Het valt nog mee dat er niks afgefikt is in de buurt, zo klonk het welquote:Op zaterdag 21 mei 2005 03:32 schreef Tomaz het volgende:
haha, arme knaap!
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 05:53 schreef Joppy het volgende:
Waarom is het nou alweer licht? Ik wil gaan slapen !
Ondanks dat we dat zeer regelmatig meemaken...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Wij zeuren nooit als het al licht is en we moeten gaan slapen
![]()
Was een beetje dronkenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Wij zeuren nooit als het al licht is en we moeten gaan slapen
![]()
Hallo allemaalquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Even een tvp, ik ben de laatst tijd weer helemaal into trance, draai ISOS4 () helemaal grijs en loop ook weer bergen afleveringen van ASOT te downloaden
Zoals ?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:25 schreef marciemarcs het volgende:
khad ff zin in een trancesetje, normaal begin ik meer met diepe prog
heerlijke drive jaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:58 schreef kreischer2000 het volgende:
The Killers - Mr Brightside (Thin White Duke Remix)
Wat een goddelijke plaat is dat zeg, wordt gedraaid door oa G&D, Deep Dish, UNKLE en Sander Kleinenberg, heerlijk!!!
Goede plaat inderdaad, met die gefilterde mannenvocal(s)quote:Op zondag 22 mei 2005 09:17 schreef kreischer2000 het volgende:
Markus Schulz ft Departure - Without You Near (Original Mix)
wat een gave plaat! Nette productie weer van G&D! (is medegeproduceerd door G&D, check hun site maar)
Alex Stealthy - Being (Evrydaydowners Remix)quote:
dat is zeker coole shit!quote:Op zondag 22 mei 2005 14:09 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
Alex Stealthy - Being (Evrydaydowners Remix)
Digital Witchcraft - Fingerpaint (Baunder Remix)
Sultan - Shivers (Mannel remix)
dat soort plaatjes..
Zegt me nix eigenlijkquote:Op zondag 22 mei 2005 14:09 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
Alex Stealthy - Being (Evrydaydowners Remix)
Digital Witchcraft - Fingerpaint (Baunder Remix)
Sultan - Shivers (Mannel remix)
dat soort plaatjes..
ow is die al uit...quote:Op maandag 23 mei 2005 12:12 schreef Esrem het volgende:
Yeeeh! Ik heb Matthew Dekay - The deep show op vinyl
En nog veel meer nieuwe platen. Ben dus heeeel erg blut nu :s
Deep show is lekker maar ik hoef em niet echt op vinyl eigenlijkquote:Op maandag 23 mei 2005 16:41 schreef marciemarcs het volgende:
Digifruitella en Clearing the Mind
Deep Show is ook niet verkeerd vooral de Remy remix is erg lekker
*zin heeft in Extrema*
DJ's: welke platen het laatst gekocht? (deel 9)quote:Op maandag 23 mei 2005 12:12 schreef Esrem het volgende:
Yeeeh! Ik heb Matthew Dekay - The deep show op vinyl
En nog veel meer nieuwe platen. Ben dus heeeel erg blut nu :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |