Ik heb m gehaald bij Van Leest. Kreeg na vragen 3 reclame kaartejs + kans maken op een t shirt van Coldplayquote:
Gaaf!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:07 schreef belsen het volgende:
Voor mij v'dag.
[afbeelding]
Gorillaz - Feel good INC (7" picture disc)
Come with me was een topnummer, 'k heb de CD ook hier.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:28 schreef bigshadow het volgende:
Morgen weer langs de platenzaak, 1 cd ligt al apart
[afbeelding] Millionaire dus...
Oe, Anthology van the Ramones.quote:
Die BBC documentaire over Syd Barret is echt heel goed, die kan ik iedereen aanraden voor die 6 euro.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:52 schreef mr_cucumber het volgende:
Bij de FRS voor 15 euro totaal:
[afbeelding]
the Pink Floyd & Sid Barrett Story
[afbeelding]
The Doors - Soundstage Performance
[afbeelding]
Pink Floyd - Live Anthology
Prachtige box inderdaad. Hoewel ik wel wat moeite heb met die ingekorte versie van Starless.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:02 schreef OProg het volgende:
Eindelijk gekocht voor de verzameling en het boek dat er bij zat, Kwam hem toevallig tegen, deze 4CD box waar vrij weinig nieuw materiaal op te ontdekken is. Toch is het een schitterend item.
The Essential King Crimson: Frame By Frame
Wat is er dan mooier aan die MSI ? Ik blijf het raar vinden dat ze daar zwart en wit hebben omgedraaid. M'n originele klaphoes-lp heeft ook een mooie zwarte archtergrond. Blijft wel een van m'n meest gedraaide cd'squote:'nieuwe' versie op Cyclops, ondanks dat er bonusmateriaal op staat is de MSI versie die ik al jaren heb nog steeds mooier.
Het is ook wel leuk om te lezen over de 'Definitive Edition Remasters' uit 1989 en hoe goed die wel niet waren.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:19 schreef fripper het volgende:
[..]
Prachtige box inderdaad. Hoewel ik wel wat moeite heb met die ingekorte versie van Starless.
Ik heb hem destijds oa gekocht voor die live-stukken op de 4e cd, hoewel dat ondertussen ook allemaal op andere cd's is verschenen.
Om inkt te besparen denk is. Eigenlijk was dat MSI maar een inferieur baggerlabel. Ik kwam ook pas tot de ontdekking dat die hoes eigenlijk zwart was toen ik de LP tegen kwamquote:
[..]
Wat is er dan mooier aan die MSI ? Ik blijf het raar vinden dat ze daar zwart en wit hebben omgedraaid. M'n originele klaphoes-lp heeft ook een mooie zwarte archtergrond. Blijft wel een van m'n meest gedraaide cd's
Tof, laat even weten hoe je hem vind. Mijn Waldrock lijstje komt er zo aan (ben nog even teruggegaan naar de metalmarket nadat ik je gesproken hadquote:Op zondag 5 juni 2005 13:54 schreef Summoner het volgende:
Beyond Dawn - Electric Sulking Machine
Leuke lijst.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:25 schreef mr_cucumber het volgende:
Alleen die laatste 2 cds waren 'normale' prijs. De rest was tussen de 2,50 en 7 euro.
quote:Op zondag 5 juni 2005 15:28 schreef MrUber het volgende:
[afbeelding]
Lindsay Lohan - Speak
En dat was 6 maanden geleden..
Kopen??? Bah.. Downloaden![]()
Nice nice nice! Toch nog die Buried Inside kunnen vinden.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:25 schreef mr_cucumber het volgende:
Mijn Waldrock aankopen:
Tis gewoon veel te duur.. als ze 10euro zijn dan haal ik ze wel uit de winkel hoor...quote:
Jammer dat je bier nog niet kunt downloaden niet...quote:Op zondag 5 juni 2005 16:19 schreef MrUber het volgende:
[..]
Tis gewoon veel te duur.. als ze 10euro zijn dan haal ik ze wel uit de winkel hoor...
dan moet je beter zoeken op het internet, ik geef zelden meer uit dan 10 tot 15 euro. Play, amazon en cdwow hebben best goedkope cd's over het algemeen. Bovendien klinkt mp3 gewoon kut als je die op een gewone stereo afspeelt.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:19 schreef MrUber het volgende:
[..]
Tis gewoon veel te duur.. als ze 10euro zijn dan haal ik ze wel uit de winkel hoor...
Mag je wel een weekje vrij nemenquote:Op maandag 30 mei 2005 07:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nice.....zou best een in de collectie van jou willen loeren![]()
Whoa. Waar heb je die vandaan?! En hoeveel heb je ervoor betaald? Als ik 'm al ergens tegenkom is-ie onbetaalbaar. De LP dan hè, weet niet of-ie ook op cd uit is.quote:
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:18 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Paul Westerberg - Suicide gratification
Speed 78 - SKiffle (XCLR Recordings)
Daryll Ann - Don't stop (idem)
Ross Curry - Ross Curry
tweedehands voor resp. 2, 2, 3 en 5 euro. En die laatste alleen voor die prijs omdat deze volkomen out of print is. Te duur? Neuh
idd waar heb je die vandaan! wow!quote:Op zondag 5 juni 2005 17:44 schreef GLO het volgende:
[..]
Whoa. Waar heb je die vandaan?! En hoeveel heb je ervoor betaald? Als ik 'm al ergens tegenkom is-ie onbetaalbaar. De LP dan hè, weet niet of-ie ook op cd uit is.
Dat is het zeker, het is dat ik 15 cd's meer dan genoeg vond en anders echt een te volle tent zou krijgen, anders had ik er nog wel een paar meegenomen, stond zat lekkers tussenquote:Op zondag 5 juni 2005 15:21 schreef OProg het volgende:
Leuke lijst.
Dat is cool shoppen he voor die prijs.
Jep, ik had de laatste bij Displeasedquote:Op zondag 5 juni 2005 15:35 schreef Summoner het volgende:
Nice nice nice! Toch nog die Buried Inside kunnen vinden.
Hmmm .. in Utrecht was Tago Mago zaterdag nog erg duur bij de Plato. Volgende week nog maar eens proberen dusquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:29 schreef spacemangraig het volgende:
Can remasters nu maar 8,99 bij Plato!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |