is energie. zelfs de zielen van planten, dieren (inclusief mens), hetzelfde van andere planeten EN dat wat er standaard op het astrale is zijn er. en ja je kunt er mee communiceren. als je op het astrale zit heb je niet de vorm van je vorige leven. dus als je dier was zul je niet als dier daar ronddwalen. ik ken iemand die nog geen 30 is in dit leven en als ik hem op het astrale tegenkom ziet hij er uit als een 300+ jaar oude man met wit haar, baard en een gewaad.

ja alles gaat uiteindelijk naar het astrale. daarom vind ik het belangrijk dat meer mensen daar meoten zien te komen aangezien daar zoveel informatie te vinden is...de praktijk is heel anders dan dat je leest in boeken van mensen met (zogenaamde) eigen ervaringen. simpel weg omdat je vrij met energie om kunt gaan en dan omgevingen kan creeeren die anders zijn voor iedereen.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_27843555
Wie heb je daar zoal ontmoet in dat schimmenrijk van je dan ?

Oh ja en kun je daar ook vliegen
Ik doe hier niet aan mee.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 21:26:34 #253
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_27843658
schimmenrijk heb ik niemand ontmoet. heb daar niemand zitten die ik ken en die ik wil ontmoeten. geef mij maar gewoon meteen het astrale. grotendeels van de zielen die door het schimmenrijk komen zijn gewoon niemand die ik ken en nooit gekent heb.

en nee in het schimmenrijk zelf kun je niet veel doen behalve wachten tot je door mag naar het astrale vlak

je moet gewoon stoppen in aardse opgelegde termen te denken en dan komt alles goed. iets wat ik ook nog op een aantal vlakken moet afleren. denk zelf nog teveel in aardse termen af en toe :S

[ Bericht 22% gewijzigd door Enyalius op 11-06-2005 21:32:00 ]
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_27843791
Het probleem is denk dat ik dat ik daarvoor een beetje té rationeel van aard ben en erg stug in de wetenschap geloof Waarmee ik overigens absoluut niet wil zeggen dat ik andere theorieën per definitie bullshit vind, absoluut niet. Ik heb alleen meer redenen nodig om anders te gaan denken.

Ik denk, om maar weer ff snel on topic te gaan, dan ook dat er 'niets' is na de dood. 'Niets' in zoverre dat het overeenstemt met het 'niets' van voor je geboorte. Ik heb ook vrede met deze wetenschap. Het is nauwelijks te doorgronden hoe de overgang van leven naar dood verloopt, maar ik geloof wel dat het bij 'dood' ook echt ophoudt.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 21:35:23 #255
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_27843901
zo zou je het ook kunnen ervaren. je zielengeheugen wordt "geblokeerd" waardoor je een leven lijdt zonder al te veel complicaties die je in de weg zitten van je groei. we zijn hier immers om van alles en nog wat te leren. van de simpele dingen van hoe om te gaan met anderen, tot het oplossen van levens problemen. zodra je er klaar voor bent komt alle gegevens uit je ziel weer naar boven toe

mooie is...als je nergens in gelooft zie je gewoon voor wat het is zodra je op het astrale komt en het voor het "eerst" weer ziet. je gaat geen tunnels met licht aan het einde verzinnen of vage vuren van hel en dat soort onzin.

tip die ik je wel mee wil geven is....zorg dat je leert te vertrouwen op je gevoelens en dat je creatief bent en blijft heel belangrijk
  zaterdag 11 juni 2005 @ 21:53:57 #256
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_27844425
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 21:35 schreef Enyalius het volgende:
tip die ik je wel mee wil geven is....zorg dat je leert te vertrouwen op je gevoelens en dat je creatief bent en blijft heel belangrijk
Hoe denk jij over de mogelijkheid dat de uittredingen die je hebt, niet beter te verklaren zijn als een intreding? Dus dat het meer een realistische droom is.
Want ik zoek eigenlijk naar een soort van bewijs dat een uittreding ook echt naar buiten gaat.

zelfmoord is geen optie
Tot zover het nieuws
pi_27844667
Met andere woorden je wil weten in hoeverre het bullshit is
  zaterdag 11 juni 2005 @ 22:07:14 #258
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_27844717
omdat ik astraal ga wanneer ik wil en niet slaap gebonden is?

meeste mensen verlaten hun lichaam alleen wanneer ze er geen controle over hebben en dit gebeurd meestal tijdens hun slaap. dan kan het idd nog afgedaan worden als een slaap defect of iets dergelijks. maar ik doe het gewoon wanneer ik het nodig heb en dat kan dus nu meteen als het moet.

dit is te leren en te oefenen. zo goed als iedereen kan het, er zijn maar een enkeling die het niet kan.

als je bewijs wilt kan ik alleen meer zeggen van...leer het en doe het. meer bewijs heb je niet nodig en maar kan ik niet leveren op het moment. no strings attached, je gaat er niet dood aan ofzo. geen nadelen die ik zo 1-2-3 kan bedenken. maar een enorm voordeel qua kennnis die je kunt halen

heb een 9 weekse "cursus" hier liggen van hoe het te leren. heb het zelf niet echt gebruikt, maar volgens een aantal anderen die het wel gebruikt hebben werkt het goed. er is een website die mensen helpt en begeleid. www.mysticweb.org die gasten daar doen het al meer dan een decennium en hebben het verder geperfectioneerd en leren anderen het. ik ben geen leraar dus ik kan jullie helaas zelf neit verder helpen hier in
  zaterdag 11 juni 2005 @ 22:44:24 #259
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_27845456
Hmm, kan je niet een soort van terugkoppeling regelen van een ontmoeting die je doet tijdens een uittreding? Of bijvoorbeeld tijdens een uittreding in mijn kamer kijken en dan hier posten wat er in staat
Tot zover het nieuws
pi_27845685
Ik denk het wel, leven na de dood, in die zin dat ik 't idee dat er 'niets' is zo onwerkelijk vind..
Ik ben absoluut niet zweverig aangelegd, maar je gaat hier wel zweverige gedachten bij krijgen. De wetenschappelijke benadering is in mijn opinie altijd het meest betrouwbaar, en die zegt waarschijnlijk nee. Je lichaam sterft af en daarmee is je leven gewoon af gelopen. Echter, ik 'voel' (hoe zweverig ook, maar who cares, dit is toch tru) dat er meer is dan alleen mijn lichaam.
En ik vraag me dus af wat daar mee gebeurt als m'n lichaam sterft. Het meest logische lijkt mij dat je gewoon weer 'opnieuw' geboren wordt.. Puur gebaseerd op gevoel
pi_27989269
Het onbegrijpelijke aan het idee dat er 'niets' is, maakt het niet minder goed mogelijk. Zie het als een menseljke beperking. Zie het onbegrip juist als de oorzaak van zaken zoals de bijbel en het geloof in reïncarnatie
Tis een beetje zoals wat Einstein over het heelal zei: "The incomprehendable thing about the universe is that it's comprehendable".
  dinsdag 28 juni 2005 @ 19:55:22 #262
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_28313477
Op de onderstaande site staat wel een interessante visie over leven naar de dood. Volgens deze persoon is het leven en het hiernamaals verdeeld in verschillende "Focus" levels.

Focus level 1 is bijvoorbeeld het leven zoals we dat hier nu op Aarde kennen. Focus level 10 is een soort droomfase, waarin je lichaam slaapt maar je geest wakker is. Focus level 23 is wanneer een dood persoon niet door heeft dat die dood is en dus als geest op Aarde blijft ronddwalen.

Tevens is het hiernamaals verdeeld in verschillende geloofssystemen, als iemand er van overtuigd is dat die in de "Hel" zal belanden, dan zal die in werkelijkheid in een Focus level belanden die ligt tussen Focus level 24 en Focus level 26. In andere woorden, elke mens heeft min of meer zelf in de hand hoe zijn eigen hiernamaals eruit ziet. Focus level 24, 25 en 26 zijn zodoende gereserveerd voor verschillende geloofssystemen, zoals de hel, de hemel, etc. kortom voor de gelovige mens.

In Focus level 27 heb je de meeste vrijheid en lijkt heel veel op ons aardse leven, alleen zijn hier geen verplichtingen en kies jezelf hoe je je verder wil ontplooien. In Focus level 27 komen alleen mensen die niet specifiek in een hel of hemel geloven of een bepaalde geloof uitoefenen. Dus de wat meer ruimdenkende mens die zich niet laten binden door een god of duivel.

Check deze site maar eens:
http://www.afterlife-knowledge.com/start.html

[ Bericht 0% gewijzigd door 2L0w4Zer0 op 28-06-2005 21:22:42 ]
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_28326542
Als er leven is na de dood is er geen dood. Nee dus.
  woensdag 29 juni 2005 @ 03:41:15 #264
84524 Morwen
I got life
pi_28326645
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 03:26 schreef Keromane het volgende:
Als er leven is na de dood is er geen dood. Nee dus.
A, ok, doe jij het licht uit als je de boel hier afsluit, veeg de tent ook even aan als je toch bezig bent

Sorry, flauw, ik denk ook dat de dood niet bestaat. We blijven voor altijd doorgaan......aaaaaaa

warm heeft, naar bed moet enzo
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  woensdag 29 juni 2005 @ 04:12:53 #265
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28326830
eeuwig iss niet erg plezant , herhalend is meer op zijn plaats denk ik
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_28331448
Nee

Je lichaam heeft geen geest , het zijn gewoon al je organen die het werk doen ( en dat noemt men dan de geest) , en als die uit vallen...doet het het gewoon niet meer en dat rot weg als je dood bent...blaat
Sowieso schrijf je zo.
pi_28331739
-XX- ook vooral een onderbouwd betoog zeg, super .
pi_28408063
als er geen leven meer is na de dood, waarom zijn er dan mensen die contact kunnen maken met diegene aan de andere kant???
Ik denk alleen wel dat "leven"' op zich een hele andere benaming is en eigenlijk in deze dan ook niet passend.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 11:49:01 #269
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28409253
1 ding was zeker, dat je dood ging.

De dood is niet meer zo vanzelfsprekend als het was.

Binnenkort gaat hotel california zijn deuren openen

Zodra de cellen die dood gaan worden aangepakt

What the hack Everything's hack
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_28566781
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 10:31 schreef draculettetje het volgende:
als er geen leven meer is na de dood, waarom zijn er dan mensen die contact kunnen maken met diegene aan de andere kant???
Ik denk alleen wel dat "leven"' op zich een hele andere benaming is en eigenlijk in deze dan ook niet passend.
Vraag ik me ook af....
Maar hoe zit t dan ook met reincarnatie?
Ik bedoel...
Duurt t jaren voordat je weer terug gaat, of kan dat ook na een paar maanden?
En blijft er dan misschien een stukkie ziel "over" waar nabestaande dan eventueel contact mee hebben?

No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 6 juli 2005 @ 22:47:15 #271
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_28569046
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 10:31 schreef draculettetje het volgende:
Het is misschien idd geen "leven" te noemen maar het lijkt me wel een soort van leven, noemen ze dat in het engels niet the afterlife?
Make love, not war ☮
  woensdag 6 juli 2005 @ 22:51:22 #272
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_28569265
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:55 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Op de onderstaande site staat wel een interessante visie over leven naar de dood. Volgens deze persoon is het leven en het hiernamaals verdeeld in verschillende "Focus" levels.

Focus level 1 is bijvoorbeeld het leven zoals we dat hier nu op Aarde kennen. Focus level 10 is een soort droomfase, waarin je lichaam slaapt maar je geest wakker is. Focus level 23 is wanneer een dood persoon niet door heeft dat die dood is en dus als geest op Aarde blijft ronddwalen.

Tevens is het hiernamaals verdeeld in verschillende geloofssystemen, als iemand er van overtuigd is dat die in de "Hel" zal belanden, dan zal die in werkelijkheid in een Focus level belanden die ligt tussen Focus level 24 en Focus level 26. In andere woorden, elke mens heeft min of meer zelf in de hand hoe zijn eigen hiernamaals eruit ziet. Focus level 24, 25 en 26 zijn zodoende gereserveerd voor verschillende geloofssystemen, zoals de hel, de hemel, etc. kortom voor de gelovige mens.

In Focus level 27 heb je de meeste vrijheid en lijkt heel veel op ons aardse leven, alleen zijn hier geen verplichtingen en kies jezelf hoe je je verder wil ontplooien. In Focus level 27 komen alleen mensen die niet specifiek in een hel of hemel geloven of een bepaalde geloof uitoefenen. Dus de wat meer ruimdenkende mens die zich niet laten binden door een god of duivel.

Check deze site maar eens:
http://www.afterlife-knowledge.com/start.html

Heeft niemand hier nou een mening over? Ik vind het wel een interessante visie, niet dat die natuurlijk waar hoeft te zijn. Maar het verenigd wel diverse geloofovertuigingen en de verschillende manieren waarop mensen het hiernamaals zien.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_28571922
las ooit in ene boek over een jongetje die het als volgt aan zijn "nu" moeder uitlegde....

het is net als wanneer je met je arm in een meer ofzo "hangt'...Een deel van je is op het droge en een deel van je is in het water.....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 7 juli 2005 @ 04:53:07 #274
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28577936
Yep er is leven na de dood. De dood bestaat niet. De dood is van korte duur, en is een definitie om aan te duiden dat je Nou dat is maar de vraag. Dat je lichaam ff ermee stopt.

Nee, als je dood bent ga je via wormholes elders vertoeven samen met de rest en ga je op zoek naar de aarde op weer contact te krijgen met de mensen die je hebt achter gelaten en die je erg mist

[ Bericht 52% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 07-07-2005 05:40:32 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_28578680
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:29 schreef FuifDuif het volgende:
-XX- ook vooral een onderbouwd betoog zeg, super .
Nou wees eerlijk, andersom zitten jullie nog veel verder gezochte verhalen te vertellen zonder ook maar enige vorm van wezenlijke onderbouwing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')