das een bef apperaatquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, ik kan er geen vibo van maken.
met leuke verpakkingquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:36 schreef Jane het volgende:
Ze zien er wel grappig uit.
Kun je die ook uit een automaat trekken?
Ongetwijfeld heb je het zelf al geprobeerd..quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:32 schreef Aine. het volgende:
Zijn jullie al voorzien?
Ja, plotsklaps besefte ik waar ie voor doelt. En dat is leukquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:37 schreef Ruis het volgende:
[..]
tssk, 20 seconden geleden snapte je 'm nog niet, en nu is ineens heel leuk
lezen lieverd, 't is een bef-apparaatquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:38 schreef Brighteyes het volgende:
Of het is een joystick...
Of iets voor de radiografisch bestuurbare inwendige balletjes of zo?
quote:[23:36:00] <melanie> Een echte schat. Deze kleine stimulator glijdt comfortabel tussen je vingers door.
[23:36:00] <melanie> Het formaat en de vorm van het zachte, gewelfde kussentje zijn speciaal ontworpen voor je clitoris en schaamlippen (Alhoewel je natuurlijk zelf bepaalt waar je het gebruikt).
Oh...quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:39 schreef Ruis het volgende:
lezen lieverd, 't is een bef-apparaat
Mogen we zelf weten hoe we reaguren in dit suffe ONZ topicquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:38 schreef Aine. het volgende:
jongens gaan zeker weer anti-dildo-achtig reageren grrrrrr
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:41 schreef Aine. het volgende:
hehehe
http://www.durex.com/nl/playVids.asp?movieVersion=w
wat denk je zelf?quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:53 schreef Jane het volgende:
Welke is precies het befapparaat?
I don't kiss and tell!quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:46 schreef Shirley het volgende:
stinkie bakt er niks van?
Ruis blijkbaar wel... Maar dat moet dan bijna wel aan Ruis gelegen hebben, want ik heb geen klachtenquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:47 schreef Ruis het volgende:
de open deur van het topic!
Oh jee, nu val ik door de mand, he?quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:56 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
wat denk je zelf?
wat ziet er het meest passend uit voor dat doel?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:35 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Of zusje, als je een christelijke achtergrond hebt.
Wanneer ebn je precies jarig Jane?quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh jee, nu val ik door de mand, he?
Kweenie, ze zien er allemaal potentieel wel lekker uit, maar ik zie nergens een tongetje aanzitten.
-edit- Oh, wacht, na teruglezen begrijp ik dat dat stoomstrijkijzer het befapparaat is. Oké.... interessant....
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een stoomfunctie op voor extra glad strijken...
ja? en wat is daar mis mee? had ik het niet aan haar mogen geven?quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:35 schreef The_Langolier het volgende:
In de Viva stond dit als suggestie voor moederdag!![]()
Lees jij de Viva!quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:40 schreef Funksoldier het volgende:
ja? en wat is daar mis mee? had ik het niet aan haar mogen geven?
dat is toch bij zo'n soort scheerapparaat? Ik lachte me dood toen ik die reclame zagquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:34 schreef HeatWave het volgende:
Of zo'n ice-pack er achter, om de pijn te verdoven.
Ga je nu zitten bedelen om een vibrator/strijkijzer?quote:
sneu indeed.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ga je nu zitten bedelen om een vibrator/strijkijzer?.
Als je nou nog vraagt wie er wil neuken, zullen ze best wel reageren, maar dit is ietwat sneu natuurlijk..
Ik realiseer me nu pas hoe erg wij eigenlijk zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:27 schreef MUUS het volgende:
Als je nou nog vraagt wie er wil neuken, zullen ze best wel reageren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |