abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23222921
Gebruikt iemand dit tegen kalknagels? Ik heb die verschrikkelijke dingen ook, en gebruik dit nu twee keer per dag (paar druppels op de nagel) op aanraden van een collega.

Iemand ervaringen ermee? Wil er echt vanaf!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 november 2004 @ 18:44:45 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23222946
Doe een kuurtje (nou ja, kuurtje - 3 maanden) Lamisil. Dan ben je er voor jaren vanaf.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23223015
quote:
Op woensdag 10 november 2004 18:44 schreef Rewimo het volgende:
Doe een kuurtje (nou ja, kuurtje - 3 maanden) Lamisil. Dan ben je er voor jaren vanaf.
Ja ik weet van het bestaan af, maar moet toch erg agressief spul zijn? Mijn schoonmoeder dr lever was er door aangetast en kreeg uitslag over dr hele lichaam.
  woensdag 10 november 2004 @ 18:56:56 #4
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_23223217
Mijn tante heeft het daarvoor gebruikt maar het hielp helaas niks!
I don't care.....
pi_23223279
Tea Tree olie helpt wel tegen ingegroeide nagels.
dobedobedo
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 november 2004 @ 19:29:08 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23224072
quote:
Op woensdag 10 november 2004 18:47 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ja ik weet van het bestaan af, maar moet toch erg agressief spul zijn? Mijn schoonmoeder dr lever was er door aangetast en kreeg uitslag over dr hele lichaam.
Mijn moeder heeft het 3 maanden gebruikt, jaren geleden al, en is sindsdien van haar kalknagels af (trouwens ook van het eelt op haar voeten, dat is sinds die kuur ook over). Geen bijverschijnselen gehad toen ze het gebruikte.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23224219
Kan heel goed helpen. Hou gewoon goed je teennagels in de gaten.
Ik kan je succes-stories vertellen, en geen resultaat-verhalen.
Verschilt per persoon, maar tea tree olie is waanzinnig!!!

Even wat info:
quote:
Chi Tea Tree Oil; uw natuurlijke EHBO
Tea Tree
Botanische naam: Melaleuca alternifolia

Indicaties en eigenschappen:
• acne
• insektenbeten
• kiespijn
• parasieten
• reumatische pijnen
• schimmels
• antibiotisch
• bloedstelpend
• immuunsysteem versterkend
• licht verdovend
• ontgiftend
• ontsmetting van wonden en urinewegen
• stimuleert huidgenezing

EHBO in een flesje

Bijsluiter:
• Essentiele olie van teatree / malaleuca alternifolia / mirtachtige.
• Speciale vriend van de mensen met jeugdpuistjes. Essentiele olie van teatree vermengd zich met pus om het daarna af te stoten.
• Teatree is zeer antiseptisch, zelfs in verdunningen.
• Te verdunnen met emulgator 80, Vertargil-groene leem, koudgeperste plantaardige olie, neutraal badschuim, neutrale shampoo, algemeel, zeezout, soda, e.d.
• Een ontsmettend bad: ongeveer 15 dr in een van de bovengenoemde oplosmiddelen.
• Teatree is verdund of onverdund te gebruiken.
• Het helpt bij nagelontstekingen, als plantaardige of dierlijke parasieten hebben gestoken.
• Verdund is het geschikt voor mondspoelingen, vaginale douches en helpt het tegen slijmvliesontstekingen.
• Gezuiverde Vertargil-groene leem + teatree is een goede tandpasta; bij de voetverzorging in voetbaden en als ontsmetting.

Info: http://www.chi.nl/assortiment/teatreeoil/natehbo.html
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_23224288
Ik heb het geprobeerd, maar werkte niet

Nu lak ik me nagels maar gewoon altijd

de huisarts zei dat er niets anders aan te doen was
pi_23224427
Hmm verschilt dus inderdaad per persoon. Ik ga er eerst maar mee door, ben nog maar net sinds een week bezig...Baat het niet schaadt het niet...
pi_23224537
quote:
Op woensdag 10 november 2004 19:41 schreef clauwheee het volgende:
Hmm verschilt dus inderdaad per persoon. Ik ga er eerst maar mee door, ben nog maar net sinds een week bezig...Baat het niet schaadt het niet...
Hmm, dat is niet helemaal waar, als je dus iets ziet, voelt wat je niet thuis kan brengen? Stoppen!!
Maar het is gewedlig spul om in huis te hebben.
Voor kids, planten en huisdieren.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zaterdag 13 november 2004 @ 10:30:12 #11
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_23284582
Gebruik Ferula-olie. Merk Aromed. Te koop bij de drogist, 8 euro.
Ik geloof niet in homeopatie, maar mijn vader gebruikte dit een paar maanden op zijn kalknagel en na een tijdje viel het aangetaste deel er gewoon af!
Ik ben inmiddels 2 maanden aan het smeren ermee, gisteren knipte ik mijn nagel weer eens bij en opeens kwam de helt eraf! Het onderste randje is nu weer glad en roze. Het belangrijkste is dat je moet volhouden. Ik liep al zeker 6 jaar met die nagel rond en ben er nu eindelijk vanaf Oja, en er zit o.a. ook Tea Tree-olie in.

http://www.zelfzorggenees(...)hp?id=60&select=true
pi_23331206
Aventura, die ferula heb ik inderdaad ook al gebruikt, alleen kan ik daar (ook al) niet tegen, ik kreeg allemaal dikke pijnlijke blaren op mijn vel rondom de nagel, terwijl ik toch echt alles met een dikke laag vaseline had behandeld. Met die Tea Tree heb ik dat gelukkig niet.
pi_23340288
kalknagel is toch gewoon een schimmelnagel? Daar zou het inderdaad wel mee helpen. Je kan ook gewoon even naar de pedicure gaan en vragen om een middeltje, die hebben spul dat gegarandeerd werkt. Het is natuurlijk wel een kwestie van volhouden en volhouden, het moet toch helemaal je nagel uitgroeien, dus dat zal wel een paar maanden duren op zn minst. Dus dagelijks aanstippen/insmeren met tea tree oil ZOU het moeten oplossen.
(:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')