In een massasprint lijkt hij me toch vrij kansloos t.o.v. mannen als Petacchi en McEwen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:30 schreef placebeau het volgende:
Bettini aast duidelijk weer op het roos vandaag.
Een derde plaats is genoeg, maar dat wordt natuurlijk ook erg lastig als het een massasprint wordt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
In een massasprint lijkt hij me toch vrij kansloos t.o.v. mannen als Petacchi en McEwen.
Die zes seconden bonificatie bij de intergiro zijn genoeg. En dat kan wel, deed ie gisteren ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
In een massasprint lijkt hij me toch vrij kansloos t.o.v. mannen als Petacchi en McEwen.
'het roos'quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:42 schreef placebeau het volgende:
[..]
Die zes seconden bonificatie onderweg zijn genoeg. En dat kan wel, deed ie gisteren ook.
Ik spreek niet in metaforenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
'het roos'
Ik las dus de roos, en dacht aan de etappeoverwinning.
Stomme Belg.
Wat is die intergiro ook weer precies, een soort tussensprintklassement ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:01 schreef Ambrosius het volgende:
Bettini wint de intergiro.
Dacht het wel ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:07 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Wat is die intergiro ook weer precies, een soort tussensprintklassement ofzo
De Belg meldde het een paar dagen geleden ook al. Een Nederlandse multinational zou de sponsor worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:12 schreef Basje_B het volgende:
3 miljoen voor de trein van Petacchi net op Eurosport.
Misschien iets voor de NS?
De Italianen kennende hebben ze dat asfalt vanmorgen nog gegoten ofzo ...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:49 schreef Basje_B het volgende:
Ligt dat asfalt zo lekker ofzo dat er een hoop gaan liggen.
Ach, hij mag nog gelijk waar zitten er zal toch altijd nog minstens een man of 4 overvliegen straks ...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:52 schreef Basje_B het volgende:
Goede keus van De Jongh voor wiel van Pollack?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe lang duurt het voordat de echte berg-etappes komen, want dit sprintersgeweld begint nu echt te vervelen.
Ter vervelen ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe lang duurt het voordat de echte berg-etappes komen, want dit sprintersgeweld begint nu echt te vervelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |