Hmmm, das wel een lange hoor en niet erg sterk...quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:38 schreef Tamea het volgende:
Gewoon iets posten dat relevant is en in de desbetreffende discussie thuishoort komt in niemand meer op?
Stuart is een bot, elke post van hem in welk topic dan ook kan je zomaar in een willekeurig ander topic posten...quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:56 schreef dwerg het volgende:
Gewoon een paar willekeurige Stuart-posts pakken.Dat vind ik ook. Dat vind ik niet. Ik denk het niet, maar het zou kunnen. Golden Earring - Radar love
Bookmarkfunctie?quote:
doodsverwensingquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Bookmarkfunctie?
Ga eens heel snel dood jij
Dat kun je ook altijd roepen jaquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dat kun je ook altijd roepen ja
Registreer www.TerugVindPost.nlquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:37 schreef CloudBox het volgende:
Aangezien een TVP plaatsen niet meer mag moeten we alternatieven verzinnen.
t blijft n heikel punt hequote:Op woensdag 11 mei 2005 21:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Registreer www.TerugVindPost.nl
En blijf dan gewoon op Fok rondhangen vertellend hoe geweldig dat nieuwe projectje wel niet is.
Een goedwerkende search-engine?quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:37 schreef CloudBox het volgende:
Aangezien een TVP plaatsen niet meer mag moeten we alternatieven verzinnen.Goh, echt waar, dat wist ik niet? Interessant, ik kom er later even op terug! Nee maar, wie had dat kunnen denken?
Doet het ook leukquote:BHFH-topic
Kap nou eens met die TVP's!quote:TVP
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:53 schreef Koenz0r het volgende:
Yvonne is geil
kun je ook roepenquote:Pics![]()
is leuk voor in NWS of POLquote:Keihard aanpakken, zero tolerance, zonder pardon het land uit flikkeren
Jaquote:Op maandag 30 mei 2005 18:31 schreef Ronno het volgende:
of vraag ik nou iets heel doms
Is een user, toch ??quote:Op maandag 30 mei 2005 18:31 schreef Ronno het volgende:
misschien een domme vraag, maar wat is een bhfh?
quote:Op maandag 30 mei 2005 18:31 schreef Ronno het volgende:
misschien een domme vraag, maar wat is een bhfh?
quote:
Nou tegenwoordig is ze wel wat spraakspamzamer, maar vroeger wel jaquote:Op maandag 30 mei 2005 21:44 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Trekt die ook altijd zo'n jankgezicht dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |