abonnement Unibet Coolblue
pi_27646528
Perry onder de maat??? Hij draaide hemels!!!
pi_27649342
Dat vond ik ook... Perry was inderdaad misschien mixtechnisch niet de beste van de avond, maar qua platenkeuze en opbouw was hij de man voor mij deze avond!
pi_27650347
Heb net een mixje gemaakt Weet iemand waar ik hem kan uploaden?

Tracklist:

1. Nathan Fake - The Sky Was Pink (James Holden Remix)
2. BT - Remember (Benz & MD Remix)
3. Özgur Can - Reclaim
4. Perry O'Neil - Myst
5. Ava Mea - In The End (Hydroid & Santiago Niño Remix)
6. Blue Haze - Into Nothing (Bill Hamel's Last Time For 9 Vox Remix)
7. Matthew Dekay - Higher Thoughts
8. Coca & Villa - La Noche
9. Matthew Dekay - Digifruitella
10. Jonas Steur - Silent Waves
11. Leon Boiler Presents Inner Stories - Beyond
  zondag 5 juni 2005 @ 19:28:53 #254
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_27652709
quote:
Op zondag 5 juni 2005 17:20 schreef da_rippah het volgende:
Dat vond ik ook... Perry was inderdaad misschien mixtechnisch niet de beste van de avond, maar qua platenkeuze en opbouw was hij de man voor mij deze avond!
Hij bouwde af imo....
(wat mij ergggg goed beviel overigens )

Ik vond perry kwa platen ook niet slecht et was alleen allerberoerds mixwerk... en dat kan niet
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 5 juni 2005 @ 19:29:43 #255
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_27652740
quote:
Op zondag 5 juni 2005 18:01 schreef da_rippah het volgende:
5. Ava Mea - In The End (Hydroid & Santiago Niño Remix)
10. Jonas Steur - Silent Waves
11. Leon Boiler Presents Inner Stories - Beyond
Gheg, ik sprak ze alle 3 nog dit weekend
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_27660514
Dudes, even een teken van leven!
Morgen m'n laatste tentamen en dan ben ik een vrij man.

Nog even wat trens/sunquest nieuwsch:

Summer Sessions feat. Michelle Smith - Blossom komt zeer binnenkort uit op ETCR (sublabel van ATCR: Passiva zit ook bij ETCR ). Komt uit met een remix van een nog nader te verklappen artiest.
Check www.e-tcr.co.uk voor een sample van 3 min.
Leuk detail: Michelle Smith is de zus van een collega van mij .

Ook binnenkort uit op ETCR:
Skyform - Infinite (incl. Sunquest Remix). Een leuke melodieuze trancer. Zie ETCR site voor sample.

Pulser - Point of Impact (Incl. Sunquest's Red Alert Remix) is nu uit op ATCR/Surface.
Check www.surfacerecordings.com en www.buythatrecord.co.uk

Northern Comfort - Don't Look Back (Incl. Expeditors More Guitar Mix)
Komt in Juli uit op Realmusic Recordings. Nothern Comfort = Sunquest + een knaapje (Tyler M.).
En wie de hel is Expeditors? Da's Michael Splint met een knaapje.
Check www.realmusicrecordings.com.

En last but not least natuurlijk de ISOS 4 sampler, met daarop White Noise, óók van Sunquest onder z'n Electric Pulse alias. Die plaat kennen we natuurlijk van hans' z'n stoere filmpjes van Tiesto @ HMH. Overal te kauf.

Sunquest

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2005 23:17:01 ]
pi_27660558
Vraagje: Wordt ASOT200 nog gevierd? Want ASOT @ TMF was dus geen "200" begrijp ik .
  maandag 6 juni 2005 @ 11:42:58 #258
36461 Joppy
geen colaboy
pi_27670153
Jup, het was een mooi feestje vrijdag. Ik was er al op tijd, kwart over 10 dacht ik. Brian Cross draaide lekkere plaatjes, maar daar is het ook wel mee gezegd. Remy kon me in de eerste helft niet echt boeien, de 2e helft van zijn set vond ik wat lekkerder. Armin was voor mij toch de man van de avond (verrassend ) met een redelijk gevarieerde set. Je kon ook merken dat het grootste deel van het publiek voor Armin kwam. Het was gelijk een stuk drukker op de toch al warme dansvloer. Gelukkig was er de mogelijkheid om buiten uit te waaien tijdens het varen . Na een lange set van Armin (waar was Harry Lemon?) kwam Perry O'Neill. Ook weer lekkere plaatjes, maar de iets rustigere stijl en de lange dag die ik er al op had zitten deden mij toch besluiten om rond kwart over 4 naar huis te rijden.

Kortom een leuk avondje gehad, er waren vele mooie vrouwen, publiek gezellig.
ze moeten eens iets te eten verkopen op de ocean diva
Let the beat control your body!
  maandag 6 juni 2005 @ 14:32:39 #259
105311 Xantra
Cinematographer
pi_27675359
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:42 schreef Joppy het volgende:
Armin was voor mij toch de man van de avond (verrassend ) met een redelijk gevarieerde set. Je kon ook merken dat het grootste deel van het publiek voor Armin kwam. Het was gelijk een stuk drukker op de toch al warme dansvloer.
standaard hé, vaak staan ze ook echt te wachten

heb toen met 3djs on a boat gehad dat remy knalde als een gek, maar ja hij draagt de naam remy en niet armin dus stonden ze maar beetje te kijken en vooral te wachten

soms is dat een beetje jammer...
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  maandag 6 juni 2005 @ 14:54:48 #260
16743 hp22
Bagger.
pi_27676245
Remy vond ik ook geweldig draaien en zeker toen z'n remix van bad deal langs kwam ging de boot toch behoorlijk los
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  maandag 6 juni 2005 @ 16:46:14 #261
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_27680402
quote:
Op maandag 6 juni 2005 14:54 schreef hp22 het volgende:
Remy vond ik ook geweldig draaien en zeker toen z'n remix van bad deal langs kwam ging de boot toch behoorlijk los
Wellicht omdat Armin deze de afgelopen 35 decenia in ASOT heeft gespinned ?
Niet te min... wereldplaat
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 6 juni 2005 @ 17:47:50 #262
36461 Joppy
geen colaboy
pi_27682480
quote:
Op maandag 6 juni 2005 14:32 schreef Xantra het volgende:

[..]

standaard hé, vaak staan ze ook echt te wachten

heb toen met 3djs on a boat gehad dat remy knalde als een gek, maar ja hij draagt de naam remy en niet armin dus stonden ze maar beetje te kijken en vooral te wachten

soms is dat een beetje jammer...
Armin is gewoon de publiekstrekker, zonder hem krijgen ze die boot niet vol. Als Armin niet had gedraaid was ik zelf waarschijnlijk ook niet gegaan. Dat wil niet zeggen dat ik de andere dj's daarmee degradeer. Wat Remy draait is gewoon een stuk minder m'n stijl dan wat Armin draait, maar in de 2e helft van z'n set heb ik zeker wat danspasjes gewaagd .
En ik denk dat dit voor meer mensen geld. Als je er een andere trance-dj voor Armin laat draaien denk ik dat je een ander beeld zal krijgen.
Let the beat control your body!
  maandag 6 juni 2005 @ 18:57:08 #263
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_27684350
quote:
Op maandag 6 juni 2005 17:47 schreef Joppy het volgende:

[..]

Armin is gewoon de publiekstrekker, zonder hem krijgen ze die boot niet vol. Als Armin niet had gedraaid was ik zelf waarschijnlijk ook niet gegaan. Dat wil niet zeggen dat ik de andere dj's daarmee degradeer. Wat Remy draait is gewoon een stuk minder m'n stijl dan wat Armin draait, maar in de 2e helft van z'n set heb ik zeker wat danspasjes gewaagd .
En ik denk dat dit voor meer mensen geld. Als je er een andere trance-dj voor Armin laat draaien denk ik dat je een ander beeld zal krijgen.
Passiva inplaats van Armin was wat mij betreft ook goed geweest. Wat minder druk was wat mij betreft ookal goed geweest.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_27689774
Ik vond Remy echt fucking vet... Veel beter dan Armin. Ik kan t niet laten om met mn hoofd op en neer te gaan Je merkt ook altijd dat de bass flink omhoog gaat als Remy zn eerste plaatje inmixt

[ Bericht 2% gewijzigd door da_rippah op 06-06-2005 21:34:24 ]
  maandag 6 juni 2005 @ 21:56:47 #265
105311 Xantra
Cinematographer
pi_27690862
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:28 schreef da_rippah het volgende:
Ik vond Remy echt fucking vet... Veel beter dan Armin. Ik kan t niet laten om met mn hoofd op en neer te gaan Je merkt ook altijd dat de bass flink omhoog gaat als Remy zn eerste plaatje inmixt
dan is het maar goed dat het op de ocean diva was met dat goede geluidssysteem, want op IC en TE als iemand dan de bass opendraait tril je als de ziekte weg
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_27692512
Hehe Inderdaad.. Het was in het begin maar net uit de houden maar je oren (en je maag ) wennen eraan
pi_27700772
Gabriel & Dresden – Arcadia = Perfection
BlaBlaBla
  dinsdag 7 juni 2005 @ 16:52:19 #268
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_27713708
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 10:14 schreef Soldier2000 het volgende:
Gabriel & Dresden – Arcadia = Perfection
Dat zei je ja
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_27736324
Damn, wat is Above & Beyond with Andy Moor - Air For Life toch ontzettend gruwelijke plaat zeg!

Nadat Armin hem al grijs gedraait heeft in ASOT vind ik hem nog steeds geweldig; dat is toch wel bijzonder. Vond "Getting Away" een stuk minder maar vind dit weer een meesterlijke productie van ze!

Oh ja en Armada night was zeker vet; superset van Armin. Vond Brian en Remy helemaal niet zo slecht; goede opwarmers. Perry kon alleen niet meer boeien na Armin maar die set was op zich ook lekker.
En ook het publiek was prettig ; was zelf wel één van de jongsten maar er hing echt een supersfeer
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_27737604
En wie zien we daar aan de zijkant staan ......
pi_27737705
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:30 schreef marciemarcs het volgende:
En wie zien we daar aan de zijkant staan ......
haha, die jackson staat te genieten!
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:53:34 #272
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_27738204
... ik dacht er net niet op te staan eigenlijk
Achja... het is met pils dus ik hoef me niet te schamen
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:56:17 #273
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_27738283
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:46 schreef Malebolgia het volgende:
En ook het publiek was prettig
Dank je...
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_27739279
np: 01-above and beyond vs andy moor - air for life original mix

Ik kende 'm, tot gister, nog niet .

Dikke plaat zeg!
pi_27739351
Oh vergeet niet:

18 juni DANCE ADDICTION:

21:00 - 22:00: JvL
22:00 - 23:00: Xantra
23:00 - 00:00: Joost van den Berg
00:00 - 01:00: Beat
01:00 - 02:00: Tom S

Maar liefst 4 DJs van dat rijtje komen hier langs in dit topic . Ik heb iig m'n platentas al gevuld met nieuwe preaumeaux.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2005 13:26:37 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')