en maar zeggen dat het aan mijn browser-instellingen zou liggenquote:Earlier this morning, we completed some development work on the site. This work took place completely behind the scenes and should not have had a detrimental impact on your use of the site at the time. A number of enhancements were performed, one of which was a resolution to a recent display problem within the P&L function, which was intermittently affecting a small number of people.
Als je comissie 5% is dan:quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:12 schreef HoIIandia het volgende:
AS Roma-Lazio the draw is trouwens @ 1.95 te backen @ unibet en @ 1.91 te layen @ bf, ik weet niet of dat interessant is voor iemand of of het uberhaupt interessant is
Greetings wat was die 'formule' om bij bf de odd te berekenen incl. commissie?
Bettini is teruggezet naar de 4e plaats, Celestino werd 5equote:Op woensdag 11 mei 2005 17:26 schreef Ambrosius het volgende:
Minder, had een H2H met Bettini-Celestino op Bettini gezet.
Young boys speelt net zo min nog ergens voor dus dat is gewoon bolloxquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:49 schreef sander4444 het volgende:
Thun mist heel veel spelers en speelt nergens meer voor, heb ingezet op HT/FT X/2 en bij Galatasaray - Fenerbahce op 2/X. Verder nog een combo van FC Basel (nr.1 en volgens Zwitsers een banker) en Schafthausen (hebben de punten hard nodig, Zurich speelt a.s. maandag voor de beker en is in de competitie uitgespeeld)
kk zooi, wil ik net gaan spelen komt me vader binnen.. Moest ik wat voor m gaan doen op het internet..quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:55 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Boston moet je zker doen Vinnie, verder hebben de Yankees de afgelopen 2 duels ook gewonnen dus ook maar proberen mayb.
Hij had bijna voor PSV gespeeldquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:12 schreef Johan-Derksen het volgende:
Lekker bezig, die van Persie...
Hij speelt en scoort veel de laatste tijd
Jiminez doet het voor je!quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:55 schreef sander4444 het volgende:
Schafthausen op 2-0, nu Basel nog!
Heel fijnquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:39 schreef Apie74 het volgende:
3-0 arsenal. ze spelen echt super
NEC - De Graafschapquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:54 schreef jmac het volgende:
Zo, mooie quotes voor t weekend!
Vites- ajax: 2.75 3.50 2.20
Twente-AZ: 2.10 3.40 3.00
Rbc-Roda: 2.75 3.40 2.25
RKC- De Bossche losers: 2.05 3.50 3.05
Haagsche schoffies- Bredase boeren: 2.05 3.50 3.10
kom maar op met jullie meningen/ opinies
SavageS called for $0.40quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:22 schreef MrMiguel het volgende:
Ik heb zeker nog geen 1 keer AA gehad, KK ook niet... QQ ook niet...
Die paar keer dat ik iets heb is er ook een flush draw of straight draw die me kan beaten. Daar heb ik slechte ervaringen mee, dus kies ik voor meteen te cashen...
je hebt helemaal gelijk Wim......volg het nu 10 minuten en........even a blind man can read his cards. Geldt trouwens voor Derksen in nog veel sterkere mate, ik heb 'm gisteren bezig gezien met Omaha High, binnen 15 minuten ging er 70 dollar doorheen (3 reloads, de laatste $40,00) Lijkt wel alsof sommoge mensen een goede hand niet kunnen handlen........je wint daar juist het meeste mee, door enigzins twijfelachtig steeds mee te gaan en eventueel de laatste zet zelf te verhogen. Natuurlijk niet elke keer, maar als variatie in je spel.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:20 schreef wimderon het volgende:
MrMiguel: zorg voor een minder doorzichtige tactiek. Als je redelijk wat inzet heb je een redelijke hand, als je veel inzet heb je een hele goede hand. Bluf eens een keer of zet niet meteen hoog in met een goede hand, zodat iedereen fold. Verder meer durven, je hebt nou al twee keer gepast met AA in je hand.
Dit zijn een paar dingen die me in de korte tijd dat ik met je aan een tafel zit zijn opgevallen.
Misschien zou je eens een keer naar poker moeten kijken op tv, bij Eurosport, daar kun je zien hoe de echte pro's het doen, kun je veel van leren...
200 winst in de laatste week..quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:40 schreef NoGamble het volgende:
[..]
dan maak je op een dag misschien zelfs winst
En daar pak je je winst op... op de doorzichtigheidquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:44 schreef Fugie het volgende:
op die tafels boeit het echt niet volgens mij, want 80% speelt daar doorzichtig
Hahahahha, dream on Derksen, en elke keer als ik toevallig ff kijk, verlies je de hele handel.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:43 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
200 winst in de laatste week..
Week ervoor 100 winst..
Weerk daarvoor 120 winst..
Komt altijd op laatse moment (eredvisie) dan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:35 schreef kikoooooo het volgende:
unibet heeft verdomme nog geen nl voetbal
Ik begrijp je frustratie van de topictitel... Dat is niet erg.. Dat siert je zelfs een beetje...quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:45 schreef NoGamble het volgende:
[..]
Hahahahha, dream on Derksen, en elke keer als ik toevallig ff kijk, verlies je de hele handel.Met jouw spel kun je echt onmogelijk winnen. Volg die DeRon nou maar goed
quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
SavageS called for $0.40
> FFJaro folded
> MrMiguel folded
> Paget folded
> derTommi called for $0.20
> Dealing the Flop(845)
> derTommi checked
MrMiguel> I had to AA in my pocket
> Tynnered bet for $0.60
> SavageS called for $0.60
> derTommi folded
> Dealing the turn(8)
MrMiguel> decided to fault... thought that you might have something greater
![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:47 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik begrijp je frustratie van de topictitel... Dat is niet erg.. Dat siert je zelfs een beetje...
Maar het is wel grappig dat jij met 2x kijken precies kan zien dat mijn spel niet winstgevend zou zijn...Helaas voor jou... Jij mag best geloven dat het niet zo is...
Maar je lult... Klaar
De frustratie blijkt uit al je posts. Dat jij verslaafd bent en verliezen maakt door 300 euro op 1 wedstrijd te gooien, betekent niet dat wij allemaal zo stom zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:58 schreef NoGamble het volgende:
[..]denk je heus dat het me ook maar iets kan schelen wat een onbekende (gokker en fokker) tegen me zegt . Als ik me aan moest trekken wat hier op FoK al allemaal tegen me gezegd is, zou ik al 5 keer van de brug af hebben moeten jumpen. Ik wil je eigenlijk vragen volgende keer weer mijn initialen in de titel op te nemen, maak er dan weer zoiets leuks van
![]()
Och jeetje, wonderboy ook weerquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
De frustratie blijkt uit al je posts. Dat jij verslaafd bent en verliezen maakt door 300 euro op 1 wedstrijd te gooien, betekent niet dat wij allemaal zo stom zijn.
Hoogtepunt van MrB zeker?quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:27 schreef NoGamble het volgende:
[..]
Och jeetje, wonderboy ook weer.......gestopt op het hoogtepunt jongen, had jij ook beter kunnen doen met je 100-tje winst. Nu loop je op kansloze potjes te gokken......over verslaafd gesproken !!
Ik gok met hooguit een tientje; Ik stort hooguit eens per 2 maanden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:27 schreef NoGamble het volgende:
[..]
Och jeetje, wonderboy ook weer.......gestopt op het hoogtepunt jongen, had jij ook beter kunnen doen met je 100-tje winst. Nu loop je op kansloze potjes te gokken......over verslaafd gesproken !!
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:30 schreef APK het volgende:
Je houdt het deze keer lang vol NG. [afbeelding]
de meesten waren al gespeeld...................en ik had zaterdag opeens een behoorlijk deel van m'n bonus verspeeld met die idiote mrNGBookie lay's op BF................daarna ben ik ge-TILT en heb alles tegen Panatinaikos ingezet. PAOK uit is altijd lastig dacht ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:31 schreef Greetings het volgende:
Waarom ben je trouwens gestopt met bonusjes innen NG?
Wat een gelul, bij MrBookie kun je niet eens een tientje stortenquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:30 schreef cultheld het volgende:
Ik gok met hooguit een tientje; Ik stort hooguit eens per 2 maanden.
quote eens 1 post waar ik iemand zielig en/of verslaafd noem.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:34 schreef kikoooooo het volgende:
NG
Verklaar nou eens.
1) je gokt hier en speelt leuk mee
2) je stopt met gokken
3) je opent een topic dat alle gokkers zielig zijn
4) na 2 dagen ben je hier weer en pak je leuke winsten
5) je doet weer 3 maand leuk mee
6) je kapt met gokken en loopt hier weer te zieken. En te vertellen dat we allemaal verslaafd en zielig zijn
Wat is daar nou leuk aan man?
Bij MrBookie is dat zeker waar. Maar bij BF kan je die kleine marges makkelijk dichten met je kennis.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:37 schreef NoGamble het volgende:
[..]
Ik adviseer te stoppen met gokken omdat de marge van de bookies altijd in je nadeel zal werken
Na mijn 100 euro winst heb ik 80 euro laten storten, met de rest ben ik verder gegaan. Vóórdat ik dat won heb ik een keer 15 euro gestort in februari of zo. En de laatste keer daar voor in november. Maar ik zet tenminste geen 300 euro in op een "surebet"quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:36 schreef NoGamble het volgende:
[..]
Wat een gelul, bij MrBookie kun je niet eens een tientje storten
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:37 schreef NoGamble het volgende:
[..]
quote eens 1 post waar ik iemand zielig en/of verslaafd noem.
Ik adviseer te stoppen met gokken omdat de marge van de bookies altijd in je nadeel zal werken
je loopt gewoon te zieken en dat weet je zelf maar al te goed.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:27 schreef NoGamble het volgende:
[..]
dat vraag ik me af.................die 5% fee over je winst, + een kleine marge op de odds maakt dat ook vrij moeilijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:38 schreef Greetings het volgende:
Bij MrBookie is dat zeker waar. Maar bij BF kan je die kleine marges makkelijk dichten met je kennis.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:41 schreef Johan-Derksen het volgende:
En daar staat NG mooi voor lul...
Eerst beweert ie dat ie niemand verslaafd noemt... terwijl een quote van 10 minuten eerder het tegendeel bewijst...
Laat die NG hier fijn posten, maar neem zn uitspraken niet serieus...
Kom nou toch
quote ff .....als je doelt op "over verslaafd gesproken" dat is een reaktie op iemand die er zelf over begintquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:41 schreef Johan-Derksen het volgende:
En daar staat NG mooi voor lul...
Eerst beweert ie dat ie niemand verslaafd noemt... terwijl een quote van 10 minuten eerder het tegendeel bewijst...
Laat die NG hier fijn posten, maar neem zn uitspraken niet serieus...
Kom nou toch
Niet iedereen heeft 5%, ik heb bijv. 2,75%.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:42 schreef NoGamble het volgende:
[..]
dat vraag ik me af.................die 5% fee over je winst, + een kleine marge op de odds maakt dat ook vrij moeilijk
Zie je, wat je daarnet dus zei is gelul........precies wat ik zeiquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:39 schreef cultheld het volgende:
Na mijn 100 euro winst heb ik 80 euro laten storten, met de rest ben ik verder gegaan. Vóórdat ik dat won heb ik een keer 15 euro gestort in februari of zo. En de laatste keer daar voor in november. Maar ik zet tenminste geen 300 euro in op een "surebet"
jij zou toch beter moeten weten, die marge is er wel degelijk, maar niet zo crimineel hoog als bij bookmakersquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:43 schreef Greetings het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft 5%, ik heb bijv. 2,75%.
En die marge op de de odds is er gewoon niet, dus dat is gelul.
Gelul..... bij alle wedstrijden uit de grote competities+alle engelse leagues zit er steeds maar 1 honderste (0,01) tussen de back-odd en lay-odd.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:45 schreef NoGamble het volgende:
[..]
jij zou toch beter moeten weten, die marge is er wel degelijk, maar niet zo crimineel hoog als bij bookmakers
Lees het eens fijn terug jongen, en ontdek dat ik meer dan 1500 heb gewonnen de afgelopen 4 wekenquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:47 schreef Kapmes het volgende:
Maarre...NG, hoeveel geld heb je nu eigelijk verloren deze maand en in april
Dan zal je gek zijn om te stoppen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:50 schreef NoGamble het volgende:
[..]
Lees het eens fijn terug jongen, en ontdek dat ik meer dan 1500 heb gewonnen de afgelopen 4 weken
Ja, en nu eerlijk...quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:50 schreef NoGamble het volgende:
[..]
Lees het eens fijn terug jongen, en ontdek dat ik meer dan 1500 heb gewonnen de afgelopen 4 weken
Netjes!quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:48 schreef Panatic85 het volgende:
Allen gewonnenZaten nipte overwinningen bij, 2 in de laatste inning pas beslist
Dat is alleen bij wedstrijden waar heel veel mensen op spelen.............dat reduceert de wedstrijden waar je op kunt spelen met 95% ...............lekker op de Red Sox wedden is er niet bij zonder marge.....ja de finale van de MLB misschienquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:48 schreef Greetings het volgende:
Gelul..... bij alle wedstrijden uit de grote competities+alle engelse leagues zit er steeds maar 1 honderste (0,01) tussen de back-odd en lay-odd.
Geen marge dus.... of hooguit een maarge van 0,5% als je dat zo wilt noemen (omdat de "eerlijke" odds tussen de back en lay in zouden moeten liggen)
Voor mij niet hoor, als ik de discussie verlies ook best...................ik vertel gewoon wat ik mee heb gemaakt en hoe ik er tegenover staquote:
Iedere idioot kan 1500 euro winnen als hij honderen euro's inzet op een wedstrijd, wat hij elders in deze draad heeft gepost. Ben meer benieuwd naar z'n bets waar we niks over teruglezen. Misschvien worden dan z'n frustraties duidelijkquote:
Valt reuze mee. Ik wordt hoogstens 10% ermee beperkt. Ik wed toch alleen maar op tennis en voetbal (eventueel darts).quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:52 schreef NoGamble het volgende:
[..]
Dat is alleen bij wedstrijden waar heel veel mensen op spelen.............dat reduceert de wedstrijden waar je op kunt spelen met 95% ...............lekker op de Red Sox wedden is er niet bij zonder marge.....ja de finale van de MLB misschien
Je kunt aan de wat langere posters vragen...........ik denk dat ik 1 van de weinigen ben geweest die z'n bets altijd vooraf postte.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:53 schreef Kapmes het volgende:
Iedere idioot kan 1500 euro winnen als hij honderen euro's inzet op een wedstrijd, wat hij elders in deze draad heeft gepost. Ben meer benieuwd naar z'n bets waar we niks over teruglezen. Misschvien worden dan z'n frustraties duidelijk![]()
Nouja, wat je niet post kunnen wij ook niet weten hequote:Op woensdag 11 mei 2005 23:54 schreef NoGamble het volgende:
[..]
Je kunt aan de wat langere posters vragen...........ik denk dat ik 1 van de weinigen ben geweest die z'n bets altijd vooraf postte.
Moment.......ik pak ff 1 van m'n mrNGBookie lay's erbijquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:54 schreef Greetings het volgende:
Valt reuze mee. Ik wordt hoogstens 10% ermee beperkt. Ik wed toch alleen maar op tennis en voetbal (eventueel darts).
Heb ik ook gelezen, en je hebt zowel winst als verlies gemaakt, met aantal winstklappers tussen.. Je wedavontuur zag er dus goed uit, maar we lezen hier alleen van je dat alleen de bookmakers winnen, etc...maffia...etc..quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:54 schreef NoGamble het volgende:
[..]
Je kunt aan de wat langere posters vragen...........ik denk dat ik 1 van de weinigen ben geweest die z'n bets altijd vooraf postte.
Hahaha, ja..........dat geloof ik nog steeds.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:59 schreef Kapmes het volgende:
Heb ik ook gelezen, en je hebt zowel winst als verlies gemaakt, met aantal winstklappers tussen.. Je wedavontuur zag er dus goed uit, maar we lezen hier alleen van je dat alleen de bookmakers winnen, etc...maffia...etc..
Deels, ....... je moet wedden waar veel omzet is, anders heb je vaak met te grote marges te maken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:01 schreef Greetings het volgende:
Betis naar de finale.
Wat wil je daarmee zeggen NG? Geef je me nou gelijk of juist niet?
Hij heeft geen ban gekregen hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:02 schreef kikoooooo het volgende:
NG zou weggaan uit dit topic
NG heeft een ban gekregen en komt vrolijk ELKE dag weer verder posten in dit topic.
En dan lay je? .........of speel je wel eens voor de winner?quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:02 schreef Greetings het volgende:
NG.... als je je best doet en gewoon tussen de back en lay in gaat zitten met je aanbod heb je 90% dat die gewoon nog gematched wordt. Je zal wel gek zijn als je dat niet doet als het mogelijk is.
PSV gaat gewoon het publiek vermaken en laat zich echt niet door Feyenoord slachten in het Philips stadion. Die 3 punten blijven gewoon in Eindhoven.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:03 schreef Panatic85 het volgende:
PSV - Feyenoord / 1X2 / Feyenoord > 5.00
Hoge odds voor Feyenoord.. PSV is uitgespeeld en dit zal een cruciale wedstrijd zijn voor Gullit.
Wat denken jullie?
Dat Gullit onslagen wordt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:03 schreef Panatic85 het volgende:
PSV - Feyenoord / 1X2 / Feyenoord > 5.00
Hoge odds voor Feyenoord.. PSV is uitgespeeld en dit zal een cruciale wedstrijd zijn voor Gullit.
Wat denken jullie?
Ik heb er ook geen problemen mee als ie hier zit, alleen moet ie niet zo fucking lopen te zieken en vertellen wat voor sukkels we met zn allen bij elkaar zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
Hij heeft geen ban gekregen hoor.![]()
Ik vind het wel gezellig, het is toch geen jehova-topic?![]()
Zijn we toch ook.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:06 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb er ook geen problemen mee als ie hier zit, alleen moet ie niet zo fucking lopen te zieken en vertellen wat voor sukkels we met zn allen bij elkaar zijn.
Laatste wedstrijd thuis. V bommel/vogel afscheidswedstrijd. PSV kan feyenoord lekker inmaken nu feyenoord ZO slecht in vorm is. Nee mooi 3 punten idd!quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV gaat gewoon het publiek vermaken en laat zich echt niet door Feyenoord slachten in het Philips stadion. Die 3 punten blijven gewoon in Eindhoven.
Geen idee of ik gebanned ben, lieve vriend. Als je mijn gouden tips niet wilt lezen, plak je toch lekker een sticker op je monitor. Niet verstandig, want er zitten best goede tussen...........s-t-o-p-p-e-n bijvoorbeeldquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:02 schreef kikoooooo het volgende:
NG, hou aub de eer aan jezelf en donder op uit dit topic
degene die verslavingsproblemen begint te vertonen ben jij.
NG zou weggaan uit dit topic
NG heeft een ban gekregen en komt vrolijk ELKE dag weer verder posten in dit topic.
T zou me niets verbazen als je stiekem nog verder aan t wedden bent ook
Dat zijn jouw woorden, ik breng het wat subtieler en irritanterquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:06 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb er ook geen problemen mee als ie hier zit, alleen moet ie niet zo fucking lopen te zieken en vertellen wat voor sukkels we met zn allen bij elkaar zijn.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:12 schreef Greetings het volgende:
NG: nog 1 gokje dan om het af te leren?
Lay met je huis en als je geld de draw bij AS Roma-Lazio @ 1,90
Die vuile Romeinen zullen het toch niet op een akkoordje gooien?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:09 schreef APK het volgende:
Zijn we toch ook.
Op wedstrijden gokken uit landen waarvan je niet eens weet waar ze liggen en met vierkante ogen naar die brakke livescore sites kijken.
minus 5 bakstenen comissiequote:Op donderdag 12 mei 2005 00:13 schreef NoGamble het volgende:
[..]...............
draw - huis
winst Lazio + huis
winst AS + huis
Denk je dat dat een surebet is?quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:12 schreef Greetings het volgende:
Lay met je huis en als je geld de draw bij AS Roma-Lazio @ 1,90
Die vuile Romeinen zullen het toch niet op een akkoordje gooien?
Tuurlijk niet. Meestal komen die mogelijk gefixte wedstrijden wel uit, maar bij een derby vind ik het vreemde odds.quote:
Eerder uiterst bizar, je ziet vrijwel nooit dergelijke lage odds voor een gelijkspel.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:18 schreef Greetings het volgende:
maar bij een derby vind ik het vreemde odds.
In Italie zijn zulke odds voor de draw vaste koek in de laatste 5 speelronden.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Eerder uiterst bizar, je ziet vrijwel nooit dergelijke lage odds voor een gelijkspel.
edit: Zeker niet bij zo'n derby dus.
Idd, met 2-1 in sets dan welquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:19 schreef Henkio het volgende:
Laten we allemaal hopen dat Robredo van Federer wint. Het is natuurlijk wel gravel
Idd, heb ook een kleintje op Robredo staan.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Idd, met 2-1 in sets dan wel
Dat soort quotes kun je gewoonweg niet laten lopen, ook als je ziet hoe goed Robredo in vorm is.
Kweet het maar heb wel vertrouwen in Tommyboyquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:52 schreef Ambrosius het volgende:
Vijf combo's naar de maan als Federer van Robredo wint met 2-0.
6-1 eerste set inmiddels, maar Gasquet is dan ook geen kattenpisquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:23 schreef Ambrosius het volgende:
Hrbaty begint erg zwak: 0-3 achter.
Yep, Chela stond zo lekker met 4-2 voorquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:23 schreef Noca het volgende:
Henman en Chela doen een potje elkaars service breaken..
5-4 nu, als ie nu ff breakt heeft ie de setquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Yep, Chela stond zo lekker met 4-2 voor![]()
Laten we het hopenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:34 schreef Noca het volgende:
[..]
5-4 nu, als ie nu ff breakt heeft ie de set
Ja alleen jammer dat wij er dan niet op klikkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:20 schreef PLAE@ het volgende:
Wedden dat toto naar aanleiding van dit topic banners op fok heeft![]()
Dat viel mij ook al opquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:20 schreef PLAE@ het volgende:
Wedden dat toto naar aanleiding van dit topic banners op fok heeft![]()
Bij index paginaquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:29 schreef kikoooooo het volgende:
ik zie geen banners
en heb geen adblocker..
Juan Carlos is nog een beetje moe van gisterenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:35 schreef Henkio het volgende:
Davydenko wint tweede set met 6-2 van Ferrero. Come ON!![]()
Wat zou de Toto ophoesten voor die aftanse banner?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:28 schreef Greetings het volgende:
Kan die vieze toto-banner aub van deze site?![]()
![]()
ROFL!quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:12 schreef kikoooooo het volgende:
Active topics zit ook onderaan de pagina
Inderdaad zeg!quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:56 schreef PyTh het volgende:
Federer lijkt er geen gras over te laten groeien![]()
Kom op Tommy
Je moet eerst je Playthrough halen. Dat staat erbij zodra je die Coupon redeemed.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:03 schreef Ambrosius het volgende:
Ik heb nog even een vraagje over de casino's van afgelopen weekend.
Bij connecttocasino (http://www.connectocasino.com) heb ik M4PUP ingevoerd als coupon. Toen kwam er meteen $41.00 bij withdrawable te staan, verder niks over dat je nog zoveel moest inzetten voor je uit kon laten betalen.
Maar nu lijkt het me sterk dat ik die 41 dollar zonder ook maar te gokken kan innen. Daarnaast moet je dan met NetTeller gaan bellen en daar heb ik weinig zin in.
Iemand ervaring hiermee of enig idee of dit überhaupt wel kan?
Nu nog niet? Ik heb mijn multiple waarmee ik 1000 euro ga winnen al uitstaanquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:04 schreef kikoooooo het volgende:
unibet, schiet verdomme eens op met weekendvoetbal!
Nederlands voetbal staat er nog steeds niet opquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:05 schreef Noca het volgende:
[..]
Nu nog niet? Ik heb mijn multiple waarmee ik 1000 euro ga winnen al uitstaan![]()
uhuhquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:05 schreef Noca het volgende:
[..]
Nu nog niet? Ik heb mijn multiple waarmee ik 1000 euro ga winnen al uitstaan![]()
kap er dan gewoon meequote:Op donderdag 12 mei 2005 16:27 schreef MrLazy het volgende:
Jaja, weeral 2 kee vet op de river verloren. Ik begin het onderhand te haten.
Het vreemde was dat er niks in beeld kwam toen ik de coupon 'redeemde', daarom snap ik ook niet waarom er withdrawable: 41 dollar staat.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je moet eerst je Playthrough halen. Dat staat erbij zodra je die Coupon redeemed.
2005-05-11 22:51:43 N°17714030 1.00 1072.50 ¤quote:
Ik neem 'm van je over.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:31 schreef Noca het volgende:
[..]
2005-05-11 22:51:43 N°17714030 1.00 1072.50 ¤
15-05-2005 14:30:00 PSV - Feyenoord / Rust- Eindstand / 2/1 26.00
15-05-2005 14:30:00 Roosendaal - Roda JC / Rust- Eindstand / 2/2 3.75
15-05-2005 14:30:00 Utrecht - Willem II / Rust- Eindstand / x/1 5.00
15-05-2005 14:30:00 Vitesse - Ajax / 1X2 / Ajax 2.20
![]()
Hmm misschien doe ik ook mee.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:34 schreef PyTh het volgende:
We hadden gisteren een leuk onderonsje met Johan Derksen en wimderon.
Vanavond zullen we wel weer een tafeltje opzoeken denk ik.
Stakes waren $ 0.10/$ 0.20 NL
KUT KUT KUT, Robredo weer gebroken door Roger
2 breakpunten voor Tommyboy nuquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:36 schreef Noca het volgende:
[..]
Hmm misschien doe ik ook mee.
Ah klote !
Jij geeft wel snel op segquote:
Jij klaagt tochquote:
Example 1. Had op de flop al een straight, andere fokker van hier pas na de Turn 2 pair en krijgt op de river een fucking full housequote:Op donderdag 12 mei 2005 16:58 schreef Fugie het volgende:
ik ben net genaaid op de river door een flush, ik had zelf een straight en iemand anders 3 of a kind boerenMaar zo gaat dat in poker
![]()
Ik begon net weer met 4$ en in een kwartier ff een kleine 20 van gemaakt...quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Example 1. Had op de flop al een straight, andere fokker van hier pas na de Turn 2 pair en krijgt op de river een fucking full house
Example 2. Flush meteen na de flop, op de turn en de river vallen er 2 dezelde kaarten bij, ook eruit tegen een Full House op de River.![]()
Example 3. Full house Kings over Aces en dan verliezen tegen 4 of a kind Aces![]()
![]()
Ach vanavond vast meer geluk
Had toch nog zo'n ¤ 35,- winst toen ik stopte om 0.30 vannacht
Ziet er niet echt hoopvol voor je uitquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:12 schreef sander4444 het volgende:
FC Inter - IFK Mariehamn
FF Jaro - AC Allianssi
FC Lahti - Rovaniemi PS
¤ 0,50 ===> ¤ 21,39
FC Haka - MyPa
FC KooTeePee - Tampere United
Malmo FF - Rosenborg BK
¤ 0,75 ===> ¤ 9,92
Is inderdaad redelijk fors ja.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:26 schreef nostra het volgende:
Ik zit er ernstig over na te denken om deel te nemen aan een Real Life pokertoernooi, misschien in Spanje volgende week World Championships Heads Up Poker wat bovendien in een geweldige stad wordt gehouden: Barcelona.Buyin 2 mille is wel wat fors though voor een eerste keer. Heeft iemand ervaring met RL toernooien? Wat is leuk om mee te beginnen, bijvoorbeeld buyins van 200 euro ofzo?
Ik heb een hekel aan add ons eerlijk gezegd, helemaal als het unlimiteds zijn. Waar in Amsterdam kan je dat doen, gewoon in het HC? Op wekelijkse basis ofzo, houden ze dat op hun site bij?quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is inderdaad redelijk fors ja.
Zou eerst al ik jou was gewoon in Amsterdam gaan spelen, buyin ¤ 50,- en add on's van ¤ 20,-
Inderdaad in het HC (enige casino voor Hold 'm)quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:39 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan add ons eerlijk gezegd, helemaal als het unlimiteds zijn. Waar in Amsterdam kan je dat doen, gewoon in het HC? Op wekelijkse basis ofzo, houden ze dat op hun site bij?
Zie je welquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:55 schreef nostra het volgende:
Even HC A'dam gebeld. Elke dinsdag en elke donderdag zijn de toernooien met een aanvangstijd van 20:15 (voor vandaag wat te vroeg helaas). Buyin 60 euro met eenmalige rebuy van 50.
Dat wordt volgende week uitproberen!
Als je hier de hele tijd voor dat soort mededelingen komt rot je maar een eind op NG. Eerst was het grappig, nu ben je gewoon een irritante kleuter.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:43 schreef NoGamble het volgende:
Pyth, Pyth, Pyth![]()
.................hier kan ik echt met m'n pet niet bij. Als je vrouw het wel lachen vindt dat je heel de dag loopt te gokken heb ik niks gezegd, maar dat geloof ik niet. Echt waar, be a man........en ga lekker leuke dingen doen met je gezin.
NoGamble
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |