Is dat shampoo? Of haarstraightner of iets dergelijks?quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:23 schreef MaTaRa het volgende:
ik ken het probleem... ik gebruik zelf L'Oreal.. ja tis dus net op en ik weet ff niet hoe het heet. Een roze flacon. Af en toe een stijltang wil ook nog wel eens helpen
nee is een smeerseltje voor na het wassen. Hot straight heet het geloof ik. Wordt het haar zacht van. Dus je kan het gebruiken voor het gladmaken van je haar, maar ik smeer het er ook in als ik mijn haar alleen maar fohnquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:26 schreef Augustina het volgende:
[..]
Is dat shampoo? Of haarstraightner of iets dergelijks?
Ja, zulk haar heb ik inderdaad. Kleur: kastanjerood.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bedoel je te zeggen dat je zo'n chaotische ik-kom-niet-net-uit-bed-dat-lijkt-alleen-maar-zo kapsel hebt? En, zo ja, welke kleur?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:41 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ja, zulk haar heb ik inderdaad. Kleur: kastanjerood.![]()
mja, ok.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:48 schreef TechnoHead het volgende:
Die dreads vind ik een beeetje alto, je naturel haar is veel mooier
Die naturelfoto's waren op een good hair-day genomen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:48 schreef TechnoHead het volgende:
Die dreads vind ik een beeetje alto, je naturel haar is veel mooier
Doe ik!quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:26 schreef Kyara het volgende:
succes! Laat even weten hoe het bevalt.
Over de kleur ben ik ook zeer tevreden, maar ik zou helemaal in de wolken zijn als m'n haar eens doet wat IK wil.quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
Kastanje-bruin haar is toch altijd mooi???![]()
Dat ken ik ook! (Ik ben zelf een amateurschilderijmaakster)quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
M'n schilderijen doen ook niet altijd wat ik wil.., of wou
Dusseh...
Haha, een update-tje dan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoe is gisteren het experiment met de nieuwe shampoo afgelopen Augustina???
* Automatic_Rock die echt niet nieuwsgierig is..
Dank je voor de tip! Klinkt me goed in de oren. Ik kijk nog even de Frizz Ease aan en mocht het toch ontembaar blijven, ga ik aan de Calmare haarhersteller.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wat bij dik krullerig (pluizig) haar ook fijn spul is:
Calmare haarhersteller.
Deze creme geeft het haar veerkracht, vitaliteit en glans en maakt haar soepel en gemakkelijk doorkambaar.
Best kans dat dit spul jouw haar ook temt.
(Als het goed is verkrijgbaar bij kapsalon of zaak voor haarbenodigheden)
Wat jammer nou dat jij op 19 juni niet aanwezig kunt zijn op de TTK-meet omdat je shampoo moet kopen.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:04 schreef Augustina het volgende:
[..]
Dank je voor de tip! Klinkt me goed in de oren. Ik kijk nog even de Frizz Ease aan en mocht het toch ontembaar blijven, ga ik aan de Calmare haarhersteller.![]()
Extreem duur en werkt idd niet.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:35 schreef marleenhoofd- het volgende:
heb ook dat fuzz en perfecte krullen wel ooit geprobeerd, maar hielp bij mij niet..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |