abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27238115
quote:
Op zondag 22 mei 2005 06:01 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Je hebt het dus nog niet geprobeerd?
Je moet het natuurlijk zelf weten.
Hier is de score in de familie:

Tea trea 3 - 0

Want het helpt wel degelijk!
Ik heb een HBO-V diploma op zak, en heb een paar jaar wijkverpleging gedaan.
Dus beetje praktijkervaring op dat gebied heb ik wel. Een schimmelinfectie kun je niet genezen met zulke middelen, zou willen dat het kon maar das helaas niet zo.
Kan zijn dat je zelf geen echte kalknagel, dus een schimmel had en dat het zo wel genezen is maar in principe zit zo'n infectie tot diep onder je nagelriem dus zou olie zinloos zijn.
Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen. Heb het zelf nog niet meegemaakt, dat een echte schimmelinfectie zo genezen wordt. Maar wel heel fijn dat jullie er zo vanaf gekomen zijn. Die medicijnen zijn ook best een paardenmiddel.
This is my world This is my planet And My Planet ROCKS
pi_27239060
Nou zeg, ik weet echt wel het verschil tussen kalk en schimmel...
Maar slik jij het alternatief maar.

Ontopic: Hoe is het met TS? Nog steeds dat je enkel zo'n pijn doet als je je been naar beneden doet?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_27239141
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:04 schreef Oblivion het volgende:
Nou zeg, ik weet echt wel het verschil tussen kalk en schimmel...
Maar slik jij het alternatief maar.

Ontopic: Hoe is het met TS? Nog steeds dat je enkel zo'n pijn doet als je je been naar beneden doet?
Tja daar twijfel ik niet aan maar ik heb ook geen diploma gekregen omdat ik zo leuk kan lachen
Maar goed, laten we blij zijn dat jij er baat bij had, das toch het belangrijkste.
pi_27239261
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:08 schreef DoucheMeermin het volgende:

[..]

Tja daar twijfel ik niet aan maar ik heb ook geen diploma gekregen omdat ik zo leuk kan lachen
Maar goed, laten we blij zijn dat jij er baat bij had, das toch het belangrijkste.
Niet ik, mijn beide ouders..
pi_27239364
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:15 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Niet ik, mijn beide ouders..
De hele familie weer blootvoets zonder gene. Zal het van de week toch eens halen, met die medicijnen kan ik voorlopig nog niet beginnen. Ben benieuwd
Bij de tuinen hebben ze dat?
pi_27239434
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:21 schreef DoucheMeermin het volgende:

[..]

De hele familie weer blootvoets zonder gene. Zal het van de week toch eens halen, met die medicijnen kan ik voorlopig nog niet beginnen. Ben benieuwd
Bij de tuinen hebben ze dat?
Ik hoop dat schatje (mod van LIF) ons even goed op onze donder geeft voor het offtopic gaan, en dan ons kan vertellen waar het topic staat over tea tree...
Die is er namelijk.
pi_27239643
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:24 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ik hoop dat schatje (mod van LIF) ons even goed op onze donder geeft voor het offtopic gaan, en dan ons kan vertellen waar het topic staat over tea tree...
Die is er namelijk.
Oeps, das niet liev van ons nee. Heb em al gevonden denk ik: Tea Tree Olie
bedankt!
  zondag 22 mei 2005 @ 11:40:01 #33
35189 Troel
scherp en bot
pi_27239741
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 11:34 schreef DoucheMeermin het volgende:

[..]

Das knap klote. Zoveel verschil heb ik gelukkig niet alleen mijn been is een stuk naar binnen gedraait bij het zetten. Dus m'n enkel kan ook naar binnen en naar buiten bewegen.
Kreeg ik er gratis bij, die extra optie
JAA! dat herken ik!

Ik heb mijn na een flinke tijd in het gips gezeten te hebben voor een kuit- en scheenbeen breuk mijn voet nu naar buiten staan. Als ik mijn voet gewoon recht vooruit zet, dan voelt het alsof ik die voet helemaal naar binnen draai, maar dat kan ik dus helemaal niet meer.

Op de rontgenfoto's is die afwijking niet te zien, alles schijnt goed te zijn, maar het is buitengewoon @#%*@#*&.

Bedankt meneer de gipser, misschien er in het vervolg op letten dat een voet recht staat?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_27242494
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:40 schreef Troel het volgende:

[..]

JAA! dat herken ik!

Ik heb mijn na een flinke tijd in het gips gezeten te hebben voor een kuit- en scheenbeen breuk mijn voet nu naar buiten staan. Als ik mijn voet gewoon recht vooruit zet, dan voelt het alsof ik die voet helemaal naar binnen draai, maar dat kan ik dus helemaal niet meer.

Op de rontgenfoto's is die afwijking niet te zien, alles schijnt goed te zijn, maar het is buitengewoon @#%*@#*&.

Bedankt meneer de gipser, misschien er in het vervolg op letten dat een voet recht staat?
Bij jou dus ook gedraait er op gezet. Bij mij hebben ze het wel erkend dat er een pen ingeslagen had moeten worden. Maar niet in datzelfde ziekenhuis, die scheepte me op mijn 18e af met de mededeling dat ik een beginnende hernia had. Overigens is het bij mij ook duidelijk te zien als ik op m'n blote stampies sta, dan ligt m'n binnenenkel bijna op de grond.
Die beginnende hernia heb ik ook wel maar door verkeerd lopen. Ik mag hem opnieuw laten breken, maar dat heeft vrij weinig zin meer want inmiddels is mijn rug, m'n knie en m'n heup ook scheef.
Een tante van mijn man heeft hetzelfde gehad, en wel opnieuw laten breken. Bij haar is het helemaal verkeerd gegaan en haar onderbeen hebben ze moeten amputeren. Ik weet wel dat zulke gevallen uitzonderlijk zijn maar de orthopeed in het 2e ziekenhuis zei wel: Je weet wat je hebt, en niet wat je krijgt. Opnieuw breken is namelijk ook geen simpele ingreep en het wordt er vaak niet beter op. En inmiddels heb ik langer een scheef been dan een recht been dus weet niet eens meer het verschil, ben er aan gewend.
pi_27243051
Ik heb een operatie gehad waarbij mijn botten vastgezet zijn. Hopelijk heb ik dan zulke afwijkingen niet die jullie kregen... Er wordt beweerd dat vastgezette botten veel sneller herstellen dan normale externe fixaties (gips), hopelijk is dt waar... Ik baal wel enorm van mijn extreem verlaagde mobiliteit. Ik zit al weken binnen...

Hopelijk versnellen die voedingssupplementen ook mijn herstel zodat ik op tijd kan revalideren en op vakantie kan gaan..

Vitamine A-Z voor totaal
Extra vitamine B voor herstel huid (operatiewond)
Vitamine C voor wondherstel huid en bot
Magnesium,calcium, zink voor bot
Knoflook om het bloed goed te laten stromen.
  zondag 22 mei 2005 @ 16:31:11 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_27247212
Ik heb twee pinnen in mijn been gehad, die er inmiddels ook alweer uit zijn.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_27247534
quote:
Op zondag 22 mei 2005 16:31 schreef Troel het volgende:
Ik heb twee pinnen in mijn been gehad, die er inmiddels ook alweer uit zijn.
nog lang moeten herstellen NADAT die pinnen eruit zijn? Lijkt mij dat je lichaam die gaten weer moet laten vullen of zo....
pi_27249603
quote:
Op zondag 22 mei 2005 14:04 schreef athlonkmf het volgende:
-knip- Heel veel goede dingen...
Vergeet je niet wat energie te steken in je rust, ook in je koppie?
Want als je zo gestresst en gefocust alles maar NU weer goed wil hebben, is niet goed...
Je zal geduld en rust "moeten" hebben, en dat mag, het is niet niks zo'n beenbreuk...
  zondag 22 mei 2005 @ 21:35:52 #39
35189 Troel
scherp en bot
pi_27256267
quote:
Op zondag 22 mei 2005 16:43 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

nog lang moeten herstellen NADAT die pinnen eruit zijn? Lijkt mij dat je lichaam die gaten weer moet laten vullen of zo....
maandje...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_27257021
quote:
Op zondag 22 mei 2005 21:35 schreef Troel het volgende:

[..]

maandje...
pijnlijk?
  zondag 22 mei 2005 @ 22:03:53 #41
35189 Troel
scherp en bot
pi_27257444
quote:
Op zondag 22 mei 2005 21:53 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

pijnlijk?
Nou, je hebt een aantal wonden. Het litteken is uiteindelijk groter geworden dan dat het was en is nog steeds erg lelijk.
Maar op zich heb ik er nu geen last meer van, behalve van dat naar buiten gedraaide dan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_27257792
quote:
Op zondag 22 mei 2005 22:03 schreef Troel het volgende:

[..]

Nou, je hebt een aantal wonden. Het litteken is uiteindelijk groter geworden dan dat het was en is nog steeds erg lelijk.
Maar op zich heb ik er nu geen last meer van, behalve van dat naar buiten gedraaide dan.
En van die gaten in je botten heb je ook geen last meer? Ook niet tijdens regenachtige dagen? Dat je op je botten kan aanvoelen of het gaat regenen morgen of zo?
  zondag 22 mei 2005 @ 22:22:33 #43
21503 Vava
Zoix!!
pi_27258226
Ik heb alleen ervaring met een gebroken arm. Toen ik net 18 was, ik had net mijn eerste autorijles afgesproken, ging even met mijn opa mee de auto naar de garage brengen. Ik had mijn skeelers aan en in de garage was een schitterende vloer om te skeeleren. Terwijl mijn opa in het kantoortje was was ik aan het skeeleren. Ik stond even uit te rusten, verloor mijn evenwicht en viel achterover. Met mijn handen natuurlijk geprobeerd de val te breken waardoor ik mijn linkerarm zwaar geneusd had en mijn rechterarm gebroken had.

Goed, linkerarm kreeg een verband en moest rust hebben, de rechterarm werd in een gipsspalk gedaan voor een week. Die hele week kon ik vrijwel niets, zelfs naar de wc gaan was lastig Ik had die week ook examenuitreiking op school en heb dus ook geen normale handtekening op mijn diploma kunnen zetten
Na een week mocht de gipsspalk eraf en kreeg ik veel lichter gips van polyester, ik mocht zelfs een kleur uitzoeken Met dat nieuwe gips ging er een wereld voor mij open! Ik zou eigenlijk met mijn moeder gaan kamperen in Tsjechie maar dat hebben we maar laten zitten, een tent opzetten met een arm in het gips is niet handig. We zijn op vakantie geweest naar Mallorca, ik heb een grote opblaasbare zwemband meegenomen zodat ik gewoon in de zee kon en mijn arm droog kon blijven.
Weer terug in Nederland kon gelukkig mijn vakantiewerk wel doorgaan, ik werkte in een toeristische stoomtrein, kaartjes controleren, snoep, drankjes, broodjes en souvenirs verkopen. Alleen het zware werk zoals kratten sjouwen moest ik aan anderen overlaten.

De gekneusde arm was wel veel sneller weer goed te gebruiken, na die week spalkgips kon ik de gekneusde arm weer normaal gebruiken. De arm in het gips heb ik dus wel moeten ontzien maar ik kon er onverwacht veel mee. Na een maand mocht het gips er af. Toen was mijn arm (door die vakantie naar Mallorca) vergeleken met de rest van mijn lichaam spierwit en heeeel erg dun toen kon ik er veel minder mee dan met gips, ik heb toen ook een week niet gewerkt op mijn vakantiebaantje omdat mijn arm zo slap en onhandig was Jeuk heb ik weinig last van gehad gelukkig want ik hoorde van anderen dat dat behoorlijk vervelend kan zijn.

Maargoed, een gebroken been lijkt me vele malen lastiger, je hebt zoiezo je armen al nodig om met krukken een beetje vooruit te komen. Heel veel sterkte en beterschap!!
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  zondag 22 mei 2005 @ 22:23:23 #44
21503 Vava
Zoix!!
pi_27258255
Wat heb ik een lang verhaal getypt
Let's plant a tree
pi_27258366
oh ja... dun.. Ik merk dat mijn gebroken been al heel wat dunner is geworden dan mijn "gezonde". Vraag me af hoelang het duurt voordat ik die spieren weer terug heb....
pi_27258375
Schrik niet als het gips eraf halen, wat je dan ziet heeft iedereen.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_27258538
Wat zie je dan?
  zondag 22 mei 2005 @ 22:32:21 #48
21503 Vava
Zoix!!
pi_27258598
quote:
Op zondag 22 mei 2005 22:26 schreef athlonkmf het volgende:
oh ja... dun.. Ik merk dat mijn gebroken been al heel wat dunner is geworden dan mijn "gezonde". Vraag me af hoelang het duurt voordat ik die spieren weer terug heb....
Bij mij was het na een dag of 4 alweer redelijk bijgetrokken, alleen die kleur, spierwit
Let's plant a tree
pi_27259003
quote:
Op zondag 22 mei 2005 22:30 schreef athlonkmf het volgende:
Wat zie je dan?
Je been is dan heel erg dun en licht, je schrikt je kapot en wilt hem gewoon vast houden omdat je bang bent dat ie in elkaar zakt enzo. Het geeft echt een heel raar gevoel.

Heb 1 keer mijn been in het gips gehad en een keerm ijn pols en het beide keren gehad. De dokter zei dan ook dat iedereen dat heeft.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_27259188
ik had mijn enkel en kuitbeen gebroken, na een feest , ongelijke wei, donker, en een mis-stap. ..
knak. en ... gewoon doorgelopen.
na een week, gewoon rondlopen , bleeft t een dik pootje, bestwel kei dik.
bleek mijn been op 2 plaatsen gebroken, 8 weeken gips. niet lopen, alleeen de bank of FOK.
8 weken op je gat zitten is best lang

* weken FOK ook.
De Puta Madre
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')